
MBA in
MBA med koncentration i International Business Management Broward International University

Introduktion
Master of Business Administration med en koncentration i International Business Management er et specialiseret program, der omfatter international virksomhedsledelse, fokuseret på alle aspekter af virksomhedsledelse. Programmet er baseret på de fire grundlæggende elementer i en vellykket international erhvervsuddannelse: funktionelle metoder og teknikker, personlig udvikling, betydningen af strategisk informationsbeslutning og aspekter, der svarer til kreativitet og innovation.
Programresultat
Hvad forbereder dig på
Efter at have gennemført Master, vil du være i stand til fra:
- Kend og anvende de mest aktuelle værktøjer til økonomisk analyse til at identificere udfordringerne og mulighederne, som globaliseringen udgør.
- Identificer de forskellige variabler, der påvirker skabelsen af kommercielle netværk og indvirkningen af logistik som en ressource for kommerciel aktivitet.
- Brug viden om nye teknologier og informationssystemer gældende for international handel og styring af internationale operationer.
- Udvikle forretningsforhandlingsevner og -teknikker for at få succes internationalt.
Læreplan
dagsorden
1. akademiske periode
- finanser
- Ledelsesregnskab
2. Akademisk Periode
- Ledelse og organisatorisk adfærd
- Markedsføring
3. Akademisk Periode
- Ledelse og innovation af internationale virksomheder
- International økonomi
4. Akademisk Periode
- Tværkulturel ledelse
- Globale E-Business Strategier
5. Akademisk Periode
- Informationsteknologi og systemstyring
- Forskningsmetodik
6. Akademisk Periode
- Drift og projektledelse
- afhandling
(*) Kurser skal erstattes af sæt af valgfrie kurser relateret til den valgte koncentration.
Ideelle studerende
- Aktive fagfolk, der søger et akademisk program, der giver omfattende erhvervstræning.
- Iværksættere, der søger at udvikle deres vision og færdigheder til at opnå den.
- Anbefales til studerende med en baggrund inden for business, økonomi, ledelse eller marketing.
- Studerende, der i øjeblikket er i eller planlægger at komme ind i stillinger med ledelsesansvar.
- Unge fagfolk, der ønsker at blive ledere i eksisterende virksomheder eller starte en af deres egne.