Australian Graduate School of Leadership
Introduktion
Mission og mål
Fremme af viden og forståelse: Vi søger at fremme viden og forståelse gennem langvarige forskningssamarbejde med flere universiteter og gennem den tematiske analyse af det voksende og unikke repertoire af langsigtede lederskabssager, der er udviklet af DBL-kandidatene, har vi været på vegne af CSU.
At gøre det muligt for enkeltpersoner at lære i hele deres liv (for personlig vækst og opfyldelse, effektiv deltagelse i arbejdsstyrken og konstruktive bidrag til samfundet): Vi har bidraget til udviklingen i løbet af de sidste 40 år af flere tusinde mellem- og seniorchefer i mange australske virksomheder og statslige afdelinger. For nylig har vi implementeret en serie af 12 ugers intensive on-job strategiske ledelsesprogrammer for en stor australsk bank. Vores syn på vigtigheden af løbende læring inden for rammerne af balancen mellem arbejds- og livsbalancen er skitseret i rapporten om en undersøgelse, vi har gennemført de seneste tre år, sponsoreret af Working NSW i fremtiden for arbejde 2020. (ISBN 9780980499100) Denne rapport er tilgængelig på vores hjemmeside.
At imødekomme arbejdsmarkedets krav gennem kvalitetsuddannelse: Vi har introduceret en række kursusleverancer og indholdsinnovationer, der har til formål at forbedre kvaliteten af den udvikling, der tilbydes kursusdeltagere. Vi udleder nyttige oplysninger fra små gruppediskussioner og individuelle dybdeinterviews med tidligere deltagere og rådgivende rådsmedlemmer. Vi anerkender og indarbejder så meget som muligt i vores kurser trenden mod "kursuspersonalisering". Vi tilstræber at mere effektivt overbygge kløften mellem teori og praksis og give en meget stærkere værdi, der understøtter begge.
Udstyre samfundet med social, kulturel og international viden, færdigheder og holdninger til at forbedre livskvaliteten for alle borgere: Vi er en specialiseret moden institution. Vi erkender dog, at vi har potentiale til at opnå en større virkning end vores størrelse kan foreslå i at udstyre samfundsledere med social, kulturel og international viden, færdigheder og holdninger, der hjælper dem med at gøre et bedre arbejde med at forbedre livskvaliteten for alle borgere.
At bidrage til et demokratisk, retfærdigt og civiliseret samfund: De realiteter af lederskab, som deltagerne har en tendens til at opdage på deres læringsrejse, fremhæver typisk den overgang, der sker i organisatorisk lederskab fra et autokratisk fokus på at generere kortsigtet rentabilitet primært til fordel for et begrænset sæt af interessenter over for et samordnet distribueret lederskab, der vedtager en holistisk multi-stakeholder retfærdig og inklusiv service tilgang til alle interessenter uanset deres relative magt og indflydelse.
At bidrage til en forbedret nationaløkonomi gennem højt niveau af færdigheder, viden og forskning (herunder samarbejdsforskning med erhvervsliv, industri og regering): Organisationens første raison d'être for 40 år siden var at skabe en bro mellem erhvervslivet og verdens førende klasse akademikere. Denne bro blev etableret af fem af Australiens mest kendte store virksomheder. Vores fortsatte intensive samarbejde med erhvervslivet og vores engagement i at forbinde teori til praksis i løbet af de sidste 40 år berettiger vores positionering som en bro mellem den akademiske verden og virksomhedsledelse på højt niveau. For nylig har vi inkluderet civilsamfundsbranchen som en vigtig partner i cementering af denne bro.
Oversigt og historie
International Marketing Institute of Australia Ltd (IMIA) blev etableret i 1970 af fem store australske virksomheder: Amatil, APM, CSR, ICI og Bank of New South Wales (nu Westpac). Disse selskaber forblev stærkt involveret indtil 1990, da IMIA blev et uafhængigt postgraduate center for strategiske business studier. I 2010 blev IMIA Australian Graduate School of Leadership (AGSL) og med sit datterselskab IMIA Center for Strategiske Business Studies fortsætter med at tilbyde ledelsesudvikling og strategisk rådgivning til organisationer og enkeltpersoner.
IMIA's fakultet blev oprindeligt indgået fra Harvard Business School og andre store amerikanske og europæiske handelsskoler. I slutningen af 1980'erne blev en stærk australsk fakultetskomponent introduceret. IMIAs første fakultetsdirektør var tidligere adm. Dekan ved Harvard Business School. Dr. Ramzi Fayed blev udnævnt til fakultetsdirektør i 1984 og blev i 1990 institutdirektør. I 1991 blev IMIAs Sydney CBD Campus etableret.
Udover korte kurser, business briefings og innovation facilitation og rådgivning, udvikler IMIA og tilbyder akkrediterede ph.d.-uddannelser på vegne af og i samarbejde med universitetspartnere. Kursusmaterialer leveres online, så deltagerne kan studere når som helst og hvor som helst de har internetadgang. Dette har gjort det muligt for dagens ledere med uforudsigelige rejseforpligtelser og arbejdsbyrder at integrere deres studieforpligtelser med succes i deres liv.