Introduktion
Programmets mål for Master of Education (M.Ed, MS) er at hjælpe studerende med at udvikle de individuelle færdigheder, der er nødvendige for at løse uddannelsesmæssige problemer, hvad enten det er i undervisning, vejledning eller administration, samtidig med at sådanne løsninger holdes i balance med institutionelle, samfundsmæssige eller skolesystemer behov og forventninger. Master of Education (M.Ed, MS) -programmet tilbydes online via fjernundervisning. Efter at have evalueret både akademisk rekord og livserfaring, vil AIU-medarbejdere, der arbejder sammen med fakultets- og akademiske rådgivere, hjælpe studerende med at oprette et skræddersyet program, der er designet på individuel basis. Denne fleksibilitet til at imødekomme de studerendes behov findes sjældent i andre fjernundervisningsprogrammer. Vores online-program kræver ikke, at alle studerende tager de samme emner / kurser, bruger de samme bøger eller læringsmateriale. I stedet er online Master of Education (M.Ed, MS) læseplanen designet individuelt af den studerende og den akademiske rådgiver. Det adresserer specifikt styrker og svagheder med hensyn til markedsmuligheder i den studerendes store og tilsigtede arbejdsområde.
At forstå, at industri og geografiske faktorer skal påvirke indholdet af læseplanen i stedet for et standardiseret one-fits-all design er kendetegnende for AIUs unikke tilgang til voksenuddannelse. Denne filosofi omhandler det dynamiske og konstant skiftende miljø for fagfolk ved at hjælpe voksne studerende med at nå deres faglige og personlige mål inden for uddannelsesområdet.
Vigtigt: Nedenfor er et eksempel på de emner eller områder, du kan udvikle og arbejde på under dine studier. Det er på ingen måde en komplet eller påkrævet liste, da AIU-programmer ikke følger et standardiseret læseplan. Det menes udelukkende som referencepunkt og eksempel. Vil du lære mere om læseplandesign på AIU? ( Kursus og læreplan )Grundkurser og emner i uddannelse:Instruktionsprogramstyring og evaluering
Rektorens rolle og funktioner
Voksenundervisning: teorier, principper og applikationer
Kritiske spørgsmål inden for uddannelse
Introduktion til uddannelsesforskning
Standardbaseret læreplan og undervisning
Evaluering og vurdering af pensum
Introduktion til førskoleundervisning
Vækst og udvikling i den tidlige barndom
Familie- og samfundsinddragelse
Metoder til undervisning i tidlig barndom
Grundlæggende for tidlig barndom
Tidlige barndoms legeteorier
Strategier for bedømmelse af førtidens barndom
Menneskerelationer og organisatorisk adfærd inden for uddannelse
Uddannelsesfinansiering og budgettering
Skolelov for undervisere
Human Resources Management in EducationOrienteringskurser:Kommunikation og efterforskning (omfattende CV)
Organisationsteori (portefølje)
Erfaringslæring (selvbiografi)
Akademisk evaluering (spørgeskema)
Grundlæggende viden (Integrationsdiagram)
Grundlæggende principper I (Filosofi om uddannelse)
Professionel Evaluering (Selvvurdering Matrix)
Udvikling af kandidatstudie (garanti for en akademisk grad)Forskningsprojekt i uddannelse:Masters Projekt
MBM300 Specialeforslag
MBM302 Speciale (7.500 ord)Offentliggørelse: Hver kandidatuddannelse opfordres til at offentliggøre deres forskningsopgaver enten online i det offentlige domæne eller gennem professionelle tidsskrifter og tidsskrifter over hele verden.Kontakt os i dag!Vi forstår, hvor travlt voksne ikke har tid til at gå tilbage til skolen. Nu er det muligt at optjene din grad i komforten i dit eget hjem og stadig have tid til dig selv og din familie. Admissionskontoret er her for at hjælpe dig, for yderligere information eller for at se, om du er berettiget til optagelse, bedes du kontakte os. Hvis du er klar til at ansøge, skal du indsende din Online-ansøgning og indsætte dit CV og eventuelle yderligere kommentarer / spørgsmål i det angivne område.
Lær mere om vores akkreditering “ Klik her !”Se og lær mere om AIU i dag!