Master i Marketing

Generelt

Program beskrivelse

Få en amerikansk grad fra dit land med et 100% online-program og totalt på spansk. Intet visum Ikke TOEFL.

beskrivelse

Læreplanen for Master i Marketing inkluderer et program med dybe marketingundersøgelser, mens den leverer en bred vifte af valgfrie kurser, der letter og understøtter de studerendes succes på deres arbejdsplads. De grundlæggende markedsføringskrav giver en generel markedsføringskontekst, mens de valgfrie kurser giver en mere detaljeret undersøgelse af specifikke områder inden for marketingdisciplinen. Derudover er det gennem studiet af andre discipliner, såsom international forretnings- og informationsteknologi, muligt at undersøge og anvende teori og perspektiv om markedsføring inden for specifikke interesser.

VIGTIGT: Besøg snhu.edu for engelske programmer .

Programmål

  1. Analysere og fortolke kvalitative og kvantitative data for at tilpasse markedsføringsplaner til en organisations strategiske mål
  2. Opret integrerede og justerede strategier for at maksimere interne og eksterne muligheder gennem brug af marketingteori og -praksis
  3. Destiller information på forskellige måder til at informere, forhandle og overtale interne og eksterne interessenter
  4. Udvikle internationale marketingstrategier, der adresserer kommercielle, politiske, juridiske og kulturelle miljøer i en global økonomi
  5. Sørg for, at markedsføringspraksis er i overensstemmelse med interne og eksterne juridiske miljøer, reguleringsstandarder og etiske praksis
  6. Administrer et brand i multifunktionelle interne og eksterne miljøer for at sikre skabelse, indfangning og levering af værdi

krav

Grundlæggende kurser

Samlede point: 0

fuldføre:

  • OL501ES - Business Fundamentals (3)

Hovedkurser

Samlede point: 24

fuldføre:

  • INT640ES - International markedsstrategi (3)
  • MKT500ES - Marketingstrategier (3)
  • MKT605ES - Omfattende marketingkommunikation (3)
  • MKT618ES - Markedsanalyse (3)
  • MKT620ES - Marketing og forbrugeradfærd (3)
  • MKT625ES - Strategisk internetmarkedsføring (3)
  • MKT675ES - Juridiske og etiske problemer i markedsføring (3)
  • MKT700ES - Marketing seminar (3)

De vigtigste valgfag eller vælg en koncentration

Samlede point: 12

12 MKT-point i intervallet 500 - 799 eller følgende kurser:

  • QSO510ES - Kvantitativ analyse til beslutningstagning (3)
  • QSO600ES - Operations Management (3)
  • QSO630ES - Supply Chain Management (3)
  • QSO640ES - Projektledelse (3)
  • MGT550ES - Administration gennem kommunikation (3)

Samlede point: 36

koncentrationer

Digital marketing (koncentration)

beskrivelse

Koncentrationen inden for Digital Marketing dækker de tre hovedområder inden for digitale marketingmedier, betalte, ejede og tjente, med fokus på effektiv brug af aktiviteten og data fra digitale og sociale medier til at generere værdifuld styringsinformation og om som kan tage skridt til bedre beslutningstagning. Studerende undersøger centrale strategier for sociale medier, såsom branding og fortælling, optimering af søgemaskiner, mobil markedsføring, gamification og multikanals integration.

Koncentrationens mål

  • Brug aktiviteten og digitale data og sociale netværk effektivt til at generere værdifuld og nyttig styringsinformation til beslutningstagning

krav

• Komplet:

  • MKT555ES - Marketing til sociale netværk (3)
  • MKT635ES - Websteder og søgeoptimering / Søgemaskineoptimering (3)
  • MKT645ES - Online marketingkanaler (3)
  • MKT665ES - Digital fortælling og skabelse af brand (3)

Samlede point: 12

Nye medier og kommunikation (koncentration)

beskrivelse

Koncentrationen i nye medier og kommunikation forbereder de studerende til at blive kritiske forbrugere af nye medieredskaber og ressourcer samt til at drage fordel af hurtigt udviklende medieteknologier. Studerende vil undersøge, hvordan nye mediekampagner inkluderer integration af færdigheder, strategier og taktikker for at skabe en sammenhængende og dynamisk helhed.

Koncentrationens mål

  • Udvikle innovative digitale medieproduktionsstrategier, der drager fordel af nye og nye kommunikationsteknologier og understøtter et markedsmærke

krav

fuldføre:

  • COM500ES - Kommunikation, medier og samfund (3)
  • COM540ES - Anden selv: Identitet og personlige mærker (3)
  • COM565ES - Kommunikation med medieteknologi (3)
  • COM568ES - Design af klokker i nye medier og marketing (3)

Samlede point: 12

Adgangskrav

For graderne i MBA, Master i Marketing, Master i Finansiering, Master i Projektledelse og Operations skal følgende adgangskrav være opfyldt:

  • Ikke være bosiddende i De Forenede Stater (bevis for bopæl kræves).
  • Fuld ansøgningsskema.
  • Bachelorgrad med et gennemsnit på mindst 2,75 [B-] på den amerikanske GPA-skala.
  • Kendskab til spansk.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por e ... Læs mere

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por el éxito de nuestros alumnos. Al desafiar constantemente el status quo y proporcionar el mejor apoyo en educación superior, Southern New Hampshire University expande el acceso a la educación al crear experiencias educativas de alta calidad, accesibles e innovadoras, para satisfacer las necesidades únicas de cada alumno. Southern New Hampshire University actualmente ofrece más de 200 programas en inglés, tanto en campus como en línea. Al ofrecer títulos en línea y experiencias educativas en español para no residentes de los EE.UU, nos enorgullece continuar creando nuevas vías para que los estudiantes accedan a una educación de alta calidad, en apoyo de nuestra misión. Minimer