Introduktion
Master of Marketing (MS, MBA, MPA) programformål er at give de studerende de tekniske og færdigheder, der er nødvendige for at blive en marketingprofessionel, der kan løse praktiske spørgsmål inden for markedsføring. Master of Marketing-programmet tilbydes online via fjernundervisning. Efter at have evalueret både akademisk rekord og livserfaring, vil AIU-medarbejdere, der arbejder sammen med fakultets- og akademiske rådgivere, hjælpe studerende med at oprette et skræddersyet program, der er designet på individuel basis. Denne fleksibilitet til at imødekomme de studerendes behov findes sjældent i andre fjernundervisningsprogrammer. Vores online-program kræver ikke, at alle studerende tager de samme emner / kurser, bruger de samme bøger eller læringsmateriale. I stedet er online Master of Marketing-læseplanen designet individuelt af den studerende og den akademiske rådgiver.
Det omhandler specifikt styrker og svagheder med hensyn til markedsmuligheder i elevens store og planlagte arbejdsområde. At forstå, at industri og geografiske faktorer skal påvirke indholdet af læseplanen i stedet for et standardiseret one-fits-all design er kendetegnende for AIUs unikke tilgang til voksenuddannelse. Denne filosofi omhandler det dynamiske og konstant skiftende miljø for fagfolk ved at hjælpe voksne studerende med at nå deres faglige og personlige mål inden for uddannelsesområdet.
Vigtigt: Nedenfor er et eksempel på de emner eller områder, du kan udvikle og arbejde på under dine studier. Det er på ingen måde en komplet eller påkrævet liste, da AIU-programmer ikke følger et standardiseret læseplan. Det menes udelukkende som referencepunkt og eksempel. Vil du lære mere om læseplandesign på AIU? ( Kursus og læreplan )Kernekurser og emner inden for markedsføring:Markedsføring etik og lov
Marketing Research
Markedsstrategi
Ny produktudvikling og marketing
International Marketing
Statistik Metoder
Dataopsamlingsmetoder
Kvalitativ forskning
Marketing Management
Brand Management
Mediestrategi, analyse og planlægning
PR-strategier
Integreret Marketing CommunicationsOrienteringskurser:Kommunikation og efterforskning (omfattende CV)
Organisationsteori (portefølje)
Erfaringslæring (selvbiografi)
Akademisk evaluering (spørgeskema)
Grundlæggende viden (Integrationsdiagram)
Grundlæggende principper I (Uddannelsesfilosofi)
Professionel Evaluering (Selvvurdering Matrix)
Udvikling af Graduate Study (garanti for en akademisk grad)Forskningsprojekt inden for markedsføring:Masters Projekt
MBM300 Specialeforslag
MBM302 Speciale (7.500 ord)Publikation: Hver kandidat for marketing kandidat opfordres til at offentliggøre deres forskningsartikler enten online i det offentlige område eller gennem faglige tidsskrifter og tidsskrifter over hele verden.Kontakt os i dag!Vi forstår, hvor travlt voksne ikke har tid til at gå tilbage til skolen. Nu er det muligt at optjene din grad i komforten i dit eget hjem og stadig have tid til dig selv og din familie. Admissionskontoret er her for at hjælpe dig, for yderligere information eller for at se, om du er berettiget til optagelse, bedes du kontakte os. Hvis du er klar til at ansøge, skal du indsende din Online-ansøgning og indsætte dit CV og eventuelle yderligere kommentarer / spørgsmål i det angivne område.
Lær mere om vores akkreditering “ Klik her !”Se og lær mere om AIU i dag!