Online Master i Marketing, Kommunikation og Organisering af fashion events

Generelt

Program beskrivelse

Med en streng og innovativ tilgang tilbyder Online Master i modemarketing, kommunikation og organisering af begivenheder en solid, integreret og 3.0-træning i de nye værktøjer til markedsføring og kreativ styring af modemærker. Gennem hele programmet lærer den studerende at analysere konteksten, identificere muligheder og indsigt, at opbygge solide mærker ved at skabe immaterielle og deres egne og differentielle brandunivers, at lægge grundlaget for marketingmixen og planlægge brandstrategien. Ved at placere forbrugeren i centrum bliver du fortrolig med koncepter som kunderejse / oplevelse, nye digitale værktøjer og multikanals marketing.

Alt dette for at designe flydende brandoplevelser (til og fra offline) og lære at kommunikere kreativt, generere historier og transmediaindhold, originalt og der tilføjer værdi. Undervist af modeeksperter og fagfolk er masteren designet til at fremme kreativ tænkning i en strategisk ramme og til at styre mærker på en omfattende måde, fra strategi til kreativitet, fra koncept til implementering.

Datablad

  • Grad: Online Master i Marketing, Kommunikation og Organisering af fashion events
  • Credits: 60 ECTS
  • Varighed: 1 studieår
  • Datoer: oktober til september
  • Sprog: Spansk
  • Modalitet: Online

metodologi

LCI Barcelona online-metodologi tilbyder studerende fordelene ved ansigt til ansigt-træning, uanset hvor de er, og når de har brug for det:

  • Live online klasser
  • Streaming Masterclass
  • Virtuel campus tilgængelig 24 timer 7 dage om ugen
  • Didaktiske værktøjer og ressourcer baseret på det flippede klasselokale og designtænkningsmodeller
  • Personaliseret overvågning af hver professor og personalet i den akademiske organisation
  • Præcis planlægning
  • Posering af periodiske udfordringer og gruppedynamik
  • Kontinuerligt evalueringssystem
  • Aktiv og interaktiv læring
  • Praktisk vejledning til at uddanne fremtidens fagfolk

lærere

Leder af området: Estel Vilaseca

karrieremuligheder

I virksomheder inden for modesektoren og specialiserede agenturer:

  • Marketing- og / eller kommunikationschef i modevirksomheder
  • Brand manager
  • Strategisk konsulent for modemærker
  • Mode kommunikation ekspert
  • Mode digital marketing manager
  • Mode public relations
  • Ekspert i kundeoplevelse
  • Kreativ direktør eller medlem af den kreative afdeling for virksomheder eller specialiserede agenturer
  • Brand content manager
  • storyteller
  • Producer af oplevelser og begivenheder
  • Professionel i specialiserede agenturer: trends, oplevelsesdesign, kommunikationskontorer osv.
Senest opdateret Aug 2020

Om skolen

Our objective is none other than to channel the capabilities, aspirations and talent of each one of our students so they can be trained as excellent professionals, students only need dedication, enthu ... Læs mere

Our objective is none other than to channel the capabilities, aspirations and talent of each one of our students so they can be trained as excellent professionals, students only need dedication, enthusiasm and effort in order to occupy key positions in design firms. Minimer