Read the Official Description

præsentation

E-Commerce-sektoren vokser ustabilt og skaber job i hver enkelt af stadierne i værdikæden. Faktisk beslutter virksomheder som Amazon, der står over for manglende værditjenester, at oprette deres egne platforme for at sikre leveringen af tjenesten.

Flere og flere virksomheder indarbejder elektronisk handel i deres salgs- og internationaliseringsstrategi og tager skridtet ved at vedtage en flerkanals strategi og indse, at for at kunne gøre det godt, er der behov for profiler, der er i stand til at styre hele værdikæden for e-handel.

Med theMaster i e-handel med intensivering i Digital Marketing (oTurismo Digital) vil du være i stand til at kende alle de videnområder, der er nødvendige for at opnå en tværgående vision om elektronisk handel, at dele med de bedste fagfolk hele processen, der kræves af tiltrækningen af brugerne til onlinebutik, køb og forbedring af afkastet indtil udførelsen af ordren og forsendelsen til klientens hus.

Hvad skal jeg lære?

Efter færdiggørelse af Master i e-handel
  • Gennemfør optimal planlægning af digitale medier.
  • Udvikle og få det bedste ud af onlinemediet til at opnå og bevare nye kunder.
  • Opnå maksimal optimering af brugeroplevelsen (UX) og konvertering (CRO).
  • Opret og administrer en e-handel eller online butik autonomt.
  • Oplev de bedste modeller og forretningsstrategier, der fungerer.
  • Definer og implementer god eller service, strategi, pris og logistik.
  • Anvend markedsføring og salgsstrategier, der passer bedst til online-kanalen.

Hvem er det til?

Master i e-handel
  • Ledere og marketingfolk, der ønsker at udvide deres investering i onlinemedier.
  • Iværksættere, der ønsker, at deres forretning skal drage fordel af det digitale potentiales fulde potentiale.
  • Direktører og ledere af små og mellemstore virksomheder, der ønsker at forbedre deres online strategi og dermed supplere konventionelle kommercielle strategier.
  • Professionelle, der ønsker at specialisere sig og oprette en e-handel.
  • Ledere og ledere, der ønsker at udvide deres salgskanaler gennem elektronisk handel.

Curriculum

Strukturen og emnerne af Master i e-handel

Modul 1. Introduktion til digital markedsføring

  • Introduktion til digital markedsføring, søgemaskiner, PULL og PUSH
  • Marketing strategier for digital, køber person og AIDAS
  • Internet forretningsmodeller og deres strategiske egenskaber
  • Masterclass: Det digitale marketing jobmarked
  • Masterclass: Juridiske aspekter og privatlivets fred

Modul 2. Introduktion til elektronisk handel

  • Introduktion til elektronisk handel
  • Teknologi i e-handel: Platforms, design og moduler
  • Forretningsmodeller i elektronisk handel
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Platforms

Modul 3. SEO

  • SEO Introduktion og strategi (Kw Research Structures)
  • Intern og teknisk SEO
  • Ekstern SEO og linkbuilding
  • Masterclass: SEO for Wordpress (Basic og operative plugins)
  • Masterclass: SEO værktøjer (Moz, hrefs, etc.)

Modul 4. Prestashop

  • Ridning af en Prestashop
  • Prestashop inde
  • Prestashop moduler
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Andre platforme

Modul 5. PPC / SEM: Søgenetværket

  • Introduktion til SEM
  • Strategi og struktur i søgenetværket
  • Typer og metoder til optimering af SEM i søgenetværket
  • Masterclass: Adwords-grænseflade vs Adwords Editor
  • Masterclass: Investeringsplanlægning i PPC (Gennemsnitlige markedsmålinger)
Modul 6. Butiksledelse og online shop vinduer: Pris, katalog og køb UX
  • Prissætningen og marginen i elektronisk handel
  • Hjemmesiden og kataloget for en online butik: Kategorier, Filtre, Attributter
  • Produktsiden og check ud som en salgsnøgle
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Online svindel

Modul 7. PPC / SEM: Display, Programmering og Remarketing

  • Displayannoncering PPC / SEM
  • Programmatisk reklame
  • Andre funktioner: Remarketing, Video, Shopping, ...
  • Masterclass: Displayannoncer
  • Masterclass: Sager om succes i displayet
Modul 8. Indkøb, logistik og shipping management
  • Indkøb i e-handel og forholdet til leverandører
  • Logistik og lagerstyring i lageret
  • Shipping management, leveringsmetoder og after-sales service
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Lagerstyringsmodeller til e-handel

Modul 9. Sociale medier

  • Social Media Strategies
  • Social Media Branding
  • SM Audit og Social Media Plan
  • Masterclass: Social Media Management Tools
  • Masterclass: Succeshistorier i Social Media
Modul 10. Virksomhedsledelse og udvidelse inden for elektronisk handel
  • Forretningsplan og levedygtighed i elektronisk handel
  • Finansiering og finansforvaltning
  • Internationalisering og udvidelse inden for elektronisk handel
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Muligheder for finansiering

Modul 11. Indgående markedsføring

  • Indgående markedsføring
  • Content Marketing Indholdsplan for indgående
  • Marketing Advertising. Kunsten at tiltrække kunder
  • Masterclass: Indgående værktøjer
  • Masterclass: Succeshistorier i indgående
Modul 12. Optagelse og analyse i elektronisk handel
  • SEO og SEM for e-handel
  • Sociale medier og social handel
  • Webanalyse til e-handel
  • Masterclass: Capture for e-Commerce
  • Masterclass: Succeshistorier

Modul 13. Email marketing og CRM

  • Email Marketing
  • Email Marketing og CRM
  • Acquisition Marketing
  • Masterclass: Email Marketing Tools
  • Masterclass: Succeshistorie

Modul 14. Loyalitet, automatisering og CRM

  • Loyalitets-, tilbageholdelses- og kundelivsværdi (LTV)
  • 360º CRM Strategier: Email, SMS, Notifikationer, ...
  • Værktøjer og praktisk styring af CRM
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Kundeservice til e-handel

Modul 15. Partnerskabs- og tilknytningskanaler

  • Introduktion til partnerskab og tilknytning
  • Strategier og typer af partnerskab og tilknytning
  • Lancering og overvågning af partnerskab
  • Masterclass: Værktøjer og tilknytningsplatforme
  • Masterclass: Succeshistorier om partnerskab og tilknytning

Modul 16. Amazon som en succeshistorie

  • Amazonas fortid, nutid og fremtid
  • Kanaler og forretningsmodeller af Amazon
  • Logistik og kundeservice hos Amazon
  • Masterclass: Andre sager
  • Masterclass: e-handel på andre områder

Final Master Project: For at afslutte kandidaten i Digital Marketing med speciale i e-handel, skal et arbejde eller en afsluttende masterprojekt udføres.

* Pensum og masterclasses kan lide ændringer, der er motiveret af opdateringen og forbedringen heraf.

Program taught in:
Spansk

See 13 more programs offered by IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Last updated January 7, 2019
This course is Online
Start Date
Maj 2, 2019
Duration
750 timer
Price
5,750 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Maj 2, 2019
End Date
Application deadline

Maj 2, 2019

Location
Application deadline
End Date