præsentation
Specialiseringsprogrammet i digital markedsføring inden for e-learning er det afgørende værktøj til at udvikle færdigheder inden for digital markedsføring, hvilket giver en ny valence til alle fagfolk inden for marketing og kommunikation. Dette er et program, der er udviklet og vil blive undervist af anerkendte fagfolk, der kender det digitale marketingmarked i Portugal og Brasilien .
Dette program sigter mod at gå ud over knowhow, træningspersonale med en digital vision og med troværdighed til at lede omdannelsen af de organisationer, hvor de integreres, og hjælpe virksomhedens stof til at vinde i den nye digitale økonomi.
Et program, der samler en ekspertgruppe, der dagligt er på markedet, ved hjælp af disse nye digitale midler og giver mulighed for at dele bedste praksis til enhver tid.
målsætninger
I slutningen af dette specialiseringsprogram vil eleverne kunne:
- Håndtere kommunikation med markedet ved at udnytte potentialet i sociale netværk.
- Vurdere virkningen af digitale marketingkampagner.
- Opret indhold til det digitale medium i overensstemmelse med forbrugernes behov.
- Har en digital strategi passende til de nye realiteter inden for digital markedsføring.
modtagere
- Professionelle inden for enhver sektor af aktivitet, der ønsker at udvikle deres viden og færdigheder på en integreret måde inden for digital markedsføring;
- Fagfolk fra virksomheder, der ikke har en bestemt uddannelse i markedsføring, overtager funktioner med markedsfelt
- Professionelle, der ønsker at udvikle eller konsolidere deres karriere inden for digital marketing;
- Marketing direktører;
- Marketing teknikere;
- Ansvarlig for webkanalen;
- Konsulenter.
adgang
metodologi
Dette program vil blive undervist i e-learning, gennem en asynkron, dynamisk og interaktiv metode med multimedie ressourcer.
På denne måde er der ingen begrænsninger med skemaer, der letter kommunikation mellem studerende og lærere.
varighed
Dette program har en varighed på 9 måneder i et e-læringssystem med 72 timers ækvivalens ansigt til ansigt.