Master i strategisk markedsføring
London School of Business & Finance
Nøgleinformation
Campus placering
UK Online, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
18 - 36 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 7.000
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Apr 2024
Introduktion
Strategisk markedsføring er afgørende i alle sektorer for, at virksomheder kan levere deres budskab på en konkurrencepræget markedsplads. LSBF's karrierefokuserede dobbelte masteruddannelse udstyrer dig med moderne færdigheder og ekspertise til at få succes i den stadigt udviklende verden af marketing.
Mens du studerer dette program, vil du få en grundlæggende forståelse af væsentlige marketingkoncepter, samt få et mere dybdegående overblik over en specifik marketingspecialisering. Vores fire specialiseringer – digital markedsføring og sociale medier, global markedsføring, luksusbrand management og salgsledelse – dækker en række komplekse områder af marketing og lader dig bestemme dit ekspertiseområde.
Denne kandidatgrad er tildelt af International Telematic University UNINETTUNO, Italien.
Varighed og gebyrer
Master i Strategic Marketing-programmet leveres gennem vores tilgængelige online platform, så du har frihed til at vælge dit eget studieskema. Vi forstår, at vores studerende har travlt, da 74% af vores studerende arbejder på fuld tid, og 84% er i ledende stillinger og lederstillinger. Med fleksible studieperioder fra 18 til 36 måneder, og fire optag om året i januar, april, juli og oktober, læser du, når det passer dig bedst.
Kursusindhold
Moduler inkluderer:
Strategisk markedsføringsledelse
Udvikle færdigheder på ledelsesniveau i at designe og implementere marketingkampagner samt effektiv målgruppemålretning og valg af mediekanal. I løbet af dette modul vil du få en forståelse af vigtigheden af separate marketingfunktioner, kritisk engagere dig i og evaluere marketings rolle fra et ledelsesperspektiv og vurdere marketings nøglepræstationsindikatorer for præcist at diagnosticere problemer.
Forbrugeradfærd og forskning
Udvikle og forbedre marketingstrategier ved at analysere og evaluere forbrugeradfærd. Få en påskønnelse og forståelse af forbrugerpsykologi for at vurdere mønstre på det globale marked
Forskning Integrated Marketing Communications
Få en kritisk forståelse af kommunikationens strategiske rolle i succesfuld markedsføring. Analyser fordele og ulemper ved vigtige marketingkommunikationskoncepter, og evaluer marketingkommunikationsstrategier, der anvendes af organisationer i forskellige sammenhænge.
Vælg mellem en af vores fire specialiseringer:
- Global markedsføring
- Digital markedsføring og sociale medier
- Salgsledelse
- Luksus Brand Management
Læringsresultater:
Dette program er designet til at give eleverne karriereklare færdigheder inden for:
- Udvikling og evaluering af markedsføringsstrategi
- Forståelse af forbrugeradfærd og effektiv budskabsudvikling
- Markedskommunikationsstrategier og budskabsudvikling
- Løsning af komplekse marketingspørgsmål ved at anvende faktuel og teoretisk viden
- Beherskelse af en række forskellige markedsføringsstyringstilgange og strategier
Kursuskrav
For at komme i betragtning til følgende uddannelse skal du opfylde følgende krav:
- Bachelorgrad (2:2 minimum) eller tilsvarende
- Hvor engelsk ikke er det første sprog, og den studerende ikke har afsluttet deres bachelorgrad i engelsk, kræves følgende bevis for engelsk sprogfærdighed:
- en. IELTS samlede bandscore på 5,5 eller tilsvarende
- b. gymnasiet engelsk
- c. ACCA/CIMA 14 papirer afsluttet
- d. 2 års erhvervserfaring i et engelsktalende miljø (efter godkendelse af optagelsesnævnet)
Liste over nødvendige dokumenter ved registrering:
- Udfyldt ansøgningsskema
- Erklæring af mål
- Autentiske kopier af dine kvalifikationer, certifikater og fuldstændige karakterer for alle års studier
- En kopi af dit pas
- En engelsk kopi af dit CV/CV
- Bevis på engelskkundskaber
- En maskinskrevet personlig erklæring, der besvarer spørgsmålene nedenfor. Udfyldte erklæringer skal mærkes med den studerendes navn, akademiske program og deres kontaktoplysninger og indsendes via mail, e-mail eller fax.
Hvert spørgsmål skal besvares med minimum 300 ord (1 side):
- Forklar, hvorfor du ønsker at søge ind på dit kursus/uddannelse, og medtag specifikke grunde til, hvorfor dette program passer ind i dine fremtidige karriereplaner og motivationer.
- Opsummer relevant viden og færdigheder, du har opnået gennem eventuelle praktikophold eller tidligere kvalifikationer.
- Skitsér udfordringer, du har stået over for i løbet af dit studie eller din personlige karriereudvikling.
Fremtidige karrierer
Dette program forbereder dig til en mulig karriere som
- Marketingkoordinator
- Markedsanalytiker
- Projektleder
- Leder af integreret kommunikation