Niveau 7 Postgraduate Diploma in Health and Social Care Management
Cambridge Management and Leadership School
Nøgleinformation
Campus placering
Cambridge, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
6 - 12 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 990 / per course *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Månedlig afdragsordning er også tilgængelig, som er £165/måned i seks måneder. Elever er også berettiget til rabat på op til 15 %
Introduktion
EBMA Level 7 Postgraduate Diploma in Health and Social Care Management er designet til at give eleverne mulighed for at udvikle sig
- En god forståelse af politik,
- Ledelses- og ledelseskoncepter, teorier og praksis inden for sundheds- og socialpleje, og
- En forståelse for at forbedre kvaliteten af sundheds- eller socialydelser.
Det giver eleverne mulighed for at engagere sig i de udfordringer, som fagfolk, servicebrugere og politiske beslutningstagere står over for i Storbritannien og i hele verden.
Niveau 7 Postgraduate Diploma in Health and Social Care Management vil skabe viden hos kandidater, så de kan arbejde som en effektiv leder eller leder i hospitals- eller sundheds-/socialsektoren. Den kombinerer både teoretisk og praktisk viden inden for sundheds- og socialsektoren.
Indlæggelser
Læreplan
Struktur
Kursets overordnede struktur er baseret på otte moduler, der dækker en række emner vedrørende læringsudbytte. Du skal kun gennemføre otte moduler. Hvert modul svarer til 15 point og ved afslutningen af kurset vil eleverne være i stand til at opnå 120 point.
Modul 1: Styring af serviceydelser i sundheds- og socialområdet
I denne enhed vil eleverne være i stand til at lære effektive ledelses- og lederevner til effektiv og effektiv serviceydelse i sundheds- og socialorganisationer. Du lærer at planlægge, organisere, kontrollere, styre og kontrollere teknikker til god servicelevering.
Modul 2: Styring af økonomi i sundheds- og socialområdet
Studerende udforsker centrale begreber og rammer for regnskab og økonomi og lærer at fortolke virksomhedens økonomiske rapporter. Studerende vil også blive fortrolige med regnskaber, budgetter og data samt finansielle og ikke-finansielle præstationsindikatorer. Disse yderst anvendelige teknikker kan bruges til at drive virksomhedens succes.
Modul 3: Ledelse af virksomhed inden for sundheds- og socialpleje
Denne enhed har til formål at udvikle elevernes viden om de processer og adfærd, der er involveret i udviklingen af virksomhed i sundheds- og socialforvaltningen fra forskellige perspektiver baseret på teori, forskning og professionel praksis.
Modul 4: Strategisk markedsføring for sundheds- og socialområdet
Denne enhed har til formål at udvikle et strategisk markedsføringsfokus og knytte det til strategiprocessen inden for sundheds- og socialorganisationer.
Modul 5: Sundhedsvæsenets økonomi
Formålet med dette kursus er at give de studerende en forståelse af problemstillinger, især mikroøkonomisk analyse af sundhedspleje. Eleverne vil være i stand til at forstå principperne og anvendelserne af verdensøkonomien, cost-benefit-litteraturen, velfærdsøkonomi og offentlige finanser, forbrugerteori og industriel økonomi. Det har til formål at etablere en kritisk bevidsthed om integration af teori, data og analyse i forhold til sundhedsøkonomi.
Modul 6: Strategisk ledelse og forandring
Sundhedsplejen har fortsat oplevet betydelige miljøændringer, herunder teknologiske gennembrud inden for genforskning og -terapi og bioteknologi, økonomisk og konkurrencemæssigt pres, der har ændret industrien. Denne enhed har til formål at udforske strategiske ledelsesværktøjer til at styre sundhedsorganisationer i et dynamisk og foranderligt miljø.
Modul 7: Styring af kvalitet gennem Human Resource Management
Sundheds- og socialorganisationer står i dag over for hidtil usete udfordringer. Disse udfordringer tvinger organisationer til at redesigne deres interne strukturer og politikker. Nye personaleledelsesstrategier er i centrum for disse organisatoriske ændringer. Dette kursus undersøger karakteren af disse menneskelige ledelsesstrategier i moderne organisationer.
Modul 8: Strategisk projektledelse for ledere
Denne enhed vil udvikle strategisk beslutningstagning for elever i sundheds- og socialsektoren for at drive værdien af organisationen fra udførelse af strategi gennem strategiske projekter.
Modul 9: Forskningsmetoder for ledere
I dette modul vil du være i stand til at udvikle en kritisk forståelse af de forskellige antagelser, der ligger til grund for forskning i sundheds- eller samfundsvidenskab og arten og status af forskningsmetodologi, og i slutningen forstår du, hvordan man skriver en forskningsrapport ved dataindsamling, analyse, konklusioner og præsentation af data.
Double Awards – OTHM Level 7 Diploma in Health and Social Care Management og MSC Health and Social Care Management Top Up
Niveau 7 Postgraduate Diploma in Health and Social Care Management (EBMA) er desuden kortlagt af OTHM-tildelingsorganet for kreditvurdering og tildeling af OTHM Level 7 Diploma in Health and Social Care Management (120 point, akkrediteret af Ofqual og tildelt af OTHM). Eleverne vil kun studere 1 enhed (forskningsmetoder for sundhedsprofessionelle) og betale OTHM registrerings-, certificerings- og kvalitetssikringsgebyrer £680. Dette vil kvalificere eleverne til at få direkte adgang til MSC Health and Social Care Management på afhandlingsstadiet.
MSC-grad Arbejdsmiljøledelse
Indehavere af EBMA Level 7 Postgraduate Diploma in Health and Social Care Management er berettiget til at gøre krav på 60 point af anerkendelse af tidligere læring (RPL) på trin 2 for MSC Occupational Health and Safety Management, tildelt af University of Portsmouth - underlagt universitetet optagelseskriterier.
Progression til niveau 8-kvalifikation
Indehavere af EBMA Level 7 Postgraduate Diploma in Health and Social Care Management er berettiget til at gå videre til en af følgende kvalifikationer
- Qualifi Level 8 Diploma in Strategic Management and Leadership (Qualifi, 160 point).
Niveau 8 eksamensbeviser undervises i programmer på den regulerede kvalifikationsramme (RQF). De sidder også på European Qualifications Framework (EQF) på niveau 8, svarende til DF-EHEA tredje cycle kvalifikationer, der kan sammenlignes med ph.d.-studiet. Niveau 8-kvalifikation repræsenterer viden, færdigheder og kompetencer, der i akademisk henseende anerkendes som værende sammenligneligt niveau med doktorgrader og erhvervsmæssige kvalifikationer på niveau 8.