Online Bachelor of Science in Education
Universidad Ítaca
Nøgleinformation
Campus placering
Mexico City, Mexico
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* for online -programmer er graden gratis
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
At læse en Bachelor of Science in Education Online åbner dørene for dig til at arbejde i enhver virksomhed eller organisation, der projekterer uddannelses- og undervisningsudviklinger baseret på organisationens krav.
certificering
Programmet indeholder en certificering efter eget valg.
registrering
RVOE 2008
varighed
9 semestre.
Start dato
365 dage om året.
omkostninger
Vi tilbyder dig den bedste investeringsplan inden for tilmelding og undervisning.
Galleri
Læreplan
- Introduktion til de pædagogiske videnskaber
- pædagogisk teori
- uddannelsesfilosofi
- Uddannelseshistorie
- Datalogi I
- Uddannelsessociologi
- læringsteorier
- Uddannelsens psykologi
- Uddannelseshistorie i Mexico
- Informatik II
- Menneskelig udvikling I (barndom)
- Undervisnings- og læringsstrategier
- Undersøgelsesmetodologi
- Kommunikationsprocesser anvendt på uddannelse
- Grundlæggende om statistik
- Menneskelig udvikling II (ungdom)
- Didaktiske teknikker til undervisning
- Udvikling af tænkeevner
- Pædagogisk evaluering
- Statistik anvendt til uddannelsesvidenskab
- Menneskelig udvikling III (voksen alder og alderdom)
- Udviklings- og læringsproblemer
-
- Uddannelse i værdier
- Uddannelse og teknologi I
- pædagogisk praksis
- Psykometri anvendt på uddannelse
- Professionel etik
- Læreplansmodeller
- Uddannelse og teknologi II
- læreruddannelsen
-
- Uddannelsespolitik og lovgivning
- Tutorial handling
- Mangfoldighed og lighed i uddannelse
- pædagogisk etnografi
- Skolens strategiske planlægning
- Integral uddannelse
- Organisation af uddannelsesinstitutionen
- Uddannelsespraksis I
- Innovation af pædagogisk praksis
- Speciale Seminar I
- Udvikling af uddannelsesprogrammer og projekter
- uddannelsesadministration
- Uddannelsespraksis II
- Ledelse og pædagogisk ledelse
- Speciale Seminar II
Programresultat
Kandidaten fra Bachelor i Uddannelsesvidenskab vil være i stand til at anvende uddannelsesvidenskabernes teoretiske og metodiske værktøjer, implementere diagnostiske og evalueringsstrategier til udvikling af interventionsprojekter i design og ændring af uddannelsesmiljøer; i innovation af pædagogiske processer og i udøvelse af undervisningspraksis, for at imødekomme de krav, som pædagogiske og sociale forandringer stiller med et moderne og aktuelt konceptuelt perspektiv på pædagogisk arbejde; samt forpligtet til de værdier og holdninger, der giver dem mulighed for at generere de nødvendige ændringer i det 21. århundredes uddannelsesorganisationer.
færdigheder
- Analysere og forstå uddannelsesprocesserne fra de forskellige videnskabelige områder, der udgør den.
- Opdage, vurdere og løse problemer relateret til uddannelse.
- Evaluere og analysere de økonomiske, politiske, sociale og kulturelle faktorer, der omgiver uddannelsesområdet.
- Anvend forskellige undervisningsstrategier, alt efter behovene for hver social gruppe eller uddannelsesniveau.
- Strukturere og designe undervisningsindhold i overensstemmelse med det sociokulturelle miljø og aktuelle uddannelsespolitikker.
- Brug principperne og værktøjerne i innovation og implementering af uddannelsesprojekter.
- Anvend nyttige metodiske strategier inden for uddannelsesområdet.
- Træf beslutninger i overensstemmelse med de sociale værdier i det område, hvor uddannelsesprocessen præsenteres.
- At fremme hos individer en integreret udvikling med solide sociale værdier.
- Orientere sin uddannelsesfunktion mod socialt ansvar og menneskelig forbedring.
- Design skabelse og udviklingsprogrammer i uddannelsesinstitutioner.
- Udvikle akkrediteringsprocesser for kvaliteten af uddannelsesinstitutioner og indholdet af læseplansudvikling.
- Design udviklingssystemer og programmer til uddannelsesinstitutioner.
- Udvikle pædagogiske forskningsprojekter baseret på kvantitative og kvalitative tilgange.
- Arbejd tværfagligt og tværfagligt med fagpersoner involveret i uddannelse for at nå et fælles mål.
- Implementere forskning og undersøgelsesmetoder.
- Administrer statistiske pakker relateret til applikationen og uddannelsesforskning.
- Designe og anvende teknikker i det pædagogiske område.
- Diagnostiser pædagogiske fænomener og implementer deres løsninger.
- Intervenere i det pædagogiske område, ændre de relevante strukturer og processer.
- Formidle og fremme pædagogisk viden og dens anvendelser.
- Udvikle omstruktureringsprojekter i uddannelsesinstitutioner.
Karrieremuligheder
- Højskoleprofessor
- Pædagogisk bedømmer
- Redaktør i pædagogisk indhold
- Lærer i specialpædagogik
- Træner
- direktør
- forsker
- Koordinator for samfundsprogrammer
- Lærer i den offentlige sektor
- Metodisk instruktør
- Tværfaglige eller generelle uddannelser
- Pædagogisk vejledning og rådgivning