Master i Marketing og Digital Advertising

Generelt

Program beskrivelse

Et innovativt Business School-koncept

I IEBS tager vi et skridt fremad i den traditionelle handelsskolemodel:

  • Den traditionelle læringsmodel er stiv og ikke særlig fleksibel, fordi den er baseret på den standardiserede og uforanderlige industrisamfundsmodel.
  • IEBS læringsmodellen er moderne, fleksibel og tilpasningsdygtig, fordi den er designet til at reagere på nutidens verden og konstant forandring.
  • Vi foreslår en læring, der integrerer teknologi og innovation som en del af emnet og altid tilbyder den mest aktuelle viden.
  • Vi tænker på en 2,0 indlæringsmodel, der prioriterer evnen til at ”lære at lære”, der udvikler de nødvendige færdigheder for at kunne klare dagens udfordringer.
  • Vi integrerer traditionelle modeller som case-metoden med de mest aktuelle læringsstrømme takket være web 2.0.

Når alt kommer til alt garanterer en bog os ikke længere, at vi lærer alt, hvad vi har brug for at vide i livet.

På IEBS er den studerende parat til at blive en førende professionel, der er i stand til at innovere, påtage sig og give værdi til deres virksomheder, i et skiftende miljø, gennem en ny måde at drive forretning på.

125768_photo-1516321318423-f06f85e504b3.jpgJohn Schnobrich / Unsplash

International karakter

IEBS født inden for innovation og iværksætteri i Spanien ved hjælp af Seedrocket, den første startaccelerator i Spanien, der har Google som en af sine vigtigste partnere. Dets hovedkvarter ligger i Madrid og Barcelona, to af de vigtigste byer i det europæiske og globale panorama af innovation og iværksætteri, kilder til innovation og tendenser, der gør det muligt for IEBS bringe det mest innovative talent og viden til alle sine studerende . IEBS sit hovedkvarter i Latinamerika, på bredden af Río de la Plata, i Montevideo, hvorfra den forbinder den innovative kultur, talent og den mest innovative viden med alle lande i Latinamerika.

Hvad foreslår vi?

  • Ægte læretid: Se praktiske sager, hvor du anvender det lærte emne, de giver dig mulighed for at møde situationer, der opstår dag for dag i dit arbejde. Gennem simulering og rollespil lærer du at løse problemer og tage forretningsbeslutninger for dig selv.
  • Undervisning 2.0 og samarbejdsindlæring: Øvelserne og praktiske sager udvikles på vores virtuelle campus, hvor debatter genereres og viden bygges ud over selve faget. Derudover lærer IEBS sine studerende at administrere web 2.0, hvilket er vigtigt for at bevæge sig hurtigt i online-miljøet.
  • Professorer, der er eksperter: Vores professorer er succesrige fagfolk, der er aktive inden for det fag, de underviser. Lær med succesrige fagfolk og iværksættere, der vil være dine lærere og mentorer og øge din viden inden for deres ekspertise.
  • Kontinuerligt opdaterede programmer: I et samfund, hvor viden udvikler sig hurtigt, skal undervisning gøre det i samme tempo. Derfor opdateres vores programmer i hvert opkald, så de studerende har adgang til den mest innovative læring, opdaterer deres viden og genanvender som professionel.
  • Støtte til iværksættere: IEBS støtter de studerendes innovative initiativer fra start til slut. Takket være alliancen med platformen for iværksættere af SeedRocket og andre institutioner som AJE eller Madrid Emprende, tilbyder skolen professionel rådgivning til studerende, der ønsker at starte deres ideer.
  • Uafhængighed og maksimal kvalitet: IEBS har et uafhængigt organ, der passer på den studerendes interesser og fører tilsyn med kvaliteten i alle aspekter. Vores mål er at fortsætte med at vokse og forbedre og tilbyde træning af højeste kvalitet tilpasset den virkelige verden.

målsætninger

Den indsats, der bruges af mærker i digital markedsføring, repræsenterer ikke altid et positivt afkast af investeringen. Den organiske positionering kan tage tid, derfor er det nødvendigt at foretage en investering i betalingsmidler , som man kan opnå en stigning i trafikken og dermed forbedre konverteringsfrekvensen.

Virksomheder er opmærksomme på, hvad betalte mediers relevans har for forretningspræstation, derfor søger de ikke kun marketingspecialister, men også eksperter inden for online-annoncering, der ved, hvordan de genererer salg gennem sociale annoncer eller Google Display.

Masteren i marketing og digital reklame " Betalte medier " sigter mod at uddanne den professionelle, der er i stand til at gennemføre både organiske og betalte kampagner, så den kan udvikles inden for ethvert af de områder, der er omfattet af markedsføring: SEO, SEM, Inbound Marketing, Email Marketing eller Sociale Annoncer, blandt andre.

Efter afslutningen af Master i reklame og digital marketing vil du være i stand til:

  • Planlæg med en strategisk vision , definere og kontrollere enhver digital marketingkampagne.
  • Generer den maksimale trafik for et websted eller en app gennem SEO, SEM, Display og sociale medier.
  • Køb en stor mængde kvalificeret trafik til en lav pris.
  • Opret en indbygget reklamestrategi .
  • Udfør korrekt reklameplanlægning i sociale annoncer .
  • Bliv ekspert i Google-annoncerets displaynetværk .
  • Lær alle de nyeste trends inden for programmatisk reklame.

Curriculum

Strukturen og emnerne for Master i Marketing og Digital Advertising -Paid Media- er struktureret i 17 moduler:

Modul 1. Introduktion til digital marketing

  • Introduktion til digital markedsføring, søgemaskiner, PULL og PUSH
  • Digitale marketingstrategier anvendt på AIDAS
  • Internet forretningsmodeller og deres strategiske egenskaber
  • Praktisk sag

Modul 2. Strategi

  • Introduktion til strategien
  • Introduktion til efterforskning
  • Introduktion til remarketing
  • Casestudie

Modul 3. SEO

  • SEO Introduktion og strategi (Kw Research Structures)
  • Intern og teknisk SEO
  • Ekstern SEO og linkbuilding
  • Praktisk sag

Modul 4. Sociale annoncer I: Facebook- og Instagram-annoncer

  • Annoncemanager
  • Annoncer og perfekte målgrupper
  • Optimering og rapportering
  • Casestudie

Modul 5. PPC / SEM og søgenetværket

  • Introduktion til SEM
  • Strategi og struktur i søgenetværket
  • Optimering af SEM i søgenetværket
  • Praktisk sag

Modul 6. Sociale annoncer II: Twitter, LinkedIn, Pinterest og Snapchat-annoncer

  • Twitter-annoncer
  • Linkedin-annoncer
  • Pinterest og Snapchat
  • Casestudie

Modul 7. PPC / SEM Display, programmering og Remarketing

  • Displayannoncering PPC / SEM
  • Programmatisk reklame og sociale annoncer
  • Andre funktioner: Remarketing, Video, Shopping
  • Praktisk sag

Modul 8. Native Advertising

  • Introduktion, formater og netværk
  • Prospektering og markedsføring
  • Kampagneoptimering i naturlig reklame
  • Casestudie

Modul 9. Strategi for sociale medier

  • Introduktion til sociale medier
  • Sådan opretter du en Social Media Plan og praktiske applikationer
  • Sociale annoncer: Facebook, Instagram, Twitter og andre sociale netværk
  • Praktisk sag

Modul 10. Google-søgning

  • Grundlæggende om søgenetværket
  • Oprettelse af kampagner og kampe
  • Kampagneoptimering
  • Casestudie

Modul 11. Inbound Marketing

  • Indgående markedsføring: Marketing Advertising. Kunsten at tiltrække kunder
  • Content Marketing Indholdsplan for indgående
  • Seværdighedsmarkedsføring og automatisering
  • Praktisk sag

Modul 12. Google Display

  • Kampagner på Google Displaynetværket
  • Gmail- og YouTube-kampagner
  • Kampagneoptimering
  • Casestudie

Modul 13. E-mail-marketing

  • Lovgivning og rekruttering af bly
  • Kampagneoprettelse
  • E-mail-marketing, der konverterer
  • Praktisk sag

Modul 14. Programmatisk reklame I

  • Introduktion og teknologi
  • Print management, adexange og heading biding
  • Salgsstrategi: SSP
  • Casestudie

Modul 15. Partnering og tilknytningskanaler

  • Introduktion til partnerskab og tilknytning
  • Strategier og typer af partnerskab og tilknytning
  • Lancering og overvågning af partnerskab
  • Praktisk sag

Modul 16. Programmatisk reklame II

  • Købstrategi: DSP'er
  • DSP-handel
  • Attribution modeller
  • Casestudie

Modul 17. Afsluttende projekt

  • Tutorials og levering af det endelige projekt
  • Endelig projekt korrektioner

Adgangskrav

Hvis du har en universitetsgrad, er i det sidste studieår eller har relevant erhvervserfaring inden for studieområdet, kan du ansøge om optagelse til dette program.

  • Med en universitetsgrad: Det vil være nødvendigt at præsentere graden og den akademiske rekord. I tilfælde af at være i det sidste år, vil kun den akademiske rekord blive præsenteret.
  • Uden universitetsgrad: At have tidligere erhvervserfaring er ikke et uundværligt krav, men akkrediteret erhvervserfaring er et meget vigtigt element i udvælgelsesprocessen. I tilfælde af ikke universitetsgrad, kan det valideres med påviselig erhvervserfaring. De krævede års erfaring varierer afhængigt af dets relevans.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Minimer