MicroMaster Service management: design af vellykkede oplevelser (National University of Córdoba)

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Lær koncepter, værktøjer, modeller og træne dine evner til at udvikle succesrige serviceoplevelser fokuseret på kunder.

Vi lever et øjeblik med menneskeheden stærkt påvirket af politiske, sociale og teknologiske ændringer. Hvis det forrige århundrede var præget af en hidtil uset industriel boom, er servicesektoren (tertiær sektor) i de sidste årtier blevet den vigtigste sektor i verdensøkonomien. I dag leverer tjenester mere end 60% af beskæftigelsen og BNP i Latinamerika og Caribien.

Markederne har ændret sig: nye kategorier af produkter og tjenester vokser hurtigere og hurtigere, udvidelsen af internettet i hverdagen giver muligheder og innovationer, som vi aldrig havde forestillet os før. Kunder har også ændret sig: de bliver mere og mere krævende, er ikke villige til at vente, er informeret og har adgang til teknologier på alle tidspunkter.

Der er nye spilleregler, og med dem nye muligheder og udfordringer. Derfor har vi fra Fakultet for Økonomiske Videnskaber ved National University of Córdoba designet et online, massivt og åbent MicroMasters-program til at lære koncepter, værktøjer og modeller til design af succesrige serviceoplevelser.

Programmet består af tre onlinekurser, der integrerer indhold fra strategi, marketing, drift og menneskelige ressourcer, der er fokuseret på kundekendskab. Det inkluderer sager og aktiviteter, der træner deltageren gennem kreativ og behagelig dynamik.

Studerende til dette online program introduceres til at arbejde med værktøjer, modeller og strategier for at imødegå de udfordringer, der er forbundet med driftsstyring og levering af kvalitetstjenester i den aktuelle kontekst og fremme en kundeorienteret mentalitet. De forventes at bruge de værktøjer, vi tilbyder, til at forbedre deres fremtidige oplevelser, ikke kun som ansatte eller servicechefer, men også som klienter i forskellige typer servicevirksomheder eller oprette deres egne projekter.

Job Outlook

Programmet er specielt designet til at forbedre følgende aspekter, der værdsættes inden for de forskellige fagområder:

  • Lederskab. Fremme den rationelle kapacitet til analyse og handling, der bygger og motiverer arbejdshold og udfører dem med succes.
  • Strategi. Udvikle færdigheder til at diagnosticere aktuelle situationer og projicere fremover ved at vise alle mulige scenarier.
  • Iværksætteri og innovation. Træn fagfolk med kreativitet og ideer til erhvervslivet
  • Afgørelse. Giv videnskabelige værktøjer og teknikker til deres anvendelse effektivt og effektivt.
  • Integration. Fagfolk, der er i stand til at integrere og evaluere de forskellige variabler, der er enige i Modern Business Management.
  • Træning og motivation. Postgraduate med evnen til at overføre erhvervet viden og uddanne nye menneskelige ressourcer.

Rigtig professionel virkning

"BANCOR værdsætter, at medarbejderne har specifik træning og færdigheder, der giver dem mulighed for at designe og udføre handlinger for at tilbyde vores kunder værdifulde oplevelser. Micromasters in Service Management, der tilbydes af National University of Córdoba, giver sine deltagere mulighed for at erhverve værktøjer til at opnå det Væksten i BANCOR-forretningen kræver, at vi er i stand til at levere succesrige oplevelser til vores klienter, og for dette er de grundlæggende søjler FORPLIGTELSE og UDDANNELSE af vores menneskelig kapital Vi mener, at Micromasters in Service Management tilbyder relevante og aktuelle værktøjer til opnå det. "
- Claudio Monetto, vicegeneraldirektør for menneskelige ressourcer, BANCOR

"Vi opererer i en meget konkurrencedygtig sektor. Disse servicestyringsmodeller og -værktøjer er uundværlige for at tilpasse sig vores kunder, differentiere os og øge rentabiliteten."
- Guillermo Zolezzi, distribution og kanalchef, Banco Santander - Argentina

Hvad du skal lære

  • Det foreslåede indhold og aktiviteter muliggør anerkendelse og forståelse af de udfordringer, der er forbundet med styring og levering af kvalitetstjenester.
  • Forstå, hvordan en forretningsmodel overholdes ud fra driftsperspektiv.
  • Strategiske ledelsesevner og aktive lytte- og feedbackværktøjer.
  • Registrer og analyser vellykkede serviceoplevelser og skab innovative tjenester.
  • Anerkend integrationen af marketing, menneskelige ressourcer og operationer og behovet for at segmentere og forstå, hvem vi bruger serviceoplevelsen til.

MicroMasters-programdetaljerHvad er et MicroMasters®-program?

MicroMasters®-programmerne er en række postgraduate-kurser, der er designet af de bedste universiteter og samarbejdsinstitutioner over hele verden. Disse programmer kan hjælpe dig med at fremme din karriere på en bestemt måde: MicroMasters®-programcertifikater bekræfter dybdegående læring om specifikke og efterspurgte færdigheder. Kurserne indeholdt i MicroMasters®-programmerne kan hjælpe dig med at tage det første skridt mod at få en kandidatgrad.

Hvordan får man et MicroMasters®-programcertifikat?
For at få programcertifikatet skal studerende udfylde og få et bekræftet certifikat på alle kurser, der er en del af dette program.

Fra en fagattest til en kandidatgrad
MicroMasters®-programmer er designet til at tilbyde studerende en sti til en avanceret grad og kan tælle som akademisk kredit for at gennemføre et kandidatuddannelse. Studerende, der (med succes) opnår MicroMasters®-programcertifikatet, kan ansøge om optagelse i forskellige kandidatuddannelser. Hvis det accepteres, tages MicroMasters®-programcertifikatet i betragtning af institutionen.

Studerende, der består MicroMasters-programmet, har mulighed for at ansøge om optagelse til Master of Business Administration (MBA) -programmet i UNC.

Flere oplysninger

  • Gennemsnitlig længde: 5-6 uger pr. Kursus
  • Indsats: 5-7 timer om ugen pr. Kursus
  • Antal kurser: 3 kurser i programmet
  • Emne: Erhverv
  • Institution: National University of Córdoba
  • Sprog: spansk
  • Videotranskriptioner: spansk, engelsk
  • Pris (USD): $ 357 USD. Nu $ 321,30 USD for hele programmet. Du sparer $ 35,70 USD.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners ev ... Læs mere

Founded by Harvard University and MIT in 2012, edX is an online learning destination and MOOC provider, offering high-quality courses from the world’s best universities and institutions to learners everywhere. With more than 90 global partners, we are proud to count the world’s leading universities, nonprofits, and institutions as our members. EdX university members top the QS World University Rankings® with our founders receiving the top honors, and edX partner institutions ranking highly on the full list. Minimer