Niveau 7 Diploma i Business Management

Generelt

Program beskrivelse

Postgraduate niveau 7-diplom i forretningsadministration fra Learning Resource Network (LRN) er designet til at udvikle dine ledelsesevner og viden. Det vil derfor forbedre dine karrieremuligheder og fører direkte videre til de avancerede faser af MBA og kandidatuddannelser.

Kvalifikationen vurderes efter opgave, så du kan tilmelde dig og afslutte dine studier når som helst uden at være begrænset til studieåret.

Kurset er beregnet til direktører og senior- eller mellemledere i både private og offentlige organisationer, der ønsker at opnå en kandidatuddannelse.

Brainstorming over paper

Indhold

LRN niveau 7-eksamensbevis i forretningsadministration består af fem enheder:

  • Forretningsstrategi, planlægning og ledelse (20 point)
  • Økonomiske ressourcer og performance management (25 point)
  • Ledelse, forandring og personaleledelse (25 point)
  • Virksomhedsstrategi, styring og etik (25 point)
  • Forskningsmetode og dens anvendelse på markedsføring (25 point)

Adgangskrav

Du skal have et af følgende:

  • en første grad i erhvervslivet, ledelsen eller relaterede emner
  • en niveau 6-kvalifikation, for eksempel et diplom i ledelse eller andre britisk anerkendte tilsvarende internationale kvalifikationer
  • mindst fem års omfattende relevant erhvervserfaring (betalt og / eller ulønnet) med niveauer af ansvar, deltagelse og / eller opnåelse af en række relevante faglige kvalifikationer

Du skal også have en evne til at tale, lytte, læse og skrive på engelsk, der svarer til CEFR niveau B2 (eller tilsvarende).

Hvad er inkluderet?

Enhederne undervises gennem vores undervisningszone af en blanding af indspillede og levende forelæsninger kombineret med vigtige læsningstekster og øvelser. Du vil have en personlig vejleder, der er en fagekspert, som du kan kontakte, hvis du har spørgsmål.

Da det leveres gennem vores undervisningszone, får du også fri adgang til vores chefs værktøjssæt og effektive læringsevne sektioner sammen med adgang til diskussionsforum for studenterlounge.

Gebyrer for markering af LRN-opgave er inkluderet i vores priser. Alt hvad du har brug for er inkluderet; der er ingen ekstra gebyrer.

mål

Forretningsstrategi, planlægning og ledelse

Denne enhed har til formål at give dig en strategisk forståelse af:

  • arten, omfanget og behovet for strategisk forretningsstyring og planlægning i internationale profit- og non-profit-organisationer.
  • en række klassiske og moderne modeller, koncepter og værktøjer i forretningsstrategi og planlægning.
  • de processer, hvormed organisationer identificerer og udvikler deres mål og værdier.
  • virkningen af politiske, økonomiske, sociale, teknologiske, miljømæssige og juridiske faktorer.
  • nøglekræfterne, der repræsenterer både muligheder og trusler mod organisationer, uanset om de er profit eller ej.
  • strategiprocessen for en organisation for at opnå konkurrencemæssige fordele.
  • de fremtidige udfordringer, der påvirker strategisk forretningsstyring og planlægning.

Finansielle ressourcer og performance management

Denne enhed har til formål at give dig en strategisk forståelse af:

  • hvordan man bruger regnskaber til at evaluere resultater og forstå begrænsningerne ved en sådan analyse.
  • hvordan man bruger og vurderer effektiviteten af ledelsesregnskabsoplysninger til planlægning og kontrol af en organisations ressourcer.
  • hvordan man kritisk vurderer og evaluerer moderne ledelsesregnskabsmetode for at understøtte effektiv styring og kontrol af ressourcer.
  • hvordan man identificerer og kritisk vurderer styring og ydeevne af håndgribelige og immaterielle ressourcer i forretningsstrategi og planlægning.
  • organisatoriske mål og alternativ finansiering, der er tilgængelige for at finansiere opfyldelsen af disse mål.
  • hvordan man bruger økonomiske data, teknikker og værktøjer til at evaluere langsigtede kapitalbeslutninger.
  • de internationale aspekter af finansiel strategi.
  • kilder og konsekvenser af risiko for organisationer og know-how disse risici kan styres.

Ledelse, forandring og ledelse af mennesker

Denne enhed har til formål at give dig en strategisk forståelse af:

  • det bidrag, som en organisations medarbejdere kan yde til konkurrencefordele og fremme af den strategiske vision og værdier.
  • være i stand til at anvende passende strategier for ressourcer, fastholdelse og udvikling af mennesker.
  • strategier til forbedring af medarbejdernes engagement og engagement i en organisation.
  • den potentielle værdi af ledelsesmetoder knyttet til højtydende arbejde (HPW) på alle niveauer i organisationen (strategisk, ledelsesmæssig og operationel / taktisk).
  • være i stand til at implementere teorier, koncepter og teknikker forbundet med organisationsændring.
  • hvordan man anvender de muligheder, der er forbundet med effektiv styring af forandringer, og er i stand til at maksimere menneskers bidrag inden for en HPW-kultur.

Virksomhedsstrategi, styring og etik

Denne enhed har til formål at give dig en strategisk forståelse af:

  • hvordan man analyserer forretningsmiljøet og udviklingen af en forretningsorganisation, der opererer over hele verden.
  • forholdet mellem en organisations ressourcer, produkt / tjenester og dens miljø.
  • hvordan man vurderer forretningsetik ud fra et verdensomspændende perspektiv.
  • koncepterne og perspektiverne for god selskabsledelse i en organisation, der opererer over hele verden.
  • virkningen af virksomheders sociale og miljømæssige ansvar på organisationer.
  • hvordan organisationer styrer virksomhedsledelse og etik for at nå virksomhedens mål.
  • hvordan man implementerer og overvåger etiske spørgsmål og styring i udviklingen af en passende virksomhedsstrategi.

Forskningsmetodologi og dens anvendelse på markedsføring

Denne enhed har til formål at give dig en strategisk forståelse af:

  • forskningsmetodernes rolle som brugt i erhvervslivet.
  • hvordan man forsker i metoder, der vedrører forretningsforskning.
  • hvordan man udvikler forskningsdesign ud fra kvantitative og kvalitative perspektiver.
  • hvordan man sætter forskningsmål og planlægger et forskningsprojekt.
  • ledelse, forretnings- og markedsføringsteori og relevant litteratur fra forskellige kilder, der bidrager til forskningsprojektet.
  • hvordan man bestemmer et specifikt marketingrelateret forskningsproblem, sætter forskningsmål, planlægger og gennemfører et forskningsprojekt, kritisk analyserer og evaluerer evidens og rapporterer resultaterne og resultaterne.
  • hvordan man designer dataindsamlingsundersøgelserne ud fra kvantitative og kvalitative perspektiver, vurderer de kontrasterende forskningsmetoder og bestemmer de bedste tilgange til at opnå de krævede data.
  • hvordan man skriver resultaterne af projektet op som en forretningskonsulentrapport.

Hvordan studerer jeg, og hvor lang tid tager det?

Kvalifikationen undervises online, så du kan starte når som helst, da du ikke er begrænset af terminaltider. Du modtager dit login og adgangskode til Undervisningszonen, så snart vi har modtaget betaling.

Den tid, det tager i praksis, er op til dig og vil variere afhængigt af dit engagement og hvor let du finder det at studere. Diplomet tager normalt mellem seks måneder og et år at gennemføre.

Hvordan vurderes det?

Alle fem enheder vurderes hver af en skriftlig opgave på 3.500 ord, som kan sendes til et af de fire markeringsvinduer i løbet af året.

Senest opdateret Nov 2020

Om skolen

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... Læs mere

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. Minimer