Master of Marketing
Atlantic International University Masters Programs
Nøgleinformation
Campus placering
Honolulu, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Introduktion
Programmets mål for Master of Marketing (MS, MBA, MPA) er at give de studerende de tekniske og færdigheder, der er nødvendige for at blive en marketingprofessionel, der kan løse praktiske spørgsmål inden for markedsføring. Master of Marketing-programmet tilbydes online via fjernundervisning. Efter at have evalueret både akademiske poster og livserfaring, vil AIU-medarbejdere, der arbejder sammen med fakultets- og akademiske rådgivere, hjælpe studerende med at oprette et skræddersyet program, der er designet på individuel basis. Denne fleksibilitet til at imødekomme de studerendes behov findes sjældent i andre fjernundervisningsprogrammer. Vores online-program kræver ikke, at alle studerende tager de samme emner / kurser, bruger de samme bøger eller læringsmateriale. I stedet er online Master of Marketing-læseplanen designet individuelt af den studerende og den akademiske rådgiver.
Det omhandler specifikt styrker og svagheder med hensyn til markedsmuligheder i elevens store og planlagte arbejdsområde. At forstå, at industri og geografiske faktorer skal påvirke indholdet af læseplanen i stedet for et standardiseret one-fits-all design er kendetegnende for AIUs unikke tilgang til voksenuddannelse. Denne filosofi omhandler det dynamiske og konstant skiftende miljø for fagfolk ved at hjælpe voksne studerende med at nå deres faglige og personlige mål inden for uddannelsesområdet.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Vigtigt: Nedenfor er et eksempel på de emner eller områder, du kan udvikle og arbejde med i løbet af dine studier. Det er på ingen måde en komplet eller påkrævet liste, da AIU -programmer ikke følger en standardiseret pensum. Det er udelukkende ment som et referencepunkt og eksempel. Vil du lære mere om pensumdesign på AIU? ( Kursus og pensum )
Kernekurser og emner inden for marketing
- Markedsføring etik og lov
- Marketing Research
- Markedsstrategi
- Ny produktudvikling og marketing
- International Marketing
- Statistik Metoder
- Dataopsamlingsmetoder
- Kvalitativ forskning
- Marketing Management
- Brand Management
- Mediestrategi, analyse og planlægning
- PR-strategier
- Integreret Marketing Communications
Orienteringskurser
- Kommunikation og efterforskning (omfattende CV)
- Organisationsteori (portefølje)
- Erfaringslæring (selvbiografi)
- Akademisk evaluering (spørgeskema)
- Grundlæggende viden (Integrationsdiagram)
- Grundlæggende principper I (Uddannelsesfilosofi)
- Professionel Evaluering (Selvvurdering Matrix)
- Udvikling af Graduate Study (garanti for en akademisk grad)
Forskningsprojekt i Marketing
- Masters Projekt
- MBM300 Specialeforslag
- MBM302 Speciale (7.500 ord)
Publikation: Hver kandidat for marketing kandidat opfordres til at offentliggøre deres forskningsartikler enten online i det offentlige område eller gennem faglige tidsskrifter og tidsskrifter over hele verden.