Tager udgangspunkt de nuværende markedsdynamik, der er karakteriseret ved lave vækstrater eller mætning heraf, og hvor i generelle vendinger, levering langt overstiger efterspørgslen, de sætter en sammenhæng som kun de virksomheder og organisationer, der er i stand til at tilpasse sig de behov og krav de markeder, hvor de opererer, vil fortsætte med at drive og udvikle i dem.

Master i Business Management og Marketing er en officiel titel, hvis studieordningen er offentliggjort i Statstidende nummer 75 af 28. marts 2012.

Rettet til

Master i Business Management og Marketing giver de studerende med en dyb forståelse af emnerne for Business Management og Marketing, nyttig til yderligere karriere, og hjælper med at udvikle kritiske og analytiske evner, der er nødvendige for at vurdere relevante spørgsmål af virksomheder i dette centrale område af den økonomiske aktivitet.

Denne Master, for sin specialisering i Commercial og Marketing Management, er gearet til at forberede eleverne til adgang og / eller konsolidering i en stadig mere bredt og varieret karriere.

På den ene side, forberedelse til udviklingen af ​​faglige ansvar i forbindelse med kommercielle og ledelse og marketing, som professionel rådgivning eller samme specialuddannelse, og på den anden side giver mulighed for indtastning af de studerende til specialiserede positioner virksomheder under sin egen specialiseret uddannelse, der gør objektivt kandidater til lederskab og ledelsesansvar. Adgangen til disse job lettes af den erfaring, at studerende får ved at udføre praksis i virksomheder og institutioner fra forskellige sektorer.

Anerkendelse

officielle titel

Studerende, der opfylder kravene i UDIMA opnå titlen Master i Business Management og Marketing undervist af UDIMA, foruden titlen Professional Master udstedt af Center for Financial Studies.

UDIMA Krav: Besidder en bachelorgrad, kollegium eksamensbevis eller tilsvarende.

Program

Struktur

  • Master i Business Management og Marketing er struktureret i forskellige moduler, integrerede på skift af forskellige fag på linje med de færdigheder til håbefulde deltager.
  • Ruten gennem programmoduler gør deltageren erhverver, progressivt, den viden og de færdigheder, der kræves for at blive en professionel ekspert på området: Master.
  • Master i Business Management og Marketing Udima konfigureres uden tvivl den mest komplette på markedet.

Hovedformålet med Master

Formålet med vigtigste læring mastergrad i Business Management og Marketing er at uddanne fagfolk, der er perfekt og højt uddannede og udstyret med de færdigheder ved at udvikle deres erhverv kan nå konfigureres som sande ledere foran erhvervslivet selskab opnå koordinere og tilpasse alle funktioner på samme måde som aksen af ​​konsolidering og værdiskabelse for organisationen i miljøet og markedet.

Denne uddannelse program er designet til den studerende til at beherske alle de nødvendige viden for at kunne etablere sig som en ledende professionelle i handel og marketing virksomheder og institutioner.

Metode

Baseret på en grundig udvikling af koncepter, strategier, teknikker og værktøjer Marketing og Sales Management, med efterfølgende praktisk anvendelse, der giver erhverve et indgående kendskab og beherskelse af det samme mod beslutningstagning og handling i deres erhverv

Holdundervisning

Den er instrumenteret således: Møderne følger en model udstilling begynder med at identificere mål; derefter de tilsvarende teoretiske tilgange bliver undervist, støttet af passende undervisningsmidler, og slutter med en analyse af tilfælde eller casestudier, både individuelt og i grupper.

Vi er forpligtet til hver elev til at erhverve og forbedre den viden og færdigheder er nødvendige for udøvelsen af ​​den professionelle rolle den ønsker at spille. Dette opnås både gennem udviklingen af ​​interaktivt kursus og deltagelse i arbejdsgrupper, og i hvilke, afhængigt af indholdet at blive undervist, bliver de brugt i hvert tilfælde den mest hensigtsmæssige metoder.

En god teoretisk basis er den bedste støtte for korrekt udvikling af en lang række casestudier, der bringer de studerende til erhvervslivet virkelighed.

Blended uddannelse

De er interaktive klasser, balancering både individuelt arbejde og deltagelse i arbejdsgrupper. Studerende erhverve og forbedre den viden og færdigheder er nødvendige for udøvelsen af ​​professionelle rolle de ønsker at spille igennem: opløsning af sager, rollespil og video-uddannelse, forklarende metode, færdigheder uddannelse, gennemførelse af øvelser, cases og sager hold, debatter og diskussioner.

De vil blive udviklet gennem Virtual Campus og en weekend om måneden.

On line træning

De begynder i månederne oktober og februar hvert år. Den normale varighed er 12 måneder.

Program undervist i:
  • Spansk

Se 10 flere kurser fra UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid »

Dette kursus er Online
Start Date
Sep 2019
Duration
12 måneder
Deltid
Price
4,800 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date