Online Master of Arts (MA) i blandet og online undervisning for pK-12-undervisere

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Online Master of Arts (MA) i blandet og online undervisning for pK-12-undervisere

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Concordia University Chicagos kunstmester i blandet og onlineundervisning for pK-12-pædagoger er udelukkende designet til at forberede sig på at praktisere K-12-pædagoger til instruktion i blandede og online-miljøer.

Det er i overensstemmelse med International Association for K-12 Online Learning's nationale kvalitetsstandarder for undervisning online (2011) og International Society for Technology in Teaching s standarder for evaluering af de færdigheder og viden pædagoger har brug for at undervise, arbejde og lære i en stadig mere forbundet global og digitalt samfund (2008).

Lærings- / programmål

  • Være i stand til at formulere de pædagogiske underlag for online uddannelse og udvikle instruktion strategier passende til online studerende
  • Tænk kreativt og kritisk på måder, hvorpå onlineuddannelse kan tjene til at opfylde elevernes læringsbehov.
  • Master en række teknologiske færdigheder ved hjælp af aktuelle informations-, kommunikations- og lærings teknologier.
  • Udvikle instruktions- og vurderingsstrategier ved hjælp af forskningsbaseret datastyret beslutningstagning for at informere undervisning.
  • Oplev nye teknologitendenser og deres anvendelse i undervisning og læring.

Karriere og Industri Outlook

Gennem det sidste årti er online og blandede læringsmuligheder i videregående uddannelser steget dramatisk. 2012 Survey of Online Learning Survey foretaget af Babson Survey Research Group afslører, at:

  • Over 6,7 millioner studerende tog mindst et online kursus i løbet af efteråret 2011, en stigning på 570.000 studerende i løbet af det foregående år.
  • 33% af videregående uddannelsesstuderende tager nu mindst et kursus online.

Vækst i online og blandet uddannelse er ikke unik for videregående uddannelse. Online og blended learning-tilmeldinger er også vokset i pK-12-uddannelse. I øjeblikket er der flere studerende, der tager online og blandede kurser end nogensinde før i K-12 uddannelse. Det vurderes af Keeping Pace med K-12 Online og Blended Learning Study (2012), at der sandsynligvis er flere millioner eller lidt mere end 5% af den samlede K-12 befolkning i USA, der deltog i online og hybrid uddannelse. ”

Denne vækst i K-12 online og blandet tilmelding er meget sandsynligt at fortsætte. Fem stater: Tennessee, Florida, Michigan, Idaho og Alabama har vedtaget lovgivning, der kræver, at deres gymnasieelever skal have en online læringserfaring inden eksamen. Dette ser ud til at være en indikator på et dramatisk skift i perspektivet af onlineundervisning fra et værktøj til at betjene en bestemt population af studerende (som dem med særlige behov) til en bredere anerkendelse af betydningen af ​​at lære at lære online for alle elever i forberedelse til videregående uddannelse og arbejdspladsen.

Sammen med det voksende behov for at levere flere og flere online og blandede muligheder er behovet for faglig udvikling for lærere. I øjeblikket har Idaho og Georgien etableret krav til godkendelse af certificerede lærere til at undervise online for at sikre kvalitet online og hybrid instruktion.

National Education Association (NEA) anerkender også dette behov for faglig udvikling og stater i deres 2010-11-håndbogs politikerklæring vedrørende fjernundervisning, afsnit A, 7 (b)

"Selvom licens i det emne, der bliver undervist, er en nødvendig betingelse for enhver lærer, er det ikke en tilstrækkelig betingelse for en lærer involveret i fjernundervisning. Lærere, der yder fjernundervisning, bør desuden være dygtige til at lære teorier, teknologier og undervisningspædagogik, der er egnet til onlinemiljøet. På grund af den hurtigt skiftende teknologi skal disse færdigheder løbende opdateres gennem faglig udvikling. " (P.417-418)

Programlængde

30 point *, 24 måneder

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 17, 2018
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Aug. 2019
Duration
Varighed
24 måneder
Fuldtid
Information
Deadline
Kontakt skolen
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Locations
USA - River Forest, Illinois
Startdato : Aug. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Aug. 2019
USA - River Forest, Illinois
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Slutdato Kontakt skolen