Master i tidlig pleje

Generelt

Program beskrivelse

129855_rsz_girls-on-desk-looking-at-notebook-159823.jpg

Master in Early Care sigter mod at uddanne eksperter i den tidlige pleje af børnepopulationen og give dig de nødvendige værktøjer til at opdage de mulige socio-uddannelsesmæssige behov hos drenge og piger. Gennem kontinuerlig træning vil du være i stand til at diagnosticere og gribe ind i hvert specifikt tilfælde, så den mindreårige kan udvikle sit fulde potentiale.

I øjeblikket er der en betydelig efterspørgsel efter fagfolk, der er ordentligt parate til at reagere på børn fra 0 til 6 år med særlige behov relateret til udviklingsforstyrrelser, hvad enten de er midlertidige eller permanente. Familiens rolle som et væsentligt middel i den korrekte udvikling af spædbarnet fremhæves også såvel som neutraliseringen af mulige patologier eller potentielle ændringer i dette trin.

Ved at studere på ISEB modtager du råd fra eksperter og vejledere, der sammen med studiemetoden sikrer din faglige succes.

Hvem er det til?

Master in Early Care er rettet mod kandidater og fagfolk, der på grund af deres arbejdssituation eller deres særlige interesse ønsker og har brug for at udvide forebyggelses- og interventionsevner hos børn med en form for udviklingshæmning, såvel som dem, der potentielt kan have det.

målsætninger

  • Uddannelse som fagfolk til TA-intervention
  • Erhverv viden, instrumenter og terapeutiske arbejdsressourcer med børn, der præsenterer en slags patologi, potentiel eller allerede diagnosticeret og af alskens alvorlighed
  • Udvikle kommunikationsevner for at skabe en harmoni og gunstig atmosfære med drenge og piger, deres familier og deres miljø
  • Overfør den erhvervede teoretiske viden til reelle tilfælde
  • Design, administrer og udfør terapeutiske programmer for børn og deres familier
  • Ved, hvordan du hurtigt identificerer tegn på udviklingspatologi og dens varianter
  • Korrekt diagnosticere hvert barns udviklingsgrad og sammenlign den med standardniveauer for udvikling
  • Samarbejd med institutioner og organisationer, der fremmer og deltager i at imødekomme denne gruppes behov og uddannelse
  • Arbejd tæt sammen med familien for at designe og implementere mere effektive interventioner til udvikling af børn med disse typer vanskeligheder
  • Udvikl introspektiv og kritisk kapacitet til at øge din fremskrivning som professionel
  • Udfør feltarbejde i naturlige miljøer for at kunne bruge dem som et instrument til at forbedre og forstå barnets vanskeligheder

karrieremuligheder

Master i tidlig pleje giver dig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at udvikle din karriere som:

  • Rådgiver i foreninger og fonde involveret i pleje af børn handicap
  • Samarbejder med institutioner og tjenester, der deltager i barnets udvikling og uddannelse
  • AT specialist i privat praksis
  • Rådgiver i programplanlægningscentre, centre for børns velfærd
  • Uafhængig samarbejdspartner i forskellige uddannelsesprojekter

Curriculum

Master i tidlig pleje består af følgende dagsorden:

Modul 1: Grundlæggende teoretiske fundamenter om barndom

  • Emne 1. Generelle begreber
  • Emne 2. Vedhæftet fil
  • Emne 3. Spillet
  • Emne 4. Temperamentet
  • Emne 5. Selvværd
  • Emne 6. Børnepsykomotikitet

Modul 2: Børne- og ungdomsudvikling

  • Emne 1. Prenatal udvikling
  • Emne 2. Tidlig barndom
  • Emne 3. Sproget
  • Emne 4. Kognitiv, social og moralsk udvikling
  • Emne 5. Udvikling i ungdomsårene og spiseforstyrrelser

Modul 3: Familien

  • Emne 1. Familieenhed
  • Emne 2. Spædbørnsudvikling inden for familiesammenhæng
  • Emne 3. Psykologisk intervention i familiens kerne og familiens følelsesmæssige kompetencer
  • Emne 4. Eksempel på en praktisk sag med forældre

Modul 4: Grundlæggende for tidlig pleje

  • Emne 1. Baser og nøgler til tidlig opmærksomhed
  • Emne 2. Intervention i tidlig pleje
  • Emne 3. Modeller af intervention og områder med tidlig pleje
  • Enhed 4. Videnskabelige og teoretiske baser
  • Emne 5. Betydningen af hjernens plastificitet
  • Emne 6. Familiens centrale rolle og konsekvenser for handicap
  • Emne 7. Hvad skal jeg vurdere i den tidlige pleje? Diagnosticering og evalueringsteknikker

Modul 5: Tidlig plejeintervention I

  • Emne 1. Stimulering før og efter Natal
  • Emne 2. Prematuritet
  • Emne 3. Motorisk handicap
  • Emne 4. Høre- og synsnedsættelse
  • Emne 5. Intellektuel handicap
  • Emne 6. Cerebral parese

Modul 6: Tidlig plejeintervention II

  • Emne 1. Autisme
  • Emne 2. Fysioterapi i tidlig pleje
  • Emne 3. Barndom erhvervet hjerneskade
  • Emne 4. Ergoterapi
  • Emne 5. Kommunikationssystemer (SAAC)
  • Emne 6. Multisensorisk og basal stimulering

Modul 7: Tidlig plejeintervention III

  • Emne 1. IKT-værktøjer i tidlig pleje
  • Emne 2. Musikterapi
  • Emne 3. Supplerende terapier
  • Emne 4. Padovan neurofunktionel omorganiseringsmetode
  • Enhed 5. Ridterapier
  • Emne 6. Kunst som terapi

Modul 8: Tidlig plejeintervention IV

  • Emne 1. Dyreassisterede terapier
  • Emne 2 Motorterapi
  • Emne 3. Hydroterapi
  • Emne 4. Samlet kommunikationsprogram
  • Emne 5. PECS
  • Emne 6. Myofunktionel intervention med nyfødte

metodologi

ISEBs studiemetode er designet således, at den studerende kan kombinere det personlige og faglige liv. Alle masteruddannelser, postgraduate, PDD og Higher Education uddannelsesprogrammer læres helt online. På den måde kan den studerende få adgang til alt træningsindhold gennem vores online-campus. Dette er den vigtigste platform for deres træning, så de kan studere fra hvor som helst i verden til enhver tid.

For at studere i sit eget tempo, hvor og hvor han vil, med vores metode 24/365 garanterer vi alle vores elever en løbende vurdering på en hvilken som helst dag af året til enhver tid gennem vores team af vejledere.

Når de er indskrevet, kan de få adgang til Virtual Campus med alle de faglige ressourcer, de har brug for, gennem hvilke de vil opnå permanent kommunikation blandt andre studerende og lærere: studiemateriale, fora, chat, netværk med resten af eleverne, personlig vejledning , videotutorials, masterclass og nyheder.

Til evalueringen kan den studerende vælge en af følgende tre metoder:

  1. Afsluttende arbejde: Præsentation af et arbejde / speciale i slutningen af alle fag
  2. Kontinuerligt bedømmelsesarbejde: Præsentation af et arbejde i slutningen af hvert af fagene
  3. Afsluttende eksamen: Præsentation af en afsluttende eksamentype-prøve ved afslutningen af alle fag

Gennem disse metoder vurderes det, at den studerende har erhvervet alle nødvendige kompetencer i de forskellige studieblokke. Alle evalueringsmetoderne vil blive gennemført helt online, hvilket letter fjernstudiet af den studerende.

finansiering

Det Europæiske Højre Institut for Barcelona ønsker at tiltrække det bedste talent. Vi ved, at finansiering af din uddannelse i et højtydende uddannelsescenter kan være en udfordring. Beslutningen om at studere en Master, Postgraduate eller PDD er en vigtig investering, så ISEB tilbyder forskellige betalingsmetoder til sine studerende, der hjælper med at finansiere studierne:

  • Kontanter med betalingskort / kreditkort
  • Bankoverførsel
  • Betaling med rater, vi finansierer dine studier uden indrejse eller renter

Hvis du er en virksomhed, har vi særlige finansieringsbetingelser.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona es una institución educativa especializada en programas formativos a distancia. De carácter multidisciplinar, imparte formación de posgrado en varias dis ... Læs mere

ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona es una institución educativa especializada en programas formativos a distancia. De carácter multidisciplinar, imparte formación de posgrado en varias disciplinas en ámbitos como la empresa, la educación, la psicología, el derecho y el deporte, entre otros, siendo un referente en los centros de formación online españoles. Concienciados con las últimas tendencias sociales y de mercado, ISEB incluye en la mayoría de sus programas formativos contenidos de Inteligencia Emocional, Coaching, PNL y Responsabilidad Social Corporativa para que los futuros profesionales puedan desarrollar todo su potencial desde una perspectiva socialmente responsable. Minimer