Formålet med Master i Digital Marketing og Social Media er at uddanne top professionelle, der har brug for at udvikle og gennemføre vellykkede strategier for markedsføring for at nå forbrugerne på eksisterende markeder og via nye digitale medier.

Ved afslutningen af ​​Master, vil de studerende være i stand til:

  • Mastering de teknikker til elektronisk handel, der sælger på nettet og generere trafik til hjemmesider.
  • Indstilling passende mål til online markedsføring og evaluere ROI af sådanne aktier.
  • Uddybning temaer positionering, webudvikling succes, CRM, e-mail marketing eller Social Media Marketing.
  • Udfør digitale strategier for markedsføring og designe reklamekampagner på internettet.
  • Ændring af den måde, hvorpå virksomheden vedrører, kommunikerer og styrer forholdet til kunder og markeder, til at tilpasse sig økonomien og samfundet.

Rettet til

Master henvender sig til alle dem med en universitetsgrad og som er interesseret i speciale inden for digitale sociale medier markedsføring, e-handel og. Også alle de iværksættere, der ønsker at starte virksomheder, der er baseret på det digitale miljø og har brug for at vide, nøgler og Internettets muligheder.

Anerkendelse

officielle titel

Studerende, der opfylder kravene i UDIMA få en titel Master i Digital Marketing og Social Media undervist af UDIMA, foruden titlen Professional Master udstedt af Center for Financial Studies.

UDIMA Krav: Besidder en bachelorgrad, kollegium eksamensbevis eller tilsvarende.

Metodologia

Klasser online. månederne februar og oktober hvert år startes. Den normale varighed er 12 måneder.

Program undervist i:
  • Spansk

Se 10 flere kurser fra UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid »

Dette kursus er Online
Start Date
Sep 2019
Duration
12 måneder
Deltid
Price
4,800 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date