Læs den officielle beskrivelse

1.. Erhvervsøkonomi 2. International Marketing Management 3. Human Resource Management 4. Business Finance 5. Forretningsstrategi og iværksætterånd 6. Marketing Communications 7. Kunden Adfærd 8. Operations Management Studerende, der har gennemført den udvidede Advanced Professional Diploma i Business og Marketing Management vil være i stand til at skaffe sig adgang til BA (Hons) i Marketing "top-up" fase, som danner del 2 i denne kvalifikation.

Efter en vellykket gennemførelse af denne fase, vil de studerende modtage Postgraduate Diploma i Business Management, der indgås af EduQual, Storbritannien.

LÆRINGSRESULTATER

1.. Identificere og vurdere nytten af ​​centrale numeriske, grafiske og statistiske indikatorer for virksomhedens aktiviteter.

  1. Demonstrere hvordan forskellige kvantitative indikatorer kan bruges til at informere deres beslutningsproces.
  2. Vurdere muligheder for tildeling af midler i forskellige økonomiske enheder. 4.. Forstå de sandsynlige virkninger af forskellige typer af "markedssvigt" på forretningsaktiviteter. 5.. Identificer de vigtigste makroøkonomiske variabler, forstå, hvordan de måles og være opmærksom på deres mulige konsekvenser for virksomhedens aktiviteter. 6.. Identificere og forstå de makroøkonomiske variabler. 7.. Påfør forretningsmæssige principper til de faktiske forretningsmæssige situationer i forbindelse med den virkelige verden.
Program undervist i:
Engelsk

Se 7 flere kurser fra Global Impact Training And Higher Education »

This course is Online
Start Date
Aug 2019
Duration
9 - 12 måneder
Fuldtid
Price
3,000 GBP
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Aug 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Aug 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date