Master i Læring og Innovation - Christian Education
Driestar Christian University for Teacher Education
Nøgleinformation
Campus placering
Gouda, Holland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 1.975 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
* pr. modul, enkelt modul. € 1.910, - pr. År EU-studerende, studiegebyr uanset antal moduler. € 7.900, - pr. År institutionelt studieafgift.
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
I 2018 vil vi tilbyde en international masteruddannelse i kristen uddannelse, der fuldt ud vil fokusere på baggrunden og praksis for uddannelse inspireret og informeret af den kristne tro.
Vi opfatter et behov for viden om kristen uddannelse verden over og om hvordan det kan forbedres. Mesterens pensum vil blive udviklet under hensyntagen til deltagernes kulturelle forskelle.
- Grad: Master of Learning og Innovation
- Stream: Christian Education (international kontekst)
- Kreditter: 60 ECTS
- Varighed: Hvert modul består af fire måneders online fjernundervisning og to ugers forelæsninger.
- Kursus type: Blended learning. Hvert modul består af 10 uger online læring efterfulgt af to ugers forelæsninger i Holland.
- Undervisningssprog: Engelsk.
Målet med mesteren er at uddybe viden og færdigheder for erfarne lærere, der kan blive lærerledere, for skoleledere og skoleledere på kristne skoler og for folk, der arbejder i uddannelsesorganisationer. Vi inviterer også dem, der forbereder sig til en ph.d. i kristen uddannelse.
Kursus og moduler
Tre tråde
Modulerne er struktureret inden for tre tråde:
- Strand 1 indebærer filosofiske kilder til kristen uddannelse, der henviser til historiske ledere og pædagoger.
- Strand 2 handler om at udføre forskning. Du vil lære at forskning inden for din egen sammenhæng.
- Strand 3 er en vejledning rettet mod personlig udvikling. Under dit kandidatstudium skal du integrere viden i din egen tænkning og gøre det nyttigt i praksis.
Professionel profil
Målet med denne mester er at blive lærerleder. Lærerledere er lærere med en vision om uddannelse af god kvalitet, der udvikler og implementerer ny praksis. Lærerledere arbejder sammen med kolleger for at introducere innovationer, og de kan dele deres innovationer med andre. Lærerledere innoverer fordi de tror på at gøre godt, retfærdighed og shalom.
- Lærerledere er lærere med en vision om uddannelse af god kvalitet
Lærerledere er professionelle ledere med en tankegang til at lære i deres egen undervisning / pædagogisk praksis. De har et velbegrundet syn på uddannelse af god kvalitet baseret på kendskab til (kulturelle) historiske og filosofiske kilder, faglitteratur, faglitteratur og praksisorienteret forskning i deres egen praksis. - Lærerlederne udvikler og implementerer ny praksis
Lærerlederne udvikler ny praksis (innovationer), som bidrager til god uddannelse. De gør det første i en mindre skala i deres egen undervisning / pædagogisk praksis og derefter ved at involvere andre i deres innovationer. - Lærerledere arbejder sammen med kolleger for at forny
Lærerledere arbejder sammen med kolleger for at gennemføre innovationer og undersøge disse ved hjælp af praksisorienteret forskning. Lærerledere bidrager aktivt til deres organisations politik. For at gøre dette bruger lærerledere innovationskompetencer. - Lærerledere kan dele deres innovationer
Lærerledere demonstrerer og deler deres innovationer og den praktiske viden, de har samlet, systematiseret og gennem forskning kritisk reflekteret over brugen af andre.
Personale
Kurser vil blive undervist af et internationalt team af professorer fra hele verden, herunder professor David Smith (USA), professor Trevor Cooling (Det Forenede Kongerige) og professor Bram de Muynck (Holland).
Fire moduler
Mesterens indhold er defineret af fire hovedtemaer, der diskuteres fra historisk, filosofisk-teologisk, social, konkret-praktisk og lærerperspektiv. Disse temaer kommer op i teoretiske moduler i indholdsstykkerne og er forbundet med en vejledningstreng og en forskningsstreng.
Hvert modul består af 10 uger online fjernundervisning efterfulgt af to ugers forelæsninger. Disse ikke-afstandsklasser vil blive undervist i Gouda, Holland. Under dit tre til fire ugers ophold i Holland vil du være en del af et læringssamfund af studerende og professorer, og du vil have mulighed for at besøge skoler og få undervisningsøvelse i hollandske skoler.
Du kan studere fleksibelt ved at vælge, hvor mange moduler du følger årligt. Du kan følge alle fire moduler om et år eller en, to eller tre moduler om året.
- Modul 1: Hvad er kristen uddannelse: en praktisk tilgang
- Modul 2: Religiøs og moralsk uddannelse
- Modul 3: Ændring, innovation og transformation
- Modul 4: Social retfærdighed, mangfoldighed og tolerance
Afslutte Master i et år
Fra september 2019 kan du fuldføre Master i Holland på et år. Du vil følge modul 1 og 3 i efterårssemesteret i 2018 og modulerne 2 og 4 i foråret 2019.
Mellem modulerne vil der blive ydet ekstra support. Derudover kan du få mulighed for at få praktisk erfaring mellem foredragernes uger. Du skal også have meget tid til selvstændig undersøgelse.