Master of Business Administration (MBA) i mobil og digital marketing
Alfred Nobel Open Business School
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Zürich, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
2 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 4.000 / per semester
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
- Varighed: 2 semestre
- Kreditter: 60
- Sprog: Engelsk
- Undervisningsgebyr: 3000EUR/semester
- Program: Alfred Nobel Open Business School Schweiz & Collegium Humanum Warsaw Management University
Master of Business Administration (MBA) postgraduate Alfred Nobel Open Business School Schweiz i partnerskab med Collegium Humanum Warsaw Management University er de mest genkendelige og prestigefyldte ledelsesmæssige kvalifikationer.
MBA-studier-Mobil og digital marketing er det eneste studieprogram i denne del af verden for specialister i høj klasse inden for digital og mobil marketing, det hurtigst voksende markedsføringsområde. MBA-Mobile & Digital Marketing undersøgelser er baseret på den mest opdaterede, avancerede teknologiske viden. Master of Business Administration (MBA) - Mobil- og digital marketingstudier er genstand for streng evaluering og løbende forbedringer som en del af universitetet.
Kandidater fra dette specifikke MBA-program repræsenterer en elitegruppe af specialister inden for mobil og digital marketing, der garanterer både sig selv og den potentielle fremtidige arbejdsgiver et højt serviceniveau. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både hvad angår indhold og praksis, og skaber et virtuelt arbejdsområde, der muliggør hurtigere implementering af den erhvervede viden. Vi uddanner efter metoden til uddannelse af velkendte i USA for kvalificeret ledelsespersonale, der perfekt trænger ind i området nye teknologier, marketing og digital og mobil marketing.
Kreative teknologiske løsninger og applikationsløsninger samt en ny organisation og administrationssystemer muliggør let og behagelig uddannelse.
Denne specialisering dækker de begreber, værktøjer og teknikker, der er nødvendige for at kommunikere med kunderne på en systematisk og integreret måde og til at skabe effektive, målrettede reklamekampagner. Når du gennemfører specialiseringen i mobil og digital marketing, forstår du strategiske marketingkoncepter og de værktøjer, der kræves for at træffe velinformerede beslutninger og angiver retningen for din virksomhed, forretningsenhed, afdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Læringsresultater
- Forstå anvendelsen af marketingværktøjer og strategier i det mobile og digitale miljø
- Brug marketinganalyser til at visualisere og bruge data
- Forstå, hvordan mobile digitale kanaler bruges i marketing
Med vores unikke modulære tilgang til at levere vores programmer, vores brancheledende forhold mellem studerende og instruktører og vores små, fokuserede online klassestørrelser, kan vi tage os tid til at sikre, at alle vores studerende virkelig lykkes med at forstå, hvordan man udvikler en virksomhed til at betjene kunder på et bureau. Du får erfaring med gruppedynamik, organisationsændringer, teknologiplatforme og strategi. Du får en holistisk oplevelse i hvert modul, hvilket gør dine færdigheder lettere at anvende i den virkelige verden.
Uddannelse gives online med foredrag, videoer og konsulentbistand.
Kurset afsluttes med aflevering af en afhandling og dens forsvar.
Ansøgning
- indsende en ansøgningsformular
- indsende en kopi af din kvalifikation
- CV
Kursusindhold
Moduler | Kreditnumre |
Webanalyse, Google Ads | 10 |
Copyright og GDPR | 10 |
Mobil og digital marketing | 10 |
Forskning i medier og annoncering | 10 |
Digitalt tv- Reklame og kommercielle aspekter | 5 |
Digitale innovationer | 5 |
Influencer Marketing & Sociale Medier | 5 |
Mediekommunikation | 5 |
Indlæggelser
Læreplan
- Varighed: 2 semestre
- Credits: 60
- Sprog: Engelsk
- Undervisningsgebyr: 3000EUR/semester
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warszawa Management University
Master of Business Administration (MBA) postgraduate Alfred Nobel Open Business School Schweiz i partnerskab med Collegium Humanum Warsaw Management University er de mest genkendelige og prestigefyldte ledelsesmæssige kvalifikationer.
MBA-studier – Mobile & Digital Marketing er det eneste studieprogram i denne del af verden for højklasses specialister inden for digital & mobil marketing, det hurtigst voksende marketingområde. MBA-Mobil & Digital Marketing studier er baseret på den mest opdaterede, avancerede teknologiske viden. Master of Business Administration (MBA) - Studier af mobil og digital markedsføring er underlagt streng evaluering og løbende forbedringer som en del af universitetet.
Kandidater fra dette specifikke MBA-program repræsenterer en elitegruppe af specialister inden for mobil og digital marketing, der garanterer både sig selv og den potentielle fremtidige arbejdsgiver et højt serviceniveau. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både hvad angår indhold og praksis, og skaber et virtuelt arbejdsområde, der muliggør hurtigere implementering af den erhvervede viden. Vi uddanner efter metoden til uddannelse af velkendte i USA for kvalificeret ledelsespersonale, der perfekt trænger ind i området nye teknologier, marketing og digital og mobil marketing.
Kreative teknologiske løsninger og applikationsløsninger samt en ny organisation og administrationssystemer muliggør let og behagelig uddannelse.
Denne specialisering dækker de begreber, værktøjer og teknikker, der er nødvendige for at kommunikere med kunderne på en systematisk og integreret måde og til at skabe effektive, målrettede reklamekampagner. Når du gennemfører specialiseringen i mobil og digital marketing, forstår du strategiske marketingkoncepter og de værktøjer, der kræves for at træffe velinformerede beslutninger og angiver retningen for din virksomhed, forretningsenhed, afdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Uddannelse gives online med foredrag, videoer og konsulentbistand.
Kurset afsluttes med aflevering af en afhandling og dens forsvar.
Kursusindhold
Moduler | Kreditnumre |
Webanalyse, Google Ads | 10 |
Copyright og GDPR | 10 |
Mobil og digital markedsføring | 10 |
Forskning i medier og reklame | 10 |
Digitalt TV - Annoncering og kommercielle aspekter | 5 |
Digitale innovationer | 5 |
Influencer marketing og sociale medier | 5 |
Mediekommunikation | 5 |
Programresultat
Læringsresultater
- Forstå anvendelsen af marketingværktøjer og strategier i det mobile og digitale miljø
- Brug marketinganalyser til at visualisere og bruge data
- Forstå, hvordan mobile digitale kanaler bruges i marketing
Med vores unikke modulære tilgang til at levere vores programmer, vores brancheledende forhold mellem studerende og instruktører og vores små, fokuserede online klassestørrelser, kan vi tage os tid til at sikre, at alle vores studerende virkelig lykkes med at forstå, hvordan man udvikler en virksomhed til at betjene kunder på et bureau. Du får erfaring med gruppedynamik, organisationsændringer, teknologiplatforme og strategi. Du får en holistisk oplevelse i hvert modul, hvilket gør dine færdigheder lettere at anvende i den virkelige verden.