Master i User Experience Design, Usability og Interfaces
Three Points Digital Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Spain Online, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 7.500 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Master i User Experience Design, Usability and Interfaces reagerer på det nye forretningsparadigme, hvor brugeroplevelsen er hovedpersonen, og giver den studerende værktøjer, der giver dem mulighed for at lede interaktionsprojekter og digitalt produktdesign.
Nutidens forbrugere lever hurtigere og kræver intuitive og tilgængelige produkter; de er mere krævende og ønsker at opleve det bedste af hvert produkt, service eller teknologi; tro mod oplevelse frem for brand; Kort sagt er nutidens forbrugere i stigende grad forbundne digitale forbrugere, som efterspørger en flydende og sammenhængende oplevelse mellem det fysiske og det digitale.
I betragtning af vigtigheden af UX og UI i nutidens virksomheder, kræver markedet fagfolk, der er uddannet inden for dette område, som også har et bredt overblik over de tilgængelige enablere og en særlig følsomhed i at forstå klienten eller brugeren.
Three Points har Polytechnic University of Catalonia (UPC) som en akademisk partner, der støtter skolens programmer. UPC er et af Europas førende polytekniske universiteter inden for ingeniørvidenskab, arkitektur, videnskab og teknologi.
Indlæggelser
Læreplan
El program se estructura en 10 módulos que se divided en 3 blokke:
Bloque 1.- Fundamentos de la Experiencia de Usuario (UX). En este primer bloque se proporcionan las bases de User Experience necesarias para entender su funcionamiento y su importancia dentro de la empresa.
Bloque 2.- Interfaz de Usuario (UI). Se aborda todo el proceso de diseño de interfaz, incidiendo en las diferentes técnicas y metodologias de estudio de usabilidad y análisis de interfaces.
Bloque 3.- Gestión y Colaboración. En el último bloque se verá el proces de implementación, desde las analíticas y métricas, hasta el proceso de iteración.
Además, la Maestría inkl. 2 højere prácticos og un Proyecto Final de Máster, donde los alumnos trabajarán con una empresa and el desarrollo de un proyecto real.