
Certifikat in
Kundesupport repræsentativt certifikat Brighton College

Introduktion
Kundeservicerepræsentanter er vigtige på alle områder af erhvervslivet - virksomheder kan simpelthen ikke løbe effektivt uden dygtige kundesupportrepræsentanter. Med dit certifikat gennem fjernundervisning med Brighton College , vil du være forberedt på en karriere som kundesupportrepræsentant - alt fra komforten i dit eget hjem!
Hvem skal tilmelde sig?
Studerende, der indgår i dette kundesupport repræsentative certifikat program, vil få de færdigheder og ekspertise, der er nødvendigt for at forfølge post-niveau positioner i business salg og kundeservice af tekniske produkter, varer eller tjenesteydelser til både virksomheder og enkeltpersoner. Sæt dig selv adskilt fra andre kandidater ved at modtage dit kundesupport repræsentative certifikat./>
Hvad skal jeg lære?
Når du har udført kundesupportens repræsentative certifikatprogram, vil du kunne:/>
- Anvende grundlæggende økonomiske, finansielle og regnskabsmæssige principper til organisatoriske miljøer;
- Genkende menneskelige ressourcekoncepter og aktiviteter i organisatoriske miljøer;
- Definere de forskellige opgaver og ansvar for ledere i organisationer
- Definere og anvende marketing- og distributionsprincipper
- Beskriv forbrugernes købsadfærd;
- Anvend professionelle salgsteknikker;
- Anvende kundeservice teknikker kræves for at sælge og servicere produkter, systemer eller tjenester;
- Identificer og brug den rette teknologi til at hjælpe implementeringen af salg og service.
Kursusoversigt
Følgende kurser er inkluderet i kundesupportens repræsentative certifikatprogram. Kurser frigives en ad gangen for at maksimere læring. Dette program har i alt 24 kredit timer. Hvert kursus skal udfyldes om 8 uger./>
Kursus id |
Karrieremuligheder/>
Beskæftigelse af kundeservicerepræsentanter forventes at vokse 10 procent fra 2014 til 2024, hurtigere end gennemsnittet for alle erhverv. Samlet beskæftigelsesvækst skyldes voksende industrier, der specialiserer sig i håndtering af kundeservice. Specielt er telefoncentraler, også kendt som kundekontaktcentre, forventet at tilføje de nyeste jobs til kundeservicerepræsentanter. Beskæftigelsen af repræsentanter i disse centre forventes at vokse 39 procent fra 2014 til 2024. Nogle virksomheder udkøber i stigende grad deres kundeserviceoperationer til telefoncentre, fordi de tilbyder konsoliderede salgs- og kundeservicefunktioner./>
Ansættelses muligheder/>
Du kan finde kundeservice repræsentative job i følgende indstillinger:
- Detail
- Store virksomheder
- Opkaldscentre
- Arbejde hjemmefra
- Kredit- og forsikringsagenturer
Indtjening*/>
Ifølge US Department of Labor var den gennemsnitlige timeløn for kundeservicerepræsentanter 15,25 dollar i maj 2015. Medianloen er lønnen, hvor halvdelen af arbejderne i et erhverv tjente mere end dette beløb og halvdelen tjente mindre. Den laveste 10 procent tjente mindre end $ 9,74, og de højeste 10 procent tjente mere end $ 25,49.
* Bureau of Labor Statistics, US Department of Labor, Arbejdsgrænsehåndbog, Udgave 2016-17, Kundeservicer, på internettet på https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- tjeneste-representatives.htm
Undervisning
Den samlede pris for Customer Support Representative-programmet er $ 4,780./>
Samlet undervisning |
Karriereydelser/>
Brighton College er dedikeret til at hjælpe dig med din jobsøgning. Du har adgang til Brightons online karrierecenter, mens du gennemfører din karriereuddannelse. Karrierecentret er designet til at hjælpe dig med at finde arbejde på dit valgte område.
Personlig genoptagelse Building/>
Du kan indsende dit CV gennem vores online CV-center. Vores karriereplaceringskoordinatorer vil give en-til-en-konsultationer med dig og personligt gennemgå dit CV.
Specialiseret karriere kursus/>
Før du tager eksamen, tager du et kursus, der fokuserer på karriereinformation og forbereder dig til din jobsøgning. Lær vigtige færdigheder som netværk, karriereforvaltning og opbygning af interpersonelle relationer.
One-on-One Cover Letter Assistance/>
Du vil lære at bygge og designe effektive følgebrev og følgebrev. Derudover vil vi vise specifikke eksempler.
Interview forberedelse/>
Du vil lære interviewteknikker og tips om, hvordan du besvarer de oftest stillede spørgsmål.