Pearson BTEC Level 5 Højere National Diploma in Business (RQF)

The College of Central London

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Pearson BTEC Level 5 Højere National Diploma in Business (RQF)

The College of Central London

Pearson BTEC Level 5 Højere National Diploma in Business (RQF)

De nye Pearson BTEC Higher Nationals in Business er arbejdsrelaterede kvalifikationer og er akkrediteret på Regulated Qualifications Framework (RQF) og målet er at udvikle studerende som professionelle, selvreflekterende individer med en sund forretningsuddannelse, som er i stand til at møde arbejdsgivernes krav i en bred vifte af karriere inden for industri, handel og offentlig administration. Det er et velovervejet kvalifikationsbevis for adgang til videregående uddannelser og avancerede faglige studier, og de fleste universiteter vil acceptere det som adgang til deres 3.-årige uddannelser.

Pearson BTEC HND er internationalt anerkendte kvalifikationer og er valideret, administreret og verificeret af BTEC, som er en del af Pearson, Storbritanniens største tildelende organ, der tilbyder akademiske og erhvervsmæssige kvalifikationer.

Det højere diplom, der tilbydes af kollegiet, er baseret på principperne om elevcentreret læring, og denne læringsmetode, der anvendes, gør det muligt for eleverne at tage en aktiv rolle i deres egen læring. Undervisere hjælper med at skabe motivation og selvtillid, hvilket stimulerer interessen blandt eleverne, da de udvikler sig til uafhængige elever ved at bruge deres evner til at gennemføre opgaver til den krævede standard.

Studerende vil blive vurderet på deres indsendte arbejde under kurset. Karakterer er tildelt af kollegiet og godkendt af BTEC Examinator.

En BTEC-kursusleder vil være til rådighed for at lede eleverne igennem kurset og hjælpe dem med at forstå principperne for BTEC.

Det er frem for alt en arbejdsrelateret kvalifikation, der er designet til at udvikle elevens kvalifikationer til at løse problemer, der sandsynligvis vil opstå i fremtidig beskæftigelse. Desuden giver det eleverne mulighed for at fortsætte deres studier, da det giver adgang til, og i nogle tilfælde fritagelse for, en bred vifte af anerkendte eksamensbeviser og kurser. Det er også muligt at opnå fagfritagelse i andet eksamensbevis og faglige kvalifikationer som ACCA - Association of Chartered Certified Accountants, Chartered Institute of Procurement and Supply (CIPS) og Chartered Institute of Management Accountants (CIMA).

Adgangskvalifikationer

Studerende skal normalt være 18 år eller derover.

De skal have mindst fire GCSE'er eller deres tilsvarende kvalifikation, herunder engelsk og matematik i klasse C eller derover, eller et BTEC-første diplom, plus mindst et GCE-niveau og et niveau på engelsksprog svarende til B2 i CEFR-5.5 IELTS med minimum 5,0 i alle sektioner. Ældre studerende (over 21 år) kan være fritaget for nogle af ovenstående krav på baggrund af erfaring, men hvor engelsk ikke er førstesprogede studerende skal give nylig certificering for at have nået mindst IELTS 5.5 som angivet ovenfor.

Varighed af kursus

Hvert kursus varer to akademiske år bestående af to 15 ugers semester pr. År, i alt 60 uger undervisning i 4 semestre.

Hovedindtaget af studerende er i september, men vi vedtager et rullende program, så eleverne kan starte på ethvert tidspunkt af året.

Der er mulighed for de studerende, der går godt igennem kurset til afslutningen i juni og derved kun gennemfører tre semestre. Dette forudsætter, at de vil fuldføre det fulde 16-enhedsprogram og dermed spare omkostningerne for et semester. Dette er kendt som fast track- programmet.

For dem der starter i september:

Det første akademiske år begynder i slutningen af ​​september og slutter i juni det følgende år. Dette er det samme for andet studieår.

Kurset er struktureret omkring enhedsleverancer via skype på gensidigt praktiske tidspunkter arrangeret mellem studerende og vejleder. Derudover forventes de studerende at gennemføre den private studie. Studerende skal forberede mindst to opgaver pr. Fag pr. Semester.

pensum

Pearson BTEC HND svarer til de første to år af et Honours Degree-program på et britisk universitet. Disse kvalifikationer er designet til at udstyre de studerende med den viden, forståelse og færdigheder, der er nødvendige for succes i nuværende og fremtidige ledelsesroller.

Kvalifikationen gør det muligt for studerende at ansøge om det tredje år af en relateret business grad på universitetet.

Kursets varighed: To års fuldtidsstudie.

Det Højere Nationalt Diplom i Erhverv består af 8 kerneenheder plus 8 optionsenheder:

Det Højere Nationalcertifikat i Virksomheden består af 6 kerneenheder plus 4 optionsenheder:

CORE-moduler

  • Enhed 1: Erhvervsmiljø
  • Enhed 2: Forvaltning af finansielle ressourcer
  • Enhed 3: Organisationer og adfærd
  • Enhed 4: Markedsføringsprincipper
  • Enhed 5: Aspekter af kontrakt og uagtsomhed for erhvervslivet
  • Enhed 6: Erhvervs beslutningstagning
  • Enhed 7: Forretningsstrategi
  • Enhed 8: Forskningsprojekt

For at opnå et højere nationalt certifikatniveau skal eleverne få yderligere 8 optionsenheder.

MULIGHEDER

Forretning

  • Enhed 9 Ledelsesregnskab
  • Enhed 10: Finansielle systemer og revision
  • Enhed 11: Finansiel rapportering
  • Enhed 12: Beskatning

Forretning

  • Enhed 13: Forvaltning af aktiviteter
  • Enhed 14: Forvaltning af mennesker
  • Enhed 15: Administration af information
  • Enhed 16: Managing Self
  • Enhed 17 Marketing Intelligence
  • Enhed 18 Reklame og markedsføring
  • Enhed 19 Marketingplanlægning
  • Enhed 20 Salgsplanlægning og drift;

Forretning

  • Enhed 21: Human Resource Management
  • Enhed 22: Forvaltning af menneskelige ressourcer
  • Enhed 23: Human Resource Development
  • Enhed 24: Medarbejderrelationer

Generel

  • Enhed 25: Indkøb.
  • Enhed 26: Kvalitetsstyring.
  • Enhed 27: Small Business Management.
  • Enhed 28: Miljøstyring.
  • Enhed 29: Europæisk erhvervsliv.

CORE-enheder - indholdsfortegnelse

Enhed 1: VIRKSOMHEDSMILJØ

  • 1 Formål og formål med organisationer.
  • 2 Lokal og national økonomi.
  • 3 Eksterne markedsfaktorer.
  • 4 europæisk dimension.

Enhed 2: FORVALTNING AF FINANSIELLE RESSOURCER

  • 1. Finansieringskilder.
  • 2. Finansiering som en ressource.
  • 3. Finansielle resultater.
  • 4. Finansielle beslutninger.

Enhed 3: ORGANISATIONER OG BEGRÆNSNING

  • 1 Tilgange til ledelsen.
  • 2 Organisationsstruktur og kultur.
  • 3 Motivationsteorier og ledelsespraksis.
  • 4 Adfærd hos enkeltpersoner.

Enhed 4: MARKEDSPRINCIPPER

  • 1. Marketing proces.
  • 2. Målmarkedsføring.
  • 3. Marketing mix.
  • 4. Markeds segmenter.

Enhed 5: BUSINESS CONTRACTS OG FORSVAR I VIRKSOMHED

  • 1.Valid kontrakter

Enhed 6: BESLUTNING AF BESLUTNING

  • 1 Samling af primær og sekundær 2 Analysere data; 3 Formatering af oplysninger 4 Software genereret information

Enhed 7: VIRKSOMHEDSSTRATEGI

  • 1 Strategisk planlægning
  • 2 Nye strategier 3Evaluering og udvælgelse 4 implementering

Enhed 8: FORSKNINGSPROJEKT

  • 1 Strategisk planlægning.
  • 2.Strategisk formulering.
  • 3 Strategiimplementering

OPTIONS - indholdsoversigt

Enhed 9: MANAGEMENT ACCOUNTING

  • 1 Koncept og måling af omkostninger
  • 2 Indsamle og analysere omkostningsoplysninger
  • 3 Budgetter og pengestrømme prognoser
  • 4 Overvågnings- og kontrolomkostninger og budgetter

Enhed 10: FINANSIELLE SYSTEMER OG REVISION

  • 1 Finansielle systemer
  • 2 Ledelseskontrol
  • 3 Formål med intern og ekstern revision
  • 4 Revisionsteknikker

Enhed 11: Finansiel rapportering

  • 1 Lovgivningsmæssige rammer
  • 2 Regnskaber
  • 3 Formater til offentliggørelse

Enhed 12: BESKATNING

  • 1 Skatteekspert og britisk skattemiljø
  • 2 Personlig skat
  • 3 Ensamhandlere og partnerskaber
  • 4 selskabsskat
  • 5 Kapitalgevinstskat

Enhed 13: Forvaltning af aktiviteter

  • 1 Organisationsstruktur
  • 2 Planlæg aktiviteter
  • 3 Administrer arbejdsaktiviteter
  • 4 Kvalitet af produkter og tjenester
  • 5 sundhed
  • 6 Forbedringer

Enhed 14: HÅNDTERING AF MENNESKER

  • 1 Vælg personale
  • 2 udvikling
  • 3 Allokér arbejde
  • 4 Evaluer ydeevnen
  • 5 Disciplinære og klageprocedurer

Enhed 15: MANAGING INFORMATION

  • 1 Type oplysninger
  • 2 Kilder til information
  • 3 Indsamle oplysninger
  • 4 Analyserer information
  • 5 Optag og gem oplysninger
  • 6 Spredningskanaler

Enhed 16: HÅNDTERING AF SELF

  • 1 Færdighedskontrol
  • 2 Udviklingsplan
  • 3 Gennemgå og overvåge fremskridt
  • 4 Evaluere fremskridt

Forretning

Enhed 17: MARTKET INTELLIGENCE

  • 1 Køber adfærd
  • 2 Market resarech teknikker
  • 3 Konkurrenceanalyse
  • 4 Kundetilfredshed

Enhed 18: Reklame og fremme

  • 1 Kommunikationsmiljø
  • 2 Reklame
  • 3 Under linjeteknikkerne

Enhed 19: MARKEDSPLANNING

  • 1 Marketing austits
  • 2 Marketing plan
  • 3 Etiske spørgsmål

Enhed 20: Salgsplanlægning og drift

  • 1 Felt sælger
  • 2 Salgsledelse
  • 3 Kontrol af salgsudgang
  • 4 Salgsmiljø

Forretning

Enhed 21: MENNESKELIG RESOURCE MANAGEMENT

  • 1 Personaleforvaltning og den nye tilgang til human resource management.
  • 2 Princdures og praksis anvendt til at opnå egnede medarbejdere
  • 3 Principper og procedurer for overvågning og belønning af medarbejderen
  • 4 Ansatlig udgang fra organisationen

Enhed 22: FORVALTNING AF MENNESKELIGE RESOURCEUDVALG

  • 1 Forskellige perspektiver for menneskelig ledelse
  • 2 Fleksibilitet på arbejdspladsen
  • 3 Lige muligheder på arbejdspladsen
  • 4 Velfærdsbestemmelse
  • 5 Human resource praksis

Enhed 23: MENNESKELIG RESSOURCEUDVIKLING

  • 1 Læringsteori
  • 2 Systemmtisk tilgang til træning
  • 3 træningsmetoder
  • 4 Regeringsledede uddannelsesinitiativer

Enhed 24: BESKÆFTIGELSESFORBINDELSER

  • 1 Unitære og pluralistiske referencerammer
  • 2 Industriel konflikt og løsning af kollektive tvister
  • 3 Kollektiv forhandling og forhandlinger
  • 4 Medarbejderdeltagelse
  • 5 Skift fra arbejdsrelationer til medarbejderrelationer

Enhed 25: INDKØB

  • 1 Indkøbsfunktion
  • 2 Informationskilder og kriterier
  • 3 Mængder og kvalitet af varer
  • 4 National og tværnational organisation

Enhed 26: KVALITETSTYRING

  • 1 Udvikling af kvalitetsstyring
  • 2 Tilnærmelser til kvalitetsstyring
  • 3 Systemer og procedurer
  • 4 barrierer

Enhed 27: SMÅ VIRKSOMHEDSFORVALTNING

  • 1 Analyser perfornmance
  • 2 Forbedre ledelsen og forretningsresultaterne
  • 3 Business opbjektives og planer

Enhed 28: MILJØFORVALTNING

  • 1 Bæredygtighed
  • 2 Indvirkning på miljøet
  • 3 Miljøledelse
  • 4 Affaldshåndtering

Enhed 29: EUROPÆISK VIRKSOMHED

  • 1 Effekt af medlemskab af Storbritanniens økonomiske politik
  • 2 Mønstre af handel
  • 3 Implikationer for britiske organisationer for udvidelsen af ​​EU
  • 4 Vurder muligheder for salg

Flere muligheder enheder er tilgængelige. For fuld liste og specifikation besøg Edexcel hjemmeside

Læs vores anmeldelser:

  • Google: https://tinyurl.com/y8paf9gg
  • Sccot: https://tinyurl.com/y9p7p6sr
  • Hotcourses: https://tinyurl.com/y9s6su7b/
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 30, 2018
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Åben tilmelding
Duration
Varighed
2 år
Fuldtid
Price
Pris
6,350 GBP
£ 6350 for hele kurset incl BTEC gebyrer
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - UK Online
Startdato : Åben tilmelding
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Åben tilmelding
Det Forenede Kongerige - UK Online
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen