Online master i mode og luksusvirksomhedsledelse
GBSB Global Business School - Online programs
Nøgleinformation
Campus placering
Spain Online, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
9 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 6.750
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Apr 2024
Introduktion
Online Master i Fashion & Luxury Business Management er designet til studerende, der er interesserede i forretning, ledelse og mode- og luksusvareindustrien. Master i Fashion & Luxury Business Management forbereder studerende til en international karriere, der arbejder med store og små mode- og luksusfirmaer i Europa og rundt om i verden. Studerende lærer virksomhedsledelsesevner og markedsanalysetaktik, der er nødvendige for at konkurrere på globale markeder. Studerende på Master in Fashion & Luxury Business Management-programmet låser op for deres kreative potentiale og udvikler et niveau af professionalisme inden for mode og luksusvirksomhedsledelse blandt en talentfuld klasse af studerende fra hele verden.
Mode- og luksusvarevirksomheder rundt om i verden leder konstant efter folk, der er i stand til at matche kreativitet og ledelse: en ny generation af ledere, der passer til de specifikke krav i denne branche. Master i Fashion & Luxury Business Management er designet til at forme og udvikle disse kompetencer ved at integrere læring ved at lave undervisningsmetoder, casestudier, virksomhedsbesøg, praktikophold og kreative workshops.
Program højdepunkter
- Fakultet med erhvervserfaring.
- Studerende fra over 100 forskellige lande.
- Eksklusiv adgang til mode- og luksusindustribegivenheder.
- Praktisk viden anvendelig på globalt plan.
- Karrieremuligheder hos topmode- og luksusvirksomheder.
Programresultat
VIDEN:
- Forstår faglig teoretisk og praktisk viden relateret til virksomhedsadministration, herunder både bred viden inden for virksomhedsadministration og en betydelig grad af specialiseret ledelsesmæssig viden inden for digital innovation;
- Besidder avanceret faglig viden om forretningsadministration og digital innovation i en specifik branche eller funktionsområde valgt som en valgfri mulighed i bacheloruddannelsen;
- Forstår kritisk tilgange til at fremme kulturen for digital innovation i en organisation ved at administrere talent og viden og ved at inkorporere værdierne for iværksætteri, kontinuerlig læring og digital transformation i organisatoriske strategiske mål;
- Forstår ledelsesmetoder og digitale teknologier, der efterspørges i det komplekse og udfordrende globale forretningsmiljø, innovation med hensyn til anvendte metoder og teknologier og implikationer af digitale teknologier for enkeltpersoner og samfund;
- Demonstrerer professionel forståelse af problemstillinger i digital forretning, og hvordan de kan fortolkes med forskellige teoretiske tilgange;
- Forstår kritisk de principper, der er inkluderet i dagsordenen for bæredygtig udvikling defineret af UNESCO, som er forbundet med social velfærd, forretningsetik og virksomhedernes sociale ansvar.
FÆRDIGHEDER:
- Indsamler og fortolker relevante data om problemer, forhindringer og muligheder, som internationale organisationer står over for for at informere domme, der omfatter refleksion over relevante sociale, teknologiske, videnskabelige eller etiske spørgsmål med det formål at evaluere alternative tilgange og strategier, som en organisation kan anvende for at imødekomme interessenternes behov og minimere risiko inden for skiftende interne og eksterne miljøer;
- Udfører forskning i forretningsmæssige og digitale innovationsspørgsmål, som kan relatere til generelle forretnings- og innovationsprocesser eller til en specifik forretningsfunktion eller digital teknologi, som kræver kendskab til en række data, forskningskilder og passende metoder;
- Demonstrerer innovative teoretiske og praktiske svar på styringen af strategiske, operationelle og transformationsprocesser, hvorved en organisation planlægger og koordinerer brugen af ressourcer og innovationsindsats med det generelle mål at sikre eller bevare konkurrencefordele;
- Arbejder effektivt som medlem af et team og reflekterer løbende over gruppeprocessen for at evaluere ledelsen af projekter og mennesker;
- Demonstrerer innovation i styring af intra-entreprenørielle processer og strategier til at designe et digitalt produkt eller en tjeneste ved at vurdere den kommercielle levedygtighed af digitale teknologier og forretningsmuligheder og ved at planlægge, organisere og udføre et projekt eller en ny satsning;
- Demonstrerer beherskelse i at bruge digitale værktøjer til forretningsadministration og innovationsformål i forskellige medier og forskellige tilstande (autonome, kollaborative, udforskende, designende).
KOMPETENCER:
- Engagerer sig i kritisk tænkning inden for erhvervsadministration og digital innovation og demonstrerer selvstændig tankegang og problemløsning understøttet af evidensbaserede argumenter;
- Styrer komplekse faglige aktiviteter effektivt og professionelt for at omsætte ledelsesmæssige beslutninger i praksis under hensyntagen til den organisatoriske kontekst sammen med forskellige begrænsninger;
- Demonstrerer administrativt design og ressource i at udarbejde sociale, etiske, innovative og internationale tilgange til komplekse ledelses- og digitale forretningssituationer og tager ansvar for deres konsekvenser;
- Viser kreativitet og initiativ i udviklingen af digital transformation og digitale intra-entreprenørielle projekter ved at samarbejde og arbejde med andre for at levere et højt niveau af teampræstationer;
- Har udviklet læringskompetencer, der er nødvendige for at fortsætte faglig udvikling inden for virksomhedsadministration og digital innovation ved kritisk at vurdere personlige styrker og svagheder, holde sig ajour med relevant ledelse og digitale forretningsteknologier, ideer og praksis;
- Har udviklet færdigheder og læsefærdigheder i brugen af digital teknologi, der er nødvendig for at få adgang til læringsmuligheder og for at forfølge en lederkarriere i dynamiske, innovative digitale organisationer.
Læreplan
Hvad du vil lære
Kernekompetencer hos globale ledere:
Få lederskab, forhandling og kommunikationsevner online i Master in Fashion & Luxury Business Management. Disse kompetencer er nødvendige for at blive succesfulde globale ledere i mode- og luksusindustrien.
Mode og luksus virksomhedsledelse:
Få et overblik over, hvordan mode og luksusprodukter er designet, skabt, mærket og promoveret i nutidens globale forretningsmiljø i Spanien, Europa og på verdensplan.
Mode og luksusmarkedsføring:
Forstå de strenge regler for effektiv markedsføring af mode- og luksusmærker på globalt plan, mens du studerer til din Master i Fashion and Luxury Business Management.
Programstruktur:
- Modeindustrien
- Principper for analyse af luksus og luksus
- Teknologi og innovation inden for mode og luksus
- Bæredygtighed i design af mode og luksus
- Mode- og luksusmarkedsføring, branding og eventplanlægning
- Luksus Channel og Distribution Management
- Projektudvikling og finans
- Transversale kompetencer hos globale ledere
Indlæggelser
Ranglister
- Akkrediteret af Accreditation Council for Business Schools and Programs ( ACBSP )
- Tildelt som en Five Stars Business School for undervisningskvalitet af QS Ranking System
- Den eneste højere uddannelsesinstitution i Spanien , der er akkrediteret af Microsoft som førende inden for digital uddannelse
- Modtaget 3 topscore i U-Multirank for afdelinger for forskning, undervisning og læring og international orientering
Karrieremuligheder
Få mest muligt ud af alle fordelene GBSB Global Business School giver for at hjælpe med at fremme din omsættelighed med Online Master in Fashion and Luxury Business Management. GBSB Global tilbyder support fra online webinarer og online gæstetalersessioner til en-til-en karrierecoaching. Invester i dig selv og forbered dig på det næste store skridt i din fremtidige karriere.