Read the Official Description

INTRODUKTION

I stigende grad konkurrenceprægede markeder, er sports marketing blevet et område med høj effekt for virksomhedens succes. Som et resultat, er uddannelse af fagfolk i denne sektor vokser på grund af efterspørgslen til sport marketing specialister, både i erhvervsvirksomheder som i sport fonde, foreninger, sammenslutninger og organisationer.

Det Diplomuddannelse efter kandidat (postgraduate) giver dig de nødvendige værktøjer og viden til din udvikling som en sports marketing professionel.

AKADEMISK REJSEPLAN

Du har mulighed for at studere de moduler, separat som korte, specialiserede kurser. På denne måde kan du tjene point for at opnå den postgraduate diplom. Du kan også få Master of Sports Management (60 ECTS) ved at udfylde dette program, Postgraduate Diploma i Sports Management (32 ECTS, i enhver modalitet), en elektiv modul og Master afgangsprojekt inden for en periode på 3 år regnet fra start af det første modul. Og du kan få Master of Sports Marketing & sponsorering (60 ECTS) ved at udfylde dette program, Postgraduate Diploma i Sponsorship (27 ECTS, online), en elektiv modul og Mesterens afgangsprojekt inden for en periode på 3 år fra starten af det første modul.

Dette postgraduate program er for dig, hvis:

  • Du er en (tidligere) atlet søger uddannelse og certificering i sport marketing for at give din karriere et løft.
  • Du arbejder i en virksomhed og / eller sport miljø, og ønsker at specialisere sig i sport markedsføring.
  • Du ønsker at færdiggøre din uddannelse med en specialiseret postgraduate program i sport markedsføring.

LÆRINGSRESULTATER

  • Forstå, analysere og implementere strategier for markedsføring, udviklingsstrategier, lancering og positionering af nye produkter.
  • Træffe beslutninger i relation til komponenterne i produktet, pris, distribution og kommunikation.
  • Forstå de kvalitative og kvantitative analyse og diagnostik værktøjer til sport markedsundersøgelser.
  • Forstå, analysere og vurdere betydningen af ​​digitale samfund og sociale medier i idrætsorganisationer.
  • Fortolke regnskaber for en sports organisation. Optimere forvaltningen af ​​en facilitet og sportsbegivenhed

FORDELE

  • Learning 3.0: fleksible skemaer, forskellige læring og teknologiske miljøer.
  • Verdensklasse fakultet: interaktion med ekspert professorer og fagfolk fra branchen.
  • Samarbejdsværktøjer, gruppearbejde, kommunikation og debat.
  • Sportsbranchen orienteret: nærmer uddannelse fra erhvervslivet til sportsindustrien.
  • Learning baseret på erfaringer: designet til at forbedre professionalisme.

faglige muligheder

  • Sport Marketing og sponsorering (private og offentlige virksomheder).
  • Reklame og Brand Development / Branding (reklamebureauer og mediebureauer).
  • Sportskonkurrence (professionelle sportsklubber og arrangører).
  • Ledelse og Management (forbund, sportsforeninger, NGO'er og fonde).
  • Sport Consulting (private forretningstiltag). Sport Journalistik (mediebureauer og massemedierne).

Virtual Campus

Som studerende på Postgraduate Diploma i Sport Marketing, har du eksklusiv adgang til læring platform, som tillader dig at overvåge din faglige udvikling 24 timer i døgnet fra hvor som helst i verden. Den virtuelle campus tilbyder en samarbejdsmiljø mellem professorer, undervisere og studerende, der letter e-mails, chats, bøger, artikler, casestudier, simuleringer, oplevelser, hjemmesider, blogs og et videobibliotek. Du vil få en bred vifte af værktøjer til din rådighed for at gøre din lærerig oplevelse interaktiv, givende og fuldstændige.

Program taught in:
Engelsk
Spansk

See 3 more programs offered by Johan Cruyff Institute »

This course is Online
Start Date
Feb. 2019
Duration
6 måneder
Deltid
Price
3,929 EUR
€ 3.875.-
Deadline
By locations
By date
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline

Feb. 2019

Location
Application deadline
End Date