Introduktion
Han leder hold relateret til sikkerhed og kvalitet ved transport, designer og implementerer planer for bæredygtig mobilitet. Bliv en trafik-, mobilitets- og trafiksikkerhedsrevisor.Excellence stipendier op til 35%. Tjek forholdene med din rådgiver
5% for kontant betaling
100% online metode
For 3. grad universitetsuddannedeProgramfunktionerKvalifikation:Master i transportledelse med omtale i trafik, mobilitet og trafiksikkerhed fra Universidad de Los Hemisferios (Postgraduate grad registreret ved CES og anerkendt af SENESCYT)Godkendt:Master i trafik, mobilitet og trafiksikkerhed certificeret af Nebrija University of SpainProfessionel mester i trafik, mobilitet og trafiksikkerhed af IMF Academic Institution of SpainkarrieremulighederMobilitetskoordinator eller leder i virksomheden.
Flådesikkerhedskoordinator.
Ansvarlig for kvalitet og trafiksikkerhed.
Intern trafiksikkerhedsrevisor.
Ansvarlig for ulykkesundersøgelse.
Trafiksikkerhedstekniker i arbejdsafdelinger og risikoforebyggende tjenester.
Mobilitet og trafiksikkerhedstekniker for forsikringsselskaber eller gensidige forebyggelse.
Rådgiver, konsulent og træner inden for trafiksikkerhed og mobilitet.videnFlere færdigheder, der åbner døre for dig.
Den specifikke akademiske uddannelse af studerende på kandidatuddannelsen i transportledelse med en mindreårig i trafik, mobilitet og færdselssikkerhed giver fagfolk muligheden for:Dem, der vedrører teoretisk træning og praktisk erfaring inden for transport, trafik, mobilitet og trafiksikkerhed.
Forbered diagnosen, design, overvågning og evaluering af offentlige politikker og offentlige programmer eller i andre typer organisationer.
Direkte analyseprocesser af trafik- og sikkerhedsunderretningsrammerne i by- og landdistrikter.
Rådgive transportstyringsenhederne for regeringerne og de offentlige forvaltninger.
Vær konsulent i udviklingen af transport- og trafiksikkerhedsprojekter.Fordele ved den online metodeEffektiv læringsoplevelse:
Adgang via Virtual Campus på en enkel, venlig og intuitiv måde til alle de ressourcer, didaktik og indhold, der er nødvendige for at opnå udvikling af de nødvendige kompetencer og færdigheder .
Takket være designet og den didaktiske rækkefølge bestemmer eleven arbejdsbelastningen og rytmen , idet han til enhver tid er i stand til via platformen at anmode om vejledning og støtte fra lærerne og vejledere.
Personlige tutorials:
Selvstudier, klasser og virtuelle praktiske oplevelser i realtid, der giver eleverne mulighed for at interagere med læreren for at udvikle praktiske og relevante aspekter af emnets indhold.
Sessioner afholdt hver anden uge, torsdag eftermiddag, fredag eftermiddag og lørdag. (* Tidsplanen tilpasses undervisningssekvensen og søger at være kompatibel med arbejdsaktiviteten)
Akademisk disposition:
Kandidatuddannelsen organiserer de elleve fag, som den består af, i to ordinære akademiske perioder med 18 ugers varighed. Af denne grund har den studerende fem uger til at nå læringsmålene for hvert fag.Optagelse ProfilI betragtning af programmets karakter vil kandidater på tredje niveau komme ind.
De fagfolk, hvis grader tilhører det brede område af tjenester i overensstemmelse med nomenklaturen for professionelle titler og akademiske grader, har fortrinsvis adgang.
Andre fagfolk, der har en grad på tredje niveau inden for et andet bredt felt, der akkrediterer professionel eller akademisk erfaring i stillinger eller aktiviteter relateret til transport, trafik, mobilitet og trafiksikkerhedsstyring.
Programmets indholdIntroduktion til trafik og trafiksikkerhedOprindelse og grundlæggende begreber trafik
Begrebet trafiksikkerhed, udvikling og trend
Transportens socioøkonomiske og miljømæssige indvirkning
Ulykkesepidemiologi
Mobilitets- og tilgængelighedsplaner
Trafiksikkerhedsforanstaltninger og anvendelserLovgivning og juridisk ramme for transportTrafiklovgivningens historie og udvikling
Generelle køretøjsbestemmelser
Generel regulering af chauffører
Generelle trafikreglerInfrastrukturer inden for trafiksikkerhedVejnet og deres beføjelser
Klassificering, typologi og design af veje og spor
Infrastrukturens rolle i aktiv og passiv sikkerhed. Trafik ingeniørarbejde
Sikkerhedskontrolcentre til trafikstyring og -kontrol
Bevaring og vedligeholdelse af infrastruktur og veje
Inspektion og sikkerhedsrevision i vejinfrastrukturer
Specifikke infrastrukturer til transport af varer og passagerer
Smart infrastruktur. Fremtidens horisonter og resterKøretøjsagentDele og systemer til motorkøretøjer
Vedligeholdelse og teknisk inspektion af køretøjet
Aktiv køretøjssikkerhed
Passiv køretøjssikkerhed
Sikkerhed efter uheld
Differentiering af sikkerhedselementer efter køretøjstype
Softwarevedligeholdelse og styring
Køretøjsflåder. De nye generationer af køretøjerGrad planDesign og implementering af projekter med anvendt forskning og / eller udviklingskomponenter
Design og skrivning af professionelle artikler på højt niveau
Analyse af praktiske modeller til udvikling af eksamen af kompleks karakterMenneskelig faktor i kørselPsykologiske processer og deres indflydelse på kørsel
Fysiologiske faktorer, der påvirker kørslen
Narkotika som en risikofaktor ved kørsel
Typer af kørsel
Sårbare brugere i trafikken
Førertræning, kompetence og dygtighed
Farlig kørselsadfærd og holdningerDriftsmæssigt, erhvervsmæssigt og industrielt miljø inden for trafiksikkerhedPassagertransportselskaber
Godstransportvirksomheder
Køretøjs- og specialtransportvirksomheder
Transport i skole og mindreårige
Vejtransportens sociale miljø
Operativt miljø i by- og storstadsområdet
Det interurban operationelle miljøTrafiksikkerhedsforebyggende metoderDefinition af aspekter af ulykken
Ulykkesundersøgelse: dataindsamling
Ulykkesundersøgelse: efterforskningsmetoder
Ansvar for trafikulykker. Obligatorisk forsikringTeknikker, metoder og processer til efterforskning af trafikulykkerUddannelse og uddannelse i trafiksikkerhed
Grunduddannelse og omskoling af chauffører
Forebyggende færdselssikkerhedsmetoder anvendt på køretøjets flåde
DGT's og politistyrkernes rolle i overvågningenStandardiserede styringssystemer for trafik, mobilitet og trafiksikkerhedSådan oprettes og forbedres en mobilitetsplan med færdselssikkerhedsfaktorer
Sådan oprettes et omfattende trafiksikkerhedsstyringssystem
Trafiksikkerhedsrevisioner
Diverse værktøjer til styring af færdselssikkerheden
Standardiserede vej- og driftssikkerhedscertificeringer
Risikostyring inden for transport og OHSAS-standarden
Kulturen med erhvervsmæssig trafiksikkerhed: virkelighed, udfordringer og målProfessionel deontologiHumanistisk vision for teknisk ledelse og professionel etik
Etik i den offentlige service, der står over for risikoen for vilkårlighed og magtmisbrug.
Etisk ansvar for miljøpleje og andre globale problemer.
Ansvarets omfang