Online Master i Leadership: Service Innovation (University of Queensland)

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Master's Oversigt

Bliv en moderne virksomhedsleder

Kandidatuddannelsen i Leadership in Service Innovation er en avanceret forretningsuddannelse, der fokuserer på organisatorisk ledelse, innovation og kundeoplevelse.

I et hurtigt skiftende forretningsmiljø, hvor kundeoplevelse, ekspertise i service og innovation er det, der driver konkurrenceevnen, forbereder Master of Leadership in Service Innovation ledere til at lykkes ved at lære dem, hvordan de kan lede organisationer, der leverer enestående kundeoplevelser.

University of Queensland kandidatuddannelse tager en tværfaglig tilgang til at tackle to centrale udfordringer, der berører virksomheder, almennyttige organisationer og endda den offentlige sektor. Den første udfordring er overgangen fra en produktbaseret til service- og oplevelsesbaseret økonomi, der kræver, at ledere har en stærk baggrund inden for kundeoplevelse, værdisko-skabelse og ændringsstyring.

Den anden udfordring er den stigende betydning af at indlejre en kultur for kontinuerlig innovation i enhver organisation.

Programmet blander forskning og bedste praksis inden for erhvervslederskab, innovation, servicevidenskab, ledelse og oplevelsesdesign. Det hjælper studerende med at udvikle de transformationelle tankesæt og lederegenskaber, der er nødvendige for at få succes i den moderne økonomi.

Master of Leadership in Service Innovation bringer de studerende med på en rejse fra de økonomiske ændringer, der førte til dagens erfaringsbaserede værdimodel gennem alle grundlæggende aspekter for at sikre, at de er forberedt på fremtiden og er klar til at maksimere organisatorisk modstandsdygtighed og tilpasningsevne til ændring. Online-programmet er designet til at arbejde fagfolk, der søger at fremskynde deres karriere. Ansøg eller forhør i dag, eller kom i gang med MicroMasters®-programmet i Business Leadership .

  • # 1 MBA-program i Australien, The Economist MBA Ranking 2017
  • # 3 I verden inden for gæstfrihed og turismestyring, Shanghai Ranking

Forudsætning af undervisning

Ansøgere skal have en forudsætning for bachelorgrad og / eller arbejdserfaring som beskrevet i ansøgningskravene. For kandidatuddannelsen i ledelse i serviceinnovation betragtes samme disciplin som at omfatte følgende kategorier:

Regnskab | Annoncering | Forretning | Forretningsadministration | Kommercialisering | Data Analytics | Økonomi | Begivenhedsstyring | Finansiering Sundhedsydelser / sundhedspersonale | Hotel- eller turistforvaltning | International virksomhed | International udvikling eller internationale forbindelser Informationssystemer | Innovationsstyring | Marketing | Ledelse | Drift / projektstyring | Strategi | Bæredygtighed | Teknologi (Landbrug, Information, Nano, Bio).

Ansøgningskrav

Direkte adgang til Master of Leadership in Service Innovation-programmet kræver en bachelorgrad i samme disciplin eller en bachelorgrad i en anden disciplin og tre års erhvervserfaring i samme disciplin.

Studerende, der ikke opfylder direkte adgang til kandidatuddannelsesprogrammet (via en afsluttet bachelorgrad) har muligheden for at påtage sig UQx Business Leadership MicroMasters-programmet som en Pathway til optagelse til Master of Leadership in Service Innovation. Studerende ville være forpligtet til at opnå en karakter på mindst 65% i Business Leadership Capstone Assessment-kursus inden for dette MicroMasters-program og har gennemført mindst tre års relevant fuldtidsarbejdserfaring godkendt af Executive Dean.

Internationale studerende skal også opfylde følgende krav til engelsk-sprogfærdigheder: en samlet IELTS-score på 6,5; med minimum score på 6,0 i læsning, skrivning, tale og lytning.

Curriculum

Det samlede kreditbeløb, der kræves for at dimittere, er 24 enheder. Studerende vil gennemføre de 4 kurser, der udgør MicroMasters-programmet og bestå Business Leadership Capstone Assessment, der tæller som 8 enheder, og fortsætter med at gennemføre 8 tillægskurser på 2 enheder pr. Kursus. Der er en serviceinnovationsstrategi kapstenkurs, som skal tages i den sidste sigt inden eksamen.

Kurser i kandidatuddannelsen er:

  1. At blive en effektiv leder
  2. Fører organisationen
  3. Leading High-Performing Teams
  4. Førende i et komplekst miljø

Kurser 1-4 og Business Leadership Capstone Assessment omfatter Business Leadership MicroMasters-programmet, der tæller for 8 enheder af kandidatuddannelsen.

  1. Grundlæggende kundeoplevelse
  2. Værdiskabelse i service
  3. Principper for innovation
  4. Service Design Tænkning
  5. Udformning af en serviceinnovationskultur
  6. Data og Analytics til service
  7. Tjenesteinteraktion i en digital verden
  8. Tjenesteinnovationsstrategi (Capstone)

MicroMasters-programmet kan være afsluttet før eller parallelt med de andre kurser. Kurser 5 og 6 skal tages før kurser 7-12. Kursus 12 bør tages i studiets sidste trimester.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners ev ... Læs mere

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners everywhere. With more than 90 global partners, we are proud to count the world’s leading universities, nonprofits, and institutions as our members. EdX university members top the QS World University Rankings® with our founders receiving the top honors, and edX partner institutions ranking highly on the full list. Minimer