Master of Archives and Records Administration
San Jose State University - School of Information
Nøgleinformation
Campus placering
San Jose, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 - 7 År
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
USD 19.908 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
Master of Archives og Records Administration grad på San José State University School of Information forbereder eleverne til karriere i de hurtigt voksende områder af records management, corporate arkiver og information governance.
Avanceret teknologi
Studerende lærer at bruge avancerede teknologier til at organisere, bevare og give adgang til et voksende antal digitale og analoge aktiver. Kandidater fra MARA online-uddannelsen vil være blandt de få informationspersoner, der er specielt uddannet til at håndtere de uerstattelige, men højst sårbare digitale materialer, der nu produceres af firmaer, myndigheder og nonprofit institutioner.
Certificering Forberedelse
MARA-programmet var designet til at forberede kandidater til at tage både den Certified Records Manager undersøgelse administreret af Institute of Certified Records Managers og den Certified Archivist undersøgelse administreret af Academy of Certified Archivists.
5 fordele ved vores skoles fuld online-leveringsmodel
1. Kursusarbejde og instruktion er designet til online læring. Vores instruktører er eksperter i online undervisning og lærer kun online kurser.
2. Teknologi er i spidsen for alt, hvad vi gør, med dedikerede ressourcer til at støtte vedtagelsen af nye teknologier, der fremmer vores online læringsmiljø.
3. Alle vores elever er online studerende, der kan leve på tværs af byen eller på den anden side af kloden, der giver en lang række perspektiver, der beriger deres læringsrejse.
4. Alle vores skolers ressourcer er fokuseret på at støtte online studerende, herunder vores karriere rådgivning, akademisk rådgivning og teknisk support team.
5. Vores fakultet kan fokusere hele deres tid, energi og kreativitet på at opfylde behovene hos vores online studerende. Vores programmer tilbydes kun online.
Din karriere - MARA
Arbejdstegnens rolle har forvandlet sig fra en, der enten var arkivist eller rekord og informationschef til en, som nu skal forstå og være i stand til at påtage sig begge stillinger.
Records fagfolk skal omfavne ændringen frembragt som følge af nye teknologier, værktøjer, love, regler og sociale overvejelser, der har indflydelse på journalprogrammer og praksis. Records fagfolk skal være involveret ikke kun i at udvikle praktiske løsninger til de udfordringer, der præsenteres, men også i udviklingen af nye arkiverings- og arkiv- og informationsstyringsteorier og -metoder, der fundamentalt kan omdanne rekordopbevaring i informationsalderen.
Adgangskrav
Ansøgere, der opfylder følgende krav, vil blive betragtet for optagelse i Master of Archives og Records Administration program:
- En bachelorgrad fra en regionalt akkrediteret institution i en disciplin med en GPA på mindst 3,0 på bacheloruddannelsen eller i de sidste 60 semester eller 90 kvartalsenheder. Kurset afsluttet efter bacheloruddannelsen indgår i beregningen; Derfor, hvis postbachelorens fagkursus arbejde medfører, at GPA falder under 3,0, vil det være årsag til fornægtelse. (GPA kan hæves ved at tage undervisning i enhver regionalt akkrediteret institution. Klasserne skal bruges i et uddannelsesprogram ved den pågældende institution. De kan ikke være faglige eller personlige udviklingsklasser.)
- En generel forståelse af computere og teknologi. Se Tekniske læsekrav.
- Adgang til en computer med internetforbindelse og passende software. Se Hjem Computing Krav.
- Internationale ansøgere skal have en TOEFL-score på 600 (papirudgave), 250 (computerversion) eller 100 (internetbaseret); eller en IELTS score på 8.
Bemærk: Vi kræver ikke GMAT eller GRE test, anbefalingsbrev, en erklæring eller et CV. Derfor skal du ikke medtage nogen af disse i din ansøgning.