Det nuværende arbejdsmarked gør det nødvendigt for virksomhederne at adskille sig fra konkurrenterne: Det er her, hvor deres menneskelige kapital kvalificeres, for at garantere frem for alt tilfredshed med kundens behov.

Af denne grund er det nødvendigt, at selskabets ledelse har et komplet forberedelse på de forskellige områder, der påvirker deres konkurrencemæssige positionering.

Eksperter i at uddanne erhvervslivet fagfolk i alle deres specialer (menneskelige ressourcer, marketing, strategisk ledelse, kommerciel, informationssystemer, finansiering osv.), Fra IMF Business School , i samarbejde med University of Nebrija, præsenterer vi dette MBA for kommercielle direktører og marketing, hvor alle aspekter, der er nødvendige for at integrere som handels- og marketingdirektør, undersøges grundigt, hvilke elementer der skal tages i betragtning for at skabe det bedst mulige kommercielle tilbud for virksomheden, som man skal henvende sig til marked og fortæl os kunden, enten direkte eller gennem samarbejde mellem distributører.

Desuden vil den løbende kontakt mellem lærere og studerende give den studerende mulighed for at skabe et netværk af vital betydning for deres professionelle fremtid.

MÅL FOR MBA specialiseret i kommerciel ledelse og markedsføring

Analyser grundlaget for den strategiske ledelse, der studerer sine fundamenter, den konkurrencedygtige analyse af miljøet, for at træne den studerende til formulering, implementering og overvågning af en vellykket ledelsesstrategi.

Du vil også lære at:

  • Identificer de mest relevante aspekter for at udvikle en marketingstrategi.
  • Få et overblik over de værktøjer, der bruges i marketing.
  • Afgræns salgsfunktionen inden for den bredere ramme for markedsføring og se dens sammenhæng med resten af virksomhedens funktioner.
  • Angiv de forskellige salgsteknikker og ved hvordan man vælger den bedste til enhver tid.
  • At uddybe produktbegrebet ud fra et marketingperspektiv og have et praktisk arbejdssystem, der gør det muligt for dig at tage de nødvendige skridt til at anbefale en produktstrategi for en virksomhed.
  • Forstå betydningen af produktets livscyklusstyring samt den faglige ledelse af produktporteføljen. Kend de mulige alternativer til denne ledelse.

Metode og evaluering

METODE

IMF tilbyder en fleksibel metode, der er tilpasset dine behov, uanset din geografiske beliggenhed eller tilgængelighed af tid. Denne mester kan udfyldes under:

  • Online metode: Hele dagsordenen står til din rådighed fra vores virtuelle campus 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.
  • Afstandsmetode: Du vil have kursusmaterialet i bogformat.

Alt indhold er fuldt opdateret og har en stor teknisk rigor, let forståelig og med et klart praktisk kald.

Uanset hvilken metode du vælger, stiller IMF dig til rådighed:

  • Personlig vejledning e-presencial (via fora, chat, telefon, email).
  • Webinars.
  • Debatter og diskussionsgrupper gennem fora og chat.
  • Selvvurderingstest.
  • Læsninger, casestudier og dokumentation.
  • Levende klasser
  • Praktisk case study

Praktisk case study:

Det teoretiske indhold af denne MBA projiceres på et rigtigt firma, der bruges som en praktisk case studie, så den studerende erhverver en global vision for virksomhedens verden. Deres situation, data og omstændigheder vil blive analyseret ved anvendelse af hvert fag som studiestudiet.

I MBA med speciale i Commercial Management and Marketing fokuserer han på Amadeus-firmaet.

EVALUERING

Kontinuerlig evaluering som du skrider frem i masterstudiet. Hvert modul evalueres gennem kombinationen af online eksamen og case study udvikling.

Erhvervelsen af kandidatuddannelserne fra universitetet i Nebrija og kandidatuddannelsen fra IMF Business School vil blive underkastet aflevering af prøverne for hvert modul og forberedelsen af et masterprojekt.

karrieremuligheder

I slutningen af vores mester er du i stand til at øve som:

  • Direktør for handelsministeriet
  • Direktør for marketingafdelingen
  • Direktør og business manager
  • Strategisk konsulent inden for kommerciel, marketing eller finansielt område
  • Chef for forretningsudvikling
  • iværksætter

Pris og stipendier

På IMF tilbyder vi vores studerende gode betalingsfaciliteter:

  • Stipendium op til 65%
  • Finansiering op til 12 måneder uden renter eller bankinterventioner (se betingelser)
  • Betalingsmetode Online: Kontant (Rabat 5%) / Betalingsafdrag uden renter
  • Betalingsform Blended: Kontant (Rabat 5%) / Betalingsafdrag uden renter
Program undervist i:
  • Spansk

Se 46 flere kurser fra IMF Business School »

Senest opdateret June 9, 2019
Dette kursus er Online
Start Date
Åben tilmelding
Duration
12 måneder
Deltid
Fuldtid
Price
9,900 EUR
65% stipendium - 3.465 euro.
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Åben tilmelding
End Date
Ansøgningsfrist

Åben tilmelding

Location
Ansøgningsfrist
End Date