ONLINESTUDIES

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

Findes på universiteter rundt om i verden, en ph.d.-grad er et glimrende valg for studerende, der ønsker at forfølge en karriere i den akademiske verden eller forskning. Denne type af graden er den højeste kvalifikation fås i mange områder og kræver en hel del af undersøgelsen for at opnå.

Journalistik refererer til at skrive om aktuelle begivenheder for broadcast nyheder på radio eller fjernsyn, eller trykte artikler til aviser og andre publikationer. Journalister bidrage til at stimulere og engagere offentligheden og hjælpe informere læserne og seerne af verden omkring dem.

Find de bedste handelshøjskoler og universiteter for bacheloruddannelser, i Europa, USA, Asien, Australien, Storbritannien og de fleste andre lande her!

4 Resultater i Journalistik og massekommunikation Filter

Ph.D. efter offentliggørelse

University of New York in Prague (UNYP)
PhD
PhD
<
Fuldtid
<
3 år
Engelsk
på universitet
Online

Ph.d. ved offentliggørelse ligner en konventionel ph.d. men anerkender forskningsarbejde udført af iværksættervirksomheder og akademiske organisationer, der fører til nye og p ...

Læs mere

Doctor in Philosophy (Ph.D) i marketing og kommunikation

Selinus University of Science and Literature
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
Engelsk
Italiensk
Online

En forskningsafhandling i dette ph.d.-program skal udvikle og uddybe nylige og innovative markedsføringsstrategier og koncepter, herunder sociale medier og Internettet, der hj ...

Læs mere

Doktorgrad i informations- og kommunikationssystemer

Open University Of Cyprus
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
<
3&nbsp;-&nbsp;8 år
Græsk
Online

Ph.d.-programmet "Informations- og kommunikationssystemer" har som hovedopgave forskning i spørgsmål vedrørende informations- og kommunikationssystemer.

Læs mere

Doctor in Philosophy (Ph.D) i reklame og medier

Selinus University of Science and Literature
PhD
<
Fuldtid
<
Deltid
Engelsk
Italiensk
Online

Dette studieprogram tjener til at undersøge gennem gennemførelsen af forskningsafhandlingen brugen af reklame, integreret marketingkommunikation og nye medier på lokale, regio ...

Læs mere