
Kursus in
Kundeservice online-kursus Acudemy

Stipendier
Introduktion
CPD godkendt
Kundeservice er handlingen for at tage sig af kundens behov ved at levere og levere professionel, hjælpsom service og assistance af høj kvalitet inden, under og efter kundens krav er opfyldt.
Men hvordan gøres det? Hvordan sikrer du, at det er konsistent på tværs af din virksomhed? Hvad er fordelene ved at levere god kundeservice?
Dette kursus starter med at gøre det meget klart, nøjagtigt, hvad vi mener med kundeservice, og hvorfor det er så vigtigt. Derefter går det i detaljer om målene med den store kundeservice, kommunikationsevner både verbalt og ikke-verbalt, opdage og forstå kundebehov og meget mere.
Rute | Modul nummer | Modulnavn | Pass% påkrævet |
Kunde service | 1 | Om kurset | 70 |
Kunde service | 2 | Hvad er kundeservice | 70 |
Kunde service | 3 | Målene for den store kundeservice | 70 |
Kunde service | 4 | Opdage og forstå kundebehov | 70 |
Kunde service | 5 | Leverer maksimale niveauer af kundeservice | 70 |
Kunde service | 6 | At få kunderne til at føle sig godt fra starten | 70 |
Kunde service | 7 | Kommunikationsegenskaber | 70 |
Kunde service | 8 | Ikke-verbal kommunikation og kropssprog | 70 |
Kunde service | 9 | Håndtering af kundeklager | 70 |
Anbefalede systemkrav
- Browser: Opdateret webbrowser
- Video: Opdaterede videodrivere
- Hukommelse: 1 GB + RAM
- Downloadhastighed: Bredbånd (3Mb +)
Varighed: 75 minutter (Bemærk: Dette er baseret på mængden af vist videoindhold og afrundes. Det tager på ingen måde hensyn til indlæsningstid eller tænketid på spørgsmålene).