Professionel Master: Trafikstyring og Lead Generation Online

Generelt

2 tilgængelige placeringer
Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Hvorfor dette program?

Master i Tra Management c Management og Lead Generation Online fra IM er et unikt program, der skal være 100% fokuseret på kundes erhvervelse i digitale medier.

Du bliver en ekstremt attraktiv profil for enhver virksomhed, fordi du ved, hvordan du udløser antallet af besøg og salg, forbedrer ROI, optimerer kampagner og nye teknikker med fokus på at opnå resultater hurtigt.

målsætninger

“Tiltræk mere kvalificerede besøg på nettet gennem en lead capture-strategi”
  • Analyser og tag beslutninger om, hvordan man øger konvertering.
  • Spor digital marketingkampagner.
  • Spor webanalyse.
  • Forbered rapporter, der visualiserer udviklingen af KPI'er.
  • Foreslå strategier for at tilpasse forretningsmæssige mål med virksomhedens online tilstedeværelse.
  • Definer, implementerer og kontrollerer SEO-strategier for at forbedre den organiske trafik.
  • Opret strategier på sociale medier til at fange og finalisere klienter.
  • Administrer betalingskampagner med en medieplan.

woman, face, thoughtsgeralt / Pixabay

Til hvem det er rettet?

  • Du har analytisk kapacitet og udvikling af logisk tænkning.
  • Du kan lide resultatorienteret arbejde, og du har autonomi.
  • Du har teknisk uddannelse i programmering, datalogi, systemer, teknik, og du vil stille din viden til tjeneste for digital marketing.
  • Du arbejder i et agentur og er interesseret i at tilbyde online-annoncering og webanalysetjenester.
  • Du starter med din virksomhed og er nødt til at træne for at øge kundestrømmen.

program

  • Google Ads Initiation
  • Google-annoncer
  • Mobile Marketing og digitale tendenser
  • Facebook-annoncer
  • Social Media Strategist
  • Email Marketing, Medlemskab og CRM
  • Indledning Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Google Analytics indledning
  • google Analytics
  • Google Tag manager
  • Oplev brugervenlighed og UX Bruger-

Modaliteter og Metode

Metoden anvendt i International Marketing til elevernes læring og undervisning i de forskellige kurser er baseret på konceptet om så vidt muligt at tilpasse elevernes træning så meget, at sidstnævnte vælger den tid, der er dedikeret til den guidede undersøgelse. til en planlægning etableret af centret. Af denne grund tilbyder vi tre metoder til undersøgelse:

  • E-learning, hvor alt træning og materiale er online.
  • Blended Learning eller mixed, der kombinerer ansigt til ansigt træning med online træning.
  • Ansigt til ansigt, hvor han baserer sin træning på ansigt til ansigt klasser.

I begge metoder fremmes en fleksibilitet i tidens ledelse, altid styret af et par midlertidige stier. Samarbejdsarbejde, deltagelse og kontakt til enhver tid med den faglærer, der er specialiseret i emnet, vil gøre hele træningsprocessen til en simpel og bæredygtig opgave. For alt dette består klosteret af højt kvalificerede fagfolk i hver specialitet.

E-Learning

I E-learning mode baserer den studerende sin læring på online arbejde gennem vores virtuelle campus. Hver elev har et program af aktiviteter og studerer i online campus for at nå deres mål. Det har figuren af læreren og vejlederen.

Optagelse og krav

Kandidater, der akkrediterer en højere grad, kan få adgang til dette program. De kandidater, der ikke har en højere grad, kan få adgang til programmet i kraft af deres faglige fordele, uddannelse eller tilsvarende fordele.

Ud over disse krav skal kandidater udfylde en ansøgning om optagelse og, afhængigt af resultatet af det samme, en personlig samtale.

Følgende trin er:

123398_admision01.jpg

(*) Hvis kandidaten ikke blev optaget , vil IM fuldt ud tilbagebetale undervisningsbeløbet.
Bekræftelse af sted kan ikke garanteres, før processen er afsluttet og vil ske efter en streng rækkefølge, denne proces varer ca. 72 timer
Derudover kan du bede om andre oplysninger såsom cv, motivationsbrev, engelsk niveau, arbejdserfaring og / eller akkreditering af de givne oplysninger.
Målet er at guide den studerende til det mest passende program baseret på deres træning, erfaring, tid for dedikation og træningsmål.

Start datoer

Kontakt næste opkald

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Læs mere

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Minimer
Barcelona , Madrid + 1 Mere Mindre