Online Master of Arts (MA) i Uddannelsesteknologi: Lederskab

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Online Master of Arts (MA) i Uddannelsesteknologi: Lederskab

Concordia University Chicago - Online Degree Programs

MA, Uddannelse Teknologi: Lederskab Programmet er for licenserede lærere ønsker en karrierevej mod at være en teknologisk specialist, teknologi direktør eller teknologi træner. Programmet forbereder lærerledere med de kompetencer, der kræves for at forbedre kvaliteten og effektiviteten af ​​uddannelsesprogrammer på afdelings-, skole- eller distriktsniveau. Da eleverne udvikler færdigheder, der er tilpasset de nationale uddannelsesstandarder og præstationsindikatorer som beskrevet af International Society for Technology in Education (ISTE-C, 2012), udvikler og vurderer de virkningerne af teknologibaserede læringserfaringer. Kandidatuddannelsen i Uddannelsesteknologi gør det muligt for hver studerende at kvalificere sig til Teknologi Specialist Endorsement for staten Illinois ved ret til en vellykket gennemførelse af programmet.

Concordia-Chicagos online MS i Instruktionsdesign og Teknologi er rangeret niende i USA ved OnlineColleges.net. Concordia-Chicago er det eneste universitet i Illinois og et af de få i Midtvesten for at modtage en OnlineColleges.net rangering i dette studieområde.

Curriculum

* INTERNATIONALE STUDENTER: Udover de grundlæggende studieplaner, der er angivet nedenfor, skal internationale studerende, der deltager i ansigt-til-ansigtskurser på CUC campus, kræve at deltage i Seminaret i Videregående Uddannelse, en 3-kredit kursus.

Integrering af teknologi på tværs af studieplanen

Dette kursus er en introduktion til den disciplinerede praksis for integration af teknologi i undervisning og læring. Det giver et overblik over aktuelle instruktions teknologier og teori-baserede design strategier til effektivt at bruge disse teknologier.

Undervisningsteknologi Hardware og software

Planlægning, konfiguration og vedligeholdelse af computer / teknologisystemer, herunder basale netværk, til skolelaboratorier, klasserumsklynger og andre passende instrukser. Det primære fokus er på K-12 skoler.

Brug af teknologi til at opbygge læringsgrupper

Undersøgelse og evaluering af brugen af ​​teknologier i design og opbygning af læringssamfund og udvikling af samfundsbaseret opsøgende og engagement.

Visual Literacy i klasseværelset

Pædagogiske begreber og designstrategier, der ligger til grund for brugen af ​​et billedfyldt pensum for at forbedre undervisningen. Undersøgelse og evaluering af brugen af ​​visuelle teknologiske værktøjer og teknikker til at opbygge visuel læsefærdighed og opfylde læringsmål.

Teknologi til effektiv beslutningstagning i undervisning og læring

Undersøgelse af beslutningsprocessen og teknologiens rolle i at understøtte datastyret beslutningstagning for at forbedre undervisning og læring.

Emerging Technology Trends, Professional Learning og Evaluation

Et overblik over nuværende og nye innovative teknologier inden for undervisning og læring. Teorier og færdigheder, der er nødvendige for at designe og gennemføre faglige læringsmuligheder i lyset af nuværende og nye undervisnings- / lærings- / teknologibehov. En undersøgelse af en evalueringsramme til vurdering af effektiviteten af ​​teknologiske indgreb og programmer.

Uddannelsesteknologi Lederskab

Lederskabsteorier og praksis til forbedring af professionel praksis og udstilling af lederskab i samfundet ved at fremme brugen af ​​digitale ressourcer til forbedring af studerendes læring.

Teoretisk, Etisk og Praktisk Grundlag for Uddannelsesteknologi

Studie af den teoretiske, historiske, nutidige og etiske grundlag for uddannelsesteknologi. Debatterer sociale og etiske spørgsmål omkring integrerede teknologier, som de er designet og implementeret i et akademisk miljø. Undersøger, hvordan teknologien er indlejret i politikker og praksis i læseplaner og instruktion.

Forskning i uddannelse

Kurset fokuserer på forståelse af pædagogisk forskning. Der lægges vægt på fortolkning af forskning og udvikling af grundlæggende forskningsfærdigheder til forbedring af skolen.

Capstone Experience

Anvendt Projekt i Uddannelsesteknologi

Capstone kursus i uddannelsesteknologiprogrammet.

En mesterens hovedsten er påkrævet for alle kandidatkandidatstuderende. Dette kulminerende projekt fremhæver kandidatens beherskelse af indhold gennem hele hans eller hendes studier. Capstones er traditionelt et sammendrag af arbejde, der viser overordnet vækst og specifikke forståelser af de faglige standarder. Kapstenen tjener som en præstationsbaseret evaluering og fremmer reflekterende praksis. Det demonstrerer også den faglige kompetence i at integrere teknologi og hans eller hendes evne til at fortolke teori i praksis.

Programlængde

30 point *, 24 måneder

Bemærk:

  • Indre Rekruttering (On-Campus og Online)
  • International rekruttering (kun på internettet)
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 17, 2018
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Aug. 2019
Duration
Varighed
24 måneder
Fuldtid
Information
Deadline
Kontakt skolen
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Locations
USA - River Forest, Illinois
Startdato : Aug. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Aug. 2019
USA - River Forest, Illinois
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
International Students. August 23, 2018 Domestic Students.
Slutdato Kontakt skolen