Introduktion
Master i marketing og kommerciel ledelse vil gøre dig til en fremragende leder inden for kommercielle og marketingafdelinger. Denne mester vil træne og træne dig for at imødekomme dine kunders krav, mens du vil vokse din organisation fra stigningen i salg og tiltrækning af potentielle købere.
Med metoden til kontinuerlig evaluering af ISEB vil du udføre praktiske sager for at overføre al teoretisk viden til konkrete problemer i den nuværende forretningsverden.
Ved at studere på ISEB modtager du råd fra eksperter og vejledere, der sammen med studiemetoden sikrer din faglige succes.Hvem er det til?Master i Marketing og Business Management er rettet mod fagfolk, der søger at lede hold i de vigtigste kommercielle eller marketingafdelinger i enhver virksomhed, hvilket gør markedsmulighederne til konkurrencemæssige fordele for vores organisation.målsætningerDesign, implementere og overvåge kommercielle initiativer af forskellige kompleksiteter.
Direkte kommercielle og marketingkampagner.
Udarbejd markedsundersøgelsesplaner, analyser dem og eksponere dem korrekt til andre afdelinger.
Vurder konkurrencen for at øge værdien af vores corporate image.
Gennemfør integrerede produktstrategier.
Opret online marketingkampagner.
Få færdigheder til at styre og udvikle kommunikationsplaner i marketingkampagner.
Lær at analysere de forskellige markeder, nationalt og internationalt, for at tilpasse marketingkampagnerne i hvert enkelt tilfælde.karrieremulighederMaster i marketing og business management bringer dig de viden og færdigheder, der er nødvendige for at udvikle din karriere som:Marketing management
Produktchef
forretningsadresse.
Eksportadresse
Landschef
Salgschef
Ansvarlig handel marketing
Direktør for markedsundersøgelser, blandt andre.CurriculumKandidatuddannelsen i marketing og erhvervsliv består af følgende dagsorden:
Modul 1. Planlægning og strategisk styringGrundlaget for strategien
Strategiske mål
Den strategiske proces
Strategisk formulering
Strategisk analyse (i virksomhedsledelsens dynamik)
Udvikling af strategien
Uddannelse og gennemførelse af strategien
Det Balanced Scorecard (CMI)
Case StudyModul 2. Introduktion til regnskabsføringIntroduktion til regnskab
Regnskabsmetoden. Regnskabscyklussen
Den generelle regnskabsplan
Udgifter, Køb, Indkomst, Salg. Regnskabsperiodisering
Kunder, Debitorer og Offentlige Forvaltninger
Leverandører og kreditorer. Finansielle regnskaber
Materielle og immaterielle aktiver
Afskrivninger, tab ved værdiforringelse og hensættelser
Lager og kriterier for din værdiansættelse
Netværdien
moms
Selskabsskat
Case StudyModul 3. TeamledelseArbejdshold: Kontekstmæssige aspekter
Direkte / Administrer et arbejdsteam
Empowerment: Få det bedste af dit team og medarbejdere
Styr dit team med effektivitet: Strategier
Case StudyModul 4. HandelTeorier om international handel
Nationernes konkurrencemæssige fordel
Verdenshandelsorganisationen (WTO)
Økonomisk globalisering og nationale økonomier
International Forhandling og Udenrigshandel i Spanien
Case StudyModul 5. ForhandlingsværktøjerForhandling: Definition og karakteristika
Strategier og hovedtyper af forhandling
Forhandlingens faser
Forhandlingstaktik: Udvikling og pres
Internationale Forhandlinger
Kollektive forhandlinger: definition og karakteristika
Case StudyModul 6. Udøver i NLPIntroduktion til NLP
Forudsætninger af NLP, Feedback og Mål
Repræsentative systemer, øjenadgang, empati, rapport og sensoriske nøgler
Metamodel af sprog, kalibrering, associeret / dissocieret stat og ankre
Submodaliteter, hypnose og følelsesmæssig intelligens
Konfliktløsning, Metaforer, Avanceret POPS Model og Tro
Case StudyModul 7. CoachingCoaching: Baser og Fundamentals
Typer af coaching og coaching i organisationer
Coaching Proces og Metoder
Teoretisk ramme og andre værktøjer til coaching
Case StudyModul 8. MarketingStrategisk Marketing
markedsføring
Integreret Kommunikationsmarkedsføring
Salgsfremmende foranstaltninger
Kvantitativ analyse i kommercielle beslutninger
priser
Case StudyModul 9. Elektronisk handelIntroduktion til e-handel
Nye teknologier og værdikæde
Virksomhedsledelse
Reklame og markedsføring
Kundeservice, Logistik og Betalingssystemer
Sikkerhedssystemer og juridiske aspekter
Nutid og fremtid for e-handel
Case StudyModul 10. ReklameIntroduktion til reklame
Grundlag for reklame
Kampagneudvikling
Forbrugere og Reklame Psykologi
Den nye annoncering
Case StudyModul 11. SamfundsansvarIntroduktion til virksomhedernes sociale ansvar
Interessenter eller interessenter
Kommunikation og gennemsigtighed
Handlingsområder
Komponenter af CSR Management
Måling af CSR
Case StudymetodologiISEBs studiemetode er designet således, at den studerende kan kombinere det personlige og faglige liv. Alle masteruddannelser, postgraduate, PDD og Higher Education uddannelsesprogrammer læres helt online. På den måde kan den studerende få adgang til alt træningsindhold gennem vores online-campus. Dette er den vigtigste platform for deres træning, så de kan studere fra hvor som helst i verden til enhver tid.
For at studere i sit eget tempo, hvor og hvor han vil, med vores metode 24/365 garanterer vi alle vores elever en løbende vurdering på en hvilken som helst dag af året til enhver tid gennem vores team af vejledere.
Når de er indskrevet, kan de få adgang til Virtual Campus med alle de faglige ressourcer, de har brug for, gennem hvilke de vil opnå permanent kommunikation blandt andre studerende og lærere: studiemateriale, fora, chat, netværk med resten af eleverne, personlig vejledning , videotutorials, masterclass og nyheder.
Til evalueringen kan den studerende vælge en af følgende tre metoder:Afsluttende arbejde: Præsentation af et værk / afhandling ved afslutningen af alle fag.
Kontinuerlig evalueringsarbejder: Præsentation af et værk i slutningen af hvert af fagene.
Afsluttende eksamen: Præsentation af en prøveeksamenstest ved udgangen af alle fag.Gennem disse metoder vurderes det, at den studerende har erhvervet alle nødvendige kompetencer i de forskellige studieblokke. Alle evalueringsmetoderne vil blive gennemført helt online, hvilket letter fjernstudiet af den studerende.
finansieringDet Europæiske Højre Institut for Barcelona ønsker at tiltrække det bedste talent. Vi ved, at finansiering af din uddannelse i et højtydende uddannelsescenter kan være en udfordring. Beslutningen om at studere en Master, Postgraduate eller PDD er en vigtig investering, så ISEB tilbyder forskellige betalingsmetoder til sine studerende, der hjælper med at finansiere studierne:Kontant med debet / kreditkort.
Bankoverførsel
Betaling i trancher, vi finansierer dine studier uden indrejse eller interesse.Hvis du er en virksomhed, har vi specielle finansieringsbetingelser.