Master i kundeoplevelsestyring
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 639 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater på 639,28 BRL + 1 rater på 703,98 BRL
Introduktion
Master i Consumer Experience Management, studerende vil være forberedt på at:
Kend og administrer det grundlæggende i den responsive og kundecentrerede marketingmodel, ved, hvordan man administrerer brugernes købs- og forbrugsrejser ved at bruge både datamarketingteknologier og -værktøjer, og integrere dem med de multidisciplinære koncepter og praksisser inden for anvendt samfunds- og adfærdsvidenskab. Styr markeds- og forbrugerintelligens strategisk, understøtter beslutningstagning i stadig mere dynamiske og komplekse forretningsmiljøer, hvilket skaber en innovativ fordel for virksomheden. Brug af de forskellige kontaktpunkter på en integreret måde til at kommunikere og betjene dine målgrupper og mål på en individualiseret og responsiv måde, ved at kende deres medie- og indholdsforbrugsprofiler i omnichannel-miljøet. I et samarbejdsmiljø vil studerende og professorer diskutere værdifulde tilgange til området for at planlægge et kursusafslutningsprojekt med fokus på forskning og kunde- og brugercentrerede strategier, som bør tematiseres og udvikles gennem hele kurset.
Læreplan
hvad vil du lære
I et samarbejdsmiljø vil studerende og professorer diskutere tilgange af værdi til området for at planlægge et kursusafslutningsprojekt med fokus på kunde- og brugercentreret forskning og strategier, som bør tematiseres og udvikles gennem hele forløbet.
Kursusfagene vil blive udført af professorer med omfattende faglig og akademisk erfaring inden for de respektive emner, understøttet af webkonferenceklasser, der giver realtidsinteraktion mellem professorer og studerende og med brug af aktuelle cases, tekster og bibliografiske indikationer.
- Integrering af disciplin
Customer Experience Management og kundecentrerede strategier
- Kundeservice og kundesucces
- Digital Analytics og Social Intelligence
- Digital Channel Management og Omnichannel
- Kundecentreret markedsføring og strategier
- Fremragende kundeservice
- Forretningsstrategier i CX og UX
- CX Metrics
- Indgående og indholdsstrategier
- Kundecentrerede teknologier
- Social CRM og kundeloyalitet
Anvendt samfunds- og adfærdsvidenskab
- Design Thinking og Service Design
- Forbrugernes adfærd og oplevelse
- Strategisk analyse af trends og innovation
- Shopper oplevelse
- Adfærdsvidenskab og neurovidenskab
Kursusafslutningsarbejde (TCC)
- Applied Completion Project (PCA)
*I slutningen af kurset vil de studerende præsentere kursusafslutningsarbejdet (TCC) personligt for et panel af professorer. Præsentationen finder sted på en af ESPM-enhederne i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Galleri
Ideelle studerende
alumne profil
Ved afslutningen af kurset vil eleverne være i stand til at:
- Udfør Customer Centric-oprettelse og strategiske planlægningsfunktioner; og
- Oprettelse og planlægning af kundecentrerede praksisser og handlinger.
hvem det er beregnet til
- Fagfolk fra de mest forskelligartede områder, der arbejder direkte med forbrugere og er optaget af at udvikle menneskelige og samarbejdsstrategier for marketing, kommunikation og reklame, design, markedsundersøgelser, strategisk planlægning og udvidelse af deres viden inden for adfærds- og kulturstudier, af de nye scenarier og kanaler for interaktion med mennesker og forbrugere. Fagfolk interesseret i studiet af adfærd og sociale oplevelser og anvendelsen af discipliner og analytiske teknikker til erhvervsmiljøet.
- Ledere af marketing, branding, markedsintelligens, kundeservice, salgs- og relationsteams; research and analytics: konsulenter og iværksættere, der ønsker at forbedre sig selv til at forstå og servicere og formatere nye virksomheder med fokus på relevansen og oplevelsen af brugere og forbrugere i interessesegmentet.
- Virksomheder, reklame- og kommunikationsbureauer, der skal træne deres teams i planlægningsområdet. Koordinatorer og ledere af flere forretningssegmenter knyttet til relationen og ledelsen af kundegrundlaget.