
Kursus in
Færdigheder i kundeservice (gratis onlinekursus med certifikat) Alison Free Online Learning

Introduktion
På dette kursus lærer du det grundlæggende om kundeservice. Vi viser dig, hvordan du kan fokusere på kunden for at forstå deres forventninger og hjælpe dig med at forbedre deres oplevelse af din virksomhed. Vi forklarer, hvordan man håndterer stress og interagerer konstruktivt med kunderne i telefonen for at håndtere klager. Folk har en opfattelse af din virksomheds brand på baggrund af kundeoplevelsen, så tilmeld dig for at sikre, at de husker dig med glæde.
Dette gratis onlinekursus omfatter:
- 1,5-3 timers læring
- CPD-akkreditering
- Endelig vurdering
Alison-certifikater
Det er gratis at tilmelde sig og gennemføre alle Alison-kurser. For at fuldføre dette diplomkursus og blive en Alison Graduate skal du opnå mindst 80 % i hver enkelt kursusvurdering. Når du har afsluttet dette diplomkursus, har du mulighed for at erhverve et officielt diplom, hvilket er en fantastisk måde at dele din præstation med verden på.
Dit Alison-diplom er:
- Ideel til at dele med potentielle arbejdsgivere
- Medtag den i dit CV, i dine profiler på de sociale medier og i dine jobansøgninger.
- En indikation af dit engagement i at lære og opkvalificere dig løbende & opnå høje resultater.
- Et incitament for dig til at fortsætte med at styrke dig selv gennem livslang læring.
Alison tilbyder 3 typer eksamensbeviser for afsluttede diplomuddannelser:
- Digitalt diplom: et diplom, der kan downloades i PDF-format, som du kan få adgang til med det samme, når du har gennemført dit køb.
- Diploma: en fysisk version af dit officielle og sikkerhedsmærkede diplom, som sendes til dig med gratis forsendelse.
- Indrammet eksamensbevis: en fysisk version af dit officielle og sikkerhedsmærkede eksamensbevis i en stilfuld ramme, som sendes til dig med gratis forsendelse.