MicroMasters-program i servicestyring: design af vellykkede oplevelser (National University of Córdoba)

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Lær koncepter, værktøjer, modeller og træne dine evner til at udvikle succesrige serviceoplevelser fokuseret på kunder.

Vi lever et øjeblik med menneskeheden stærkt påvirket af politiske, sociale og teknologiske ændringer. Hvis det forrige århundrede var præget af en hidtil uset industriel boom, er servicesektoren (tertiær sektor) i de sidste årtier blevet den vigtigste sektor i verdensøkonomien. I dag leverer tjenester mere end 60% af beskæftigelsen og BNP i Latinamerika og Caribien.

Markederne har ændret sig: nye kategorier af produkter og tjenester vokser hurtigere og hurtigere, udvidelsen af internettet i hverdagen giver muligheder og innovationer, som vi aldrig havde forestillet os før. Kunder har også ændret sig: de bliver mere og mere krævende, er ikke villige til at vente, er informeret og har adgang til teknologier på alle tidspunkter.

Der er nye spilleregler, og med dem nye muligheder og udfordringer. Derfor har vi fra Fakultet for Økonomiske Videnskaber ved National University of Córdoba designet et online, massivt og åbent MicroMasters-program til at lære koncepter, værktøjer og modeller til design af succesrige serviceoplevelser.

Programmet består af tre onlinekurser, der integrerer indhold fra strategi, marketing, drift og menneskelige ressourcer, der er fokuseret på kundekendskab. Det inkluderer sager og aktiviteter, der træner deltageren gennem kreativ og behagelig dynamik.

Studerende til dette online program introduceres til at arbejde med værktøjer, modeller og strategier for at imødegå de udfordringer, der er forbundet med driftsstyring og levering af kvalitetstjenester i den aktuelle kontekst og fremme en kundeorienteret mentalitet. De forventes at bruge de værktøjer, vi tilbyder, til at forbedre deres fremtidige oplevelser, ikke kun som ansatte eller servicechefer, men også som klienter i forskellige typer servicevirksomheder eller oprette deres egne projekter.

Arbejdsperspektiv

Programmet er specielt designet til at forbedre følgende aspekter, der værdsættes inden for de forskellige fagområder:

  • Lederskab. Fremme den rationelle kapacitet til analyse og handling, der bygger og motiverer arbejdshold og udfører dem med succes.
  • Strategi. Udvikle færdigheder til at diagnosticere aktuelle situationer og projicere fremover ved at vise alle mulige scenarier.
  • Iværksætteri og innovation. Træn fagfolk med kreativitet og ideer til erhvervslivet.
  • Afgørelse. Giv videnskabelige værktøjer og teknikker til deres anvendelse effektivt og effektivt.
  • Integration. Fagfolk, der er i stand til at integrere og evaluere de forskellige variabler, der er enige i Modern Business Management.
  • Træning og motivation. Postgraduate med evnen til at overføre erhvervet viden og uddanne nye menneskelige ressourcer.

Hvad du vil lære

  • Det foreslåede indhold og aktiviteter muliggør anerkendelse og forståelse af de udfordringer, der er forbundet med styring og levering af kvalitetstjenester.
  • Forstå, hvordan en forretningsmodel overholdes ud fra driftsperspektiv.
  • Strategiske ledelsesevner og aktive lytte- og feedbackværktøjer.
  • Registrer og analyser vellykkede serviceoplevelser og skab innovative tjenester.
  • Anerkend integrationen af marketing, menneskelige ressourcer og operationer og behovet for at segmentere og forstå, hvem vi bruger serviceoplevelsen til.

kurser

  • Marketing fokuseret på servicestrategi
    Forbrugeren i det 21. århundrede har ændret deres forbrugsvaner, lær i dette onlinekursus, hvad der ligger bag disse tendenser, og hvordan man kan tilbyde nye serviceoplevelser, nogle eksempler er: Airbnb, Netflix, Spotify, Uber, Andrés Beef.
  • Driftsstyring
    I dette online-kursus introduceres de mest relevante dimensioner af design og udførelse af operationer generelt og dens tilgang til servicesektoren i særdeleshed.
  • People Management: Human Resources
    I dette onlinekursus hjælper vi dig med at lære at observere, analysere og designe mindeværdige oplevelser for den interne kunde, der vil påvirke den eksterne kundes inkrementelle loyalitet.

Hvad er MicroMasters-programmet?

MicroMasters-programmer består af kurser på højere niveau, der har anerkendelse af virksomheder på arbejdsmarkedet og kan fremskynde opnåelsen af en kandidatgrad. Disse kurser er inspireret af kandidatuddannelser fra de mest prestigefyldte universiteter og blev udviklet til at fremme professionel karriere.

Flere oplysninger

  • Gennemsnitlig varighed: 5-6 uger pr. Kursus.
  • Indsats: 5-7 timer om ugen, pr. Kursus.
  • Antal kurser: 3 kurser i programmet
  • Emne: Erhvervsadministration
  • Institution: National University of Córdoba
  • Sprog: Spansk
  • Videotranskriptioner: spansk, engelsk
  • Pris (USD): Oprindeligt $ 357 USD, nu $ 321,30 USD for det fulde program. Du sparer $ 35,70 USD.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners ev ... Læs mere

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners everywhere. With more than 90 global partners, we are proud to count the world’s leading universities, nonprofits, and institutions as our members. EdX university members top the QS World University Rankings® with our founders receiving the top honors, and edX partner institutions ranking highly on the full list. Minimer