Introduktion
Uadin, University of Development in Innovation sammen med UDIMA, Madrid-universitetet, ønsker vi at bidrage med en omfattende træning for hele køberlederens karriere, og til dette har vi oprettet en CUCA Shopping School med en træningsmodel baseret i teoretisk indhold, der giver den grundlæggende viden om hver specialitet, en cadre af professorer, som hver leder deres fag ud fra erfaring, som bidrager til støtte, viden og interagerer gennem praktiske sager, der får den studerende til at afslutte uddannelsen Med viden, erfaring og selvtillid til at lede ethvert område og speciale i køb af enhver organisation.
Omfattende træning af alle køberfunktioner og kategorier
En førende inden for indkøb og indkøbsledelse er facilitatoren for succes, en uundværlig og relevant del i organisationernes økonomiske mål. At kende teknikkerne for at opnå fordelene i din fortjeneste- og underskudskonto, beherske de mest relevante procedurer i indkøbsafdelingen, kende budevalueringssystemet, mestre de bedste teknikker til at forhandle med leverandører eller udvikle forsyningsplanen er viden og egenskaber, der skal dominere disse uundværlige profiler i alle organisationer, der ønsker at være markedsledere.
Uddannelsen er universitet gennem studerendes anerkendelse med ECTS - European Credit Transfer System. Master i ledelse og indkøbsledelse, der varer 2 år, indeholder 60 ECTS-kreditter og hver specialitet den del, der svarer til dens forlængelse i tid og dedikation, den udøvende master i indkøbsledelse og den udøvende kandidat i strategisk ledelse i køb på et år og 30 universitetskreditter.
Den studerende arbejder gennem et innovativt træningssystem med strejf af gamification, masterclasses (egen Mooc), aktuelle data, fora, debatter, casestudier, alle værktøjer til at tilegne sig viden og erfaring til at mestre teknikkerne i funktionerne af køberen.
Organisering og implementering af samordnede træningstiltag på ethvert niveau, såsom konferencer, møder, seminarer, seminarer og kurser, gennem udveksling af erfaringer og viden, fra undervisere og eksperter, undervisningsressourcer, undervisningsinfrastruktur osv. Vil blive fremmet.
Uddannelsen gennemføres med en indtægtsmetodologi gennem sin egen virtuelle campus. Den studerende har et omfattende udvalg af kommunikationsværktøjer, overvåger indlæringsprocessen og en konstant og personlig undervisnings opmærksomhed. Lærerne på programmet tilbyder konstant vejledning, vejledning og støtte til at lette transmission af information, fra bidraget med relevant indhold til dynamiseringen af læringsprocessen.
Hvem er det til?
Direktører.
Indkøb og indkøbschefer.
Kategoriledere
Indkøb, logistik og indkøbsteknikere.
Universitetsstuderende, der på dette område ser et beslægtet arbejdsmiljø.
Anbefalet kursus til:
Økonomiske og finansielle direktører.
Logistikdirektører
Produktionsdirektører
Chefer for materialer og logistikstyring, der har ansvar inden for indkøb og indkøb.
Titel opnået
Dobbeltgrad:
UDIMA, Madrid-universitetet
UADIN Handelshøjskole
målsætninger
Uddannelse af ledere inden for indkøb, der uddyber viden og praksis af systemer og værktøjer, der tillader professionelt at styre alle aspekter, der udgør købsfunktionen.
Giv fagmanden tekniske værktøjer, der letter deres daglige beslutninger.
Optimer forholdet til leverandører, forbedring i alle forhandlingsprocesser, løbende forbedring af leverandørernes fordele
Øg uddannelsen af deltagere, deres kompetence til problemløsning og beslutningstagning i udviklingen af deres funktioner.
Opret specifikationer og indkøbsplanlægning.
Forbedre lagerstyring.
Fastlægge grundlaget for effektiviteten i styringen af indkøb.
Fremhæv de begreber og etiske regler for købet.
Etabler et højt niveau, solidt og pålideligt netværk, der gør det muligt at etablere et fremragende og bæredygtigt netværk af kontakter over tid og således blive en personlig konkurrencefordel.
rawpixel.com / Pexels
dagsorden
1. Køb af definition og planlægning
Specifikationer for de varer, der skal købes.
Form, formål og formål.
Design og udvikling af produkter.
Indholdet af specifikationerne.
Klassificering og kodning.
Rationalisering af behov.
Behov og planlægning af indkøb.
Langsigtet planlægning
Langsigtet planlægning
Årligt budget.
Forecasting teknikker.
Planlægningssystemer.
2. Kategoristyring
Introduktion til kategorihåndtering af køb.
Forberedelse og planlægning.
Definition af mål og prioriteter.
Indhentning af oplysninger.
Omkostnings- og prisanalyse.
Analyse af positionering og muligheder i købskategorien.
Oprettelse af købskategoristrategi.
Udførelse af købskategoriprojektet.
Analyse og gennemgang af udkastet til kategorier.
3. Global sourcing
Globalisering af økonomien.
Definition af global sourcing.
Tilpasning af køb til Global Sourcing.
Importer processer.
Omkostninger forbundet med import.
Incoterms.
Internationale kontrakter
4. Retning og ledelse af købsfunktionen
Formål med købsfunktionen.
Perspektiver.
Shoppingpersonalet.
Lederskab i køb.
Inddragelse af indkøbspersonale.
Træningsplaner
5. Forhandling om køb
Del 1. Forhandlingsprocessen
Principper for forhandling.
Forberedelse af forhandling.
Viden og anvendelse af forhandlingstaktikker.
International forhandling
Intern forhandling
Opførsel i forhandlingerne.
Tidsstyring
Før og efter forhandling.
Marked og leverandører. Vores naturlige miljø
Del 2. Psykologiske værktøjer
Koncepter om forhandling.
Aktiv lytning i forhandlingsprocessen.
Interviewteknikker til forbedring af forhandlingerne.
Den ikke-verbale forhandling.
Assertiv forhandling.
Persuasion.
Forførelsen i forhandlingen.
Transaktionsanalyse og johari-vinduet.
Den kreative forhandling.
Forhandle holdninger
Forhandlingsformer
Kvaliteter og færdigheder hos den gode forhandler.
6. Informationsstyring i indkøb (e-indkøb)
Informationssystemer
Indkøbsfunktionen
Løsninger af leverandørportaler.
e-Sourcing. RFx.
e-Sourcing. AUC.
7. Strategisk indkøbsledelse
Forretningsstrategi
Forretningskultur, organisationsstruktur og magt.
Arten af forsyningskæden.
Indkøb og indkøb strategi.
Køb af marketing
8. Kontrol og løbende forbedring af køb
Hvorfor har vi brug for kontrol i indkøbsledelse?
Effektivitet og effektivitet. Change Management
Indkøb som en strategisk figur og dens engagement i organisationen. Organisationsstruktur.
Definition og interaktion mellem de forskellige kontrol- og beslutningsparametre.
Ansvar og involvering af indkøbsledelse i virksomheden.
Ledelsesværktøjer og indikatorer.
Informationskvalitet, analyse og resultater.
Udarbejdelse og præsentation af rapporter.
UNE-CWA 15896-standarden og kontrol og kontinuerlig forbedring af køb.
Struktur og ansvar i ledelseskontrol.
Forretningsklima Tilfredshedsundersøgelser.
Innovationsprocesser baseret på kontinuerlig forbedring
Kontrol af intern kontinuerlig forbedring og hos leverandører.
Eksempler på ledelseskontrol.
9. Projektledelse og 9 Lean for Buyers
Introduktion til det magre koncept.
Udvikling af den magre proces.
Læs indkøb.
Lean projektstyring.
10. Økonomisk styring for købere
Køb i virksomhedens rentabilitet.
Virksomhedens økonomiske analyse.
Virksomhedens økonomiske analyse.
Muligheder for aktiver.
Finansiering af investeringer.
Analyse og beregningsøvelser for at forbedre rentabiliteten.
11. Lederskab og følelsesmæssig intelligens
Introduktion til følelsesmæssig intelligens.
De nye lederes kvaliteter.
Følelsesmæssigt lederskab.
Ansøgninger om menneskelige ressourcer og følelsesmæssig intelligens.
Coaching og følelsesmæssig intelligens.
12. Prestations- og købsrevision
Introduktion. Generelle aspekter af forretningsstyringsindikatorer.
Indkøb af indikatorer for afgangsmaterialer (råvarer og emballagematerialer).
Indikatorer for serviceindkøb (råvarer og konditioneringsmaterialer).
Ydelses- og produktivitetsindikatorer for indkøbsteamet.
Benchmarking-undersøgelser.
Integrerede styringssystemer, data godt i starten.
Køb revision.
13. Indkøb og socialt ansvar (CSR)
Bæredygtig udvikling.
Virksomheds sociale ansvar (CSR).
Køb som hovedperson i CSR i forsyningskæden.
Indarbejd CSR i køb.
Guider og ressourcer.
14. Konfliktløsning
Hvad er en konflikt?
Konfliktanalyse
Coaching til konfliktløsning.
15. Kvalitetsstyring i køb
Kvalitetsstyring
Kvalitetsplanlægning og overvågning.
Kvalitetssystemer i ISO9000 køb.
Køb specifikationer
Kvalitetskontrol af produktleverandører.
Tjenesternes kvalitet Serviceniveauaftaler - SLA'er.
Måling af leverandørens ydelse.
Forbedring af leverandørens ydelse.
16. Management Relationship Management (SRM)
SRM-mål.
Forhold til leverandører.
Søjlerne i SRM.
Leverandør segmentering.
Implementering af SRM.
SRM evaluering.
Værdiforvaltning
17. Ledelses- og forretningsfærdigheder
Lederskab og lederstilarter.
Følelsesmæssigt lederskab.
Motivationen i teamet.
Tidsstyring
Kommunikationsevner
Konfliktløsning.
metodologi
Professionelle undervisningseksperter i åben træning.
Forarbejdede tekstoversigter.
Højdepunkter og understregninger.
Mnemonics regler: nøgleord og mentale billeder til at knytte begreber.
Øv dig med eksamener af emnet.
Værktøjer til studiedistribution.
Studieark: vi forvandler memorering til en sjovere proces.
Saml studier med ressourcer, webinar, masterclass og komplementære studie piller.
Lærende samfund