
Online Master i Farmaceutisk Marketing
Madrid, Spanien
VARIGHED
1 Years
SPROG
Spanish
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Online Master's Degree in Pharmaceutical Marketing er designet til at give de studerende et velordnet, omfattende og praktisk overblik over de strategiske analyse- og beslutningsprocesser i virksomheder inden for de forskellige områder af den farmaceutiske sektor.
Ved at mestre de værktøjer, der gælder for de strategiske beslutningsprocesser i virksomheder, der giver mulighed for rentabel og effektiv forretningsudvikling , vil kandidater fra dette program være i stand til at få adgang til forskellige ansvarsområder såvel som muligheder for fremtidig professionel vækst.
Lægemiddelsektorens kompleksitet skaber en høj efterspørgsel efter kvalificerede fagfolk , som på baggrund af et bredt kendskab til sektorens nuværende strukturer, lovgivning og procedurer kan give en tidssvarende vision og stor kapacitet til at tilpasse sig nye forretningsmuligheder.
Indlæggelser
Læreplan
- Introduktion til den farmaceutiske sektor
- Farmaceutisk værdikæde
- Retsgrundlag
- Virksomhedsledelsesværktøjer
- salg
- Markedsføringsgrundlag
- Professionel markedsføringsledelse
- Økonomiske koncepter nødvendige for en marketingmedarbejder
- Markedsføring til specifikke markeder
- Hvornår og hvordan man bruger eksterne netværk
Karrieremuligheder
Dette kursus er designet til at udvikle den studerendes faglige færdigheder og evner til det maksimale inden for følgende specialiseringsområder og aktivitetsområder inden for marketing, strategisk og kommerciel ledelse:
- Nationale farmaceutiske laboratorier.
- Internationale farmaceutiske laboratorier.
- Markedsundersøgelsesinstitutter.
- Strategisk rådgivning til medicinalindustrien.
Den professionelle perfektion erhvervet af den studerende gennem færdiggørelsen af online master i farmaceutisk markedsføring vil give ham / hende mulighed for at udvikle sin professionelle karriere med succes i følgende afdelinger af farmaceutiske laboratorier:
- Markedsføring.
- Handel og salg.
- Medicinsk afdeling.
- Internationale områder.
- Markedsundersøgelse.
- Forretningsudvikling.
- Kommunikation og reklame.