Online MS i datamarkedsføringskommunikation
West Virginia University - Reed College of Media
Nøgleinformation
Campus placering
Morgantown, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
18 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 820 / per credit
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
WVU udviklede den første online masteruddannelse i Data Marketing Communications i landet, og vi er fortsat på forkant med uddannelse på dette område.
Ekspertise
Vi har forbindelser, og disse industriledere hjalp ikke kun med at udvikle pensum, men de underviser i det - og de vil også blive dine forbindelser.
Support
Vi har også din ryg. Fra ansøgning om programmet til planlægning af undervisning til teknisk support til eksamen, vi er altid her for at hjælpe.
Læreplan
Kan du huske, hvordan disse industriledere hjalp med at udvikle læseplanen? Det er på punkt. Og når det ikke er det, justerer vi det, så vi altid er et skridt foran branchen.
Værdi
Det er et program i verdensklasse til en rimelig pris med masser af ekstramateriale. Denne $24k-grad placerer dig i en klasse af datamarketingfolk, som industrien efterspørger.
Hvad er datamarkedsføringskommunikation?
Datadrevne marketingfolk analyserer big data, der indsamles gennem forbrugerinteraktioner og -engagementer. At forstå de data, du har, de data, du kan få, og hvordan du organiserer, analyserer og anvender disse data til at forbedre marketingindsatsen er kernen i datamarkedsføringskommunikation. Dette betyder ikke, at datamarketingfolk har brug for matematiktunge statistiske analysefærdigheder, snarere har de brug for evnen til at fortolke publikum og deres adfærd for at udvikle og justere integrerede marketingstrategier, vurdere metrics, måle produktivitet og øge ROI.
Indlæggelser
Læreplan
Vi udvikler altid kursusindhold for at imødekomme behovene i vores dynamiske branche. Som en Data Marketing Communications-studerende vil du tage 10 tre-kreditkurser, i alt de 30 kredittimer, der kræves til eksamen. Du vil også komme videre gennem programmet som en kohorte, idet du tager kurser sammen med klassekammerater i en sekventiel rækkefølge, der parrer kurser, der supplerer hinanden.
Kurser i datamarkedsføringskommunikation
- Introduktion til datamarkedsføringskommunikation
- Målgruppeforskning og segmentering
- Indsamling og visualisering af branddata
- Kampagnemålinger og -vurdering
- Kampagneplanlægning og programmatisk mediekøb
- Datastyringsplatforme
- Tilpasning af beskeder
- Beskeder til Customer Relationship Management
- Optimering af sociale medier
- Datamarkedsføringskommunikationskampagner