præsentation

I 2020 vil mere end 70% af turisterne styre deres ferie med en smartphone. Og tilstedeværelsen i online-kanalerne i dag er afgørende for enhver turistvirksomhed, fordi "ikke-tilstedeværelsen" ikke længere er en mulighed.

Af denne grund kræver ethvert turismefirma med fokus på kundernes behov en specialist til at styre salgskanaler, digital markedsføring og elektronisk handel, hvilket betyder en efterspørgsel efter fagfolk, der kender turistsektoren og dominere disse discipliner.

I Master of Tourism med en specialisering inden for e-handel eller digital markedsføring vil du lære de mest avancerede teknikker inden for digital markedsføring og positionering i online-kanalen for at imødekomme efterspørgslen efter kvalificerede fagfolk, som sektoren kræver.

Hvad skal jeg lære?

Efter færdiggørelse af kandidat i elektronisk handel og turisme vil du være helt i stand til:
  • At uddybe omfanget af digital markedsføring i turistsektoren og e-handel.
  • Udnyt alle forretningsmodeller, der er omfattet af turistsektoren.
  • Anvend teknikkerne til turistmarkedsføring for at få det største antal kunder og salg fra en elektronisk handel.
  • Få position i de bedste positioner i søgemaskinerne om enhver e-handel i turistsektoren.
  • Administrer og behold kunder.

Hvem er det til?

Master i turisme og elektronisk handel giver uddannelse specifikt orienteret til følgende profiler:
  • Professionelle fra turistsektoren, der ønsker at udnytte de nyeste og opdaterede teknikker inden for digital markedsføring og drage fordel af elektronisk handel.
  • Professionelle og iværksættere, der arbejder i turistsektoren og ønsker at opdatere deres evner og tilpasse sig de ændringer, som e-handel har bragt til sektoren.
  • Turister i turistsektoren, der ønsker at udvide salget via e-handel.
  • Folk, der ønsker at specialisere sig i turisme markedsføring og drage fordel af den store efterspørgsel efter arbejde, der tilbydes af sektoren.

Curriculum

Masters struktur og emner inden for e-handel og turisme er organiseret som følger:

Modul 1. Introduktion til elektronisk handel

  • Introduktion til elektronisk handel
  • Teknologi i e-handel: Platforms, design og moduler
  • Forretningsmodeller i elektronisk handel
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Platforms

Modul 2. Introduktion til digital turisme

  • Den nye rejsende og nye modeller af inspiration, køb og oplevelse
  • Destinierne af S. XXI
  • Smarte destinationer
  • Masterclass: Bæredygtig turisme: udvikling og markedstendenser
  • Masterclass: Smarte turistmål

Modul 3. Prestashop

  • Ridning af en Prestashop
  • Prestashop inde
  • Prestashop moduler
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Andre platforme

Modul 4. Nye tendenser

  • Miljøvenlige eller bæredygtige hoteller
  • Fremtid: Smarte hoteller og virtuel virkelighed i turisme
  • Internet af ting
  • Masterclass: Hvad er en business angel værdi i en opstart?
  • Masterclass: Collaborative Tourism som en generator af muligheder
Modul 5. Butiksledelse og online shop vinduer: Pris, katalog og køb UX
  • Prissætningen og marginen i elektronisk handel
  • Hjemmesiden og kataloget for en online butik: Kategorier, Filtre, Attributter
  • Produktsiden og check ud som en salgsnøgle
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Online svindel

Modul 6. Forretningsmodeller i turisme

  • De nye forretningsmodeller i B2C, B2B og B2B2C turisme
  • Nye brugeropsamlingsmodeller: markedsplads og flash-salg
  • Den nye samarbejdsøkonomi og Airbnb-sagen
  • Masterclass: Værktøjer
  • Masterclass: Succeshistorie
Modul 7. Indkøb, logistik og shipping management
  • Indkøb i e-handel og forholdet til leverandører
  • Logistik og lagerstyring i lageret
  • Shipping management, leveringsmetoder og after-sales service
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Lagerstyringsmodeller til e-handel

Modul 8. Technologies

  • Technologies for e-Business (CRM, CMS, RMS)
  • Indkomstforvaltning
  • GDS'erne og analysen af Amadeus-sagen
  • Masterclass: Forskellige CRM platforme med fokus på SalesForce
  • Masterclass: Online svindel: forebyggelse og afsløring
Modul 9. Virksomhedsledelse og udvidelse inden for elektronisk handel
  • Forretningsplan og levedygtighed i elektronisk handel
  • Finansiering og finansforvaltning
  • Internationalisering og udvidelse inden for elektronisk handel
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Muligheder for finansiering

Modul 10. UI, UX og Big Data

  • Store data (specialiseret)
  • Usability og UX (vi kan specialisere det lidt)
  • Analyse af Logitravel-sagen
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Digital produkt. Brugervenlighed i afventning
Modul 11. Fangst og analyse i elektronisk handel
  • SEO og SEM for e-handel
  • Sociale medier og social handel
  • Webanalyse til e-handel
  • Masterclass: Capture for e-Commerce
  • Masterclass: Succeshistorier

Modul 12. Start oprettelse

  • Oprettelse af forretningsmodeller og levedygtigt minimumsprodukt
  • Forretningsstrategi og konkurrencefordel
  • Strategisk og operationel markedsføring
  • Masterclass: Online distribution strategier i turisme
  • Masterclass: Succeshistorier

Modul 13. Loyalitet, automatisering og CRM

  • Loyalitets-, tilbageholdelses- og kundelivsværdi (LTV)
  • 360º CRM Strategier: Email, SMS, Notifikationer, ...
  • Værktøjer og praktisk styring af CRM
  • Masterclass: Succeshistorier
  • Masterclass: Kundeservice til e-handel

Modul 14. Kundeoplevelse

  • Kunde Rejsekort
  • Kundeopkøb og konverteringsprocesser
  • OmniCampaign Platform for strategisk ledelse af kundeoplevelse
  • Masterclass: Tilpasning af marketing og salgsstrategi
  • Masterclass: Omni-channeling og hvordan man opnår en homogen oplevelse

Modul 15. Amazon som en succeshistorie

  • Amazonas fortid, nutid og fremtid
  • Kanaler og forretningsmodeller af Amazon
  • Logistik og kundeservice hos Amazon
  • Masterclass: Andre sager
  • Masterclass: e-handel på andre områder

Modul 16. Digital Marketing

  • Content Marketing SEO
  • Email marketing og affiliation modeller
  • digitale analytics
  • Masterclass: Betydningen af indhold i turismefremme
  • Masterclass: Making profitable blogs og turisme websteder: affiliate marketing

Afslutning af masterprojekt

* Pensum og masterclasses kan lide ændringer, der er motiveret af opdateringen og forbedringen heraf.

Program undervist i:
  • Spansk

Se 13 flere kurser fra IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Senest opdateret Januar 7, 2019
Dette kursus er Online
Start Date
Duration
750 timer
Price
5,750 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist