Mester Special og Yderligere Læringsbehov

Institute of Child Education and Psychology

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Mester Special og Yderligere Læringsbehov

Institute of Child Education and Psychology

Kursusoversigt

Dette spændende kursus, der leveres online, er et samarbejde mellem University of East London og Institute of Child Education and Psychology Europe ( ICEP Europe ). Underbygget af den seneste forskning inden for specialundervisning bygger kurset på deltagernes eksisterende færdigheder og kompetencer. Målet er at forbedre uddannelseskvaliteten for børn og unge med særlige og ekstra læringsbehov i indstillinger over hele verden. Kurset har en international smag, der tegner studerende fra lande som Australien, Hong Kong, Kuwait, UAE, Irland, Canada og New Zealand. Det fokuserer ikke kun på Det Forenede Kongerige, men ser også på, hvordan politik implementeres over hele verden. Et af de mest spændende aspekter af dette kursus er, at viden samarbejdes gennem online diskussionsfora. Som studerende deler du dine erfaringer og viden om politik og praksis i din egen sammenhæng, hvilket fører til en større forståelse af globale spørgsmål i særlige og supplerende læringsbehov for alle deltagere. Succesfuld gennemførelse af dette kandidatuddannelse fører til prisen MA Special og Additional Learning Needs fra University of East London.

Kurset tilbyder en bred vifte af moduler udformet af eksperter på området. Vi har udtænkt moduler til at forbedre din viden om en række læringsbehov, samt at udvikle din reflekterende og kritiske tænkning om teorier om integration og læring.

  1. Både UEL og Institute of Child Education and Psychology Europa (ICEP) har lang tid med at levere kurser af høj kvalitet inden for særlige uddannelsesbehov i Storbritannien, Irland og internationalt.
  2. Kursets onlineformat og fleksibiliteten til at betale for moduler på individuel basis giver dig mulighed for at arbejde rundt om din eksisterende tidsplan og få en anerkendt universitetskvalifikation uanset placering.

Hvad vi forsker

Dr. Paula Bosanquet, som underviser på både MA Education og MA Special Educational Needs kurser, er en verdenskendt ekspert på selvstændig læring og stilladser. Hendes forhandlinger om emnet er i høj grad efterspurgt lokalt og nationalt for undervisningsassistenter og lærere, der fokuserer på, hvordan de kan gøre elever, især de med særlige uddannelsesbehov, selvstændige. Dr. Wayne Tennent, som underviser på MA Uddannelseskursus, er en ekspert i forståelse, har skrevet to bøger om emnet og ledet adskillige projekter på skolerne, der har vist indflydelse på elevernes præstation på dette område. Han arbejder i vid udstrækning med Det Forenede Kongeriges Literacy Association. Forskningen fra Nicole Whitelaw og Julie Gariazzo, som begge underviser på MA Special Educational Needs kursus, ligger inden for autisme, mens Dr. Margaret Etherington, kursusleder for MA Education, er ekspert på kunst og køn i uddannelse . John Macklin, leder af MA Leadership in Education, gennemfører forskning i lederskab i skoler i relation til kompleksitetsteori. Warren Kidd, PGCert Undervisning og Læring i Videregående Kursusleder, forsker inden for læreridentitet og har udgivet omfattende inden for sociologi og undervisning og læring. Vores Professional Doctorate (EdD) kursus trækker på input af forskere fra hele Cass School of Education og Fællesskaber. Det ledes af dr. Gerry Czerniawski, som har udgivet omfattende på områderne undervisning og læring, lærer og lærerpædagogeridentitet, fortsat faglig udvikling (CPD) og elevens stemme. Et grundlægger medlem af det internationale forum for læreruddannelsesudvikling (InFoTED), han tjener på British Council for Educational Research Association (BERA) og er formand for BERA's British Curriculum Forum. Gerry er en national undervisningsmedlem på Højskoleakademiet.

Adgangskrav

Fra DEGREE Minimum 2: 2 Honorer Andre adgangsveje Vi vil også overveje et uddannelsesbevis; højere faglig uddannelse i SEN med påviselig paritet i erfaring. Engelsk Sprogkrav Generelt IELTS 7,0 med et minimum på 6,5 i skrivning, tale, læsning og lytning (eller anerkendt tilsvarende).

Sådan lærer du

Kurset leveres helt online. Hvert modul består af læsning af materialer og links til relevante og aktuelle politikker samt audio- og videomateriale, der bruges til at forbedre læringen. Som studerende kan du bruge vores online bibliotek facilitet, der giver adgang til en bred vifte af e-bøger og elektroniske tidsskrifter. Du deltager også i en række interaktive opgaver, hvor du og dine medstuderende diskuterer de spørgsmål, der rejses i lyset af din egen undervisningssammenhæng og uddannelsesmæssige baggrund. Disse opgaver tilskynder til interaktion mellem deltagere, så du kan udforske teori og praksis med medarbeiderne. Opgaverne hjælper dig også med at udvikle dine ideer gennem diskussion med andre, inden du nærmer dig vurderingsopgaverne. Ud over online-diskussioner, som involverer modulvejleren på ugentlig basis, har du adgang til modulvejleren via online-tutorials. Du har også adgang til en bred vifte af specialiseret ekspertise inden for særlige og ekstra læringsbehov i løbet af kurset. Vejlederne har alle arbejdet professionelt højt på banen og har erfaring med at arbejde med deltagere fra en bred vifte af kulturer, baggrunde og faglige sammenhænge. "Kurset har en vibration, der er bragt til grund af den mangfoldige oplevelse af vores elever," siger kursusleder Nicole Whitelaw. "Vi har lærere, lærer supportassistenter, socialarbejdere, voksenhjælpere og meget mere alle deltager og deler deres perspektiver på specielle behov og integration. Dette forbedres yderligere af kursets internationale rækkevidde. Vi har studerende fra hele verden som lærer i fællesskab og støtter hinanden. "Din faglige læring er videreudviklet gennem Research and Methodology-modulet, som forbereder dig til at skrive en 14.000 ordskrift. For at afslutte afhandlingen gennemfører du småskalaforskning inden for en uddannelsesmæssig ramme. Du vil forbinde teori og aktuelle forskning til et område af interesse, som giver dig mulighed for at reflektere over din egen praksis og plan for forandring.

Hvad du vil lære

Dette kursus er relevant for både almindelige og specialiserede indstillinger, og det overordnede mål er at opbygge lærernes og andre fagfolkes evne til effektivt at reagere på de forskellige uddannelsesbehov hos alle elever, herunder dem med særlige og ekstra uddannelsesmæssige behov. Du vil få et solidt grundlag for at forstå en række særlige uddannelsesmæssige behov. Du vil udvikle detaljeret viden om særlige særlige behov, herunder autisme, dysleksi og sociale og følelsesmæssige psykiske problemer. I løbet af kurset vil du blive støttet til at udvikle en kritisk forståelse af teori sammen med den praktiske viden, du får. Deltagerne opfordres til at skabe sammenhæng mellem teori og deres egen praksis og blive reflekterende praktikere, der er i stand til at tænke proaktivt og strategisk om tilbud til elever med særlige og yderligere læringsbehov.

Hvad du vil studere

moduler

  • Autismespektrumforstyrrelser: nutidige perspektiver og bedste praksis (mulighed)
  • Dysleksi og læselighed: Problemer, perspektiver og bedste praksis (mulighed)
  • Forståelse Opførsel perspektiver og bedste praksis (mulighed)
  • Inklusiv uddannelse: Samarbejde og bedste praksis (mulighed)
  • Undtagelsesvis nemme elever: Teorier perspektiver og bedste praksis (mulighed)
  • Anvendt adfærdsanalyse: Kritisk udforskning og praksis (mulighed)
  • Forskningsmetoder og afhandling (kerne)

Din fremtidige karriere

Dette kursus vil hjælpe dig med at udvikle en række overførbare færdigheder, der er ønskelige i en bred vifte af karriere. Disse færdigheder omfatter viden om teorier, lovgivning, politik og praksis, edb-færdigheder, planlægning og tidsstyring og skriftlig kommunikation. Du vil også demonstrere din evne til at tænke kritisk og til at designe og udføre småskalaforskning. De færdigheder og viden, som du vil udvikle i løbet af dette kursus, vil gøre det muligt for dem, der arbejder i undervisning, at få ekspertise i det efterspurgte område af særlige behov. Dette kursus kan dog også understøtte karriere inden for områder som terapi, støttearbejde, socialt arbejde, pædagogisk psykologi og arbejde med voksne med yderligere behov.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret April 21, 2018
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Sep. 2019
Duration
Varighed
2 - 6 år
Deltid
Price
Pris
1,090 GBP
Ovenstående pris er pris pr. Modul. Gebyrer betales på et modul efter modulbasis, afdragsplaner er tilgængelige.
Information
Deadline
Locations
Irland - Kildare, County Kildare
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2019
Irland - Kildare, County Kildare
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen