Master i Digital Marketing og Web Analytics

Generelt

Program beskrivelse

Et innovativt forretningsskolekoncept

Hos IEBS er vi et skridt foran den traditionelle Business Schools-model:

  • Den traditionelle læringsmodel er stiv og ikke fleksibel, fordi den er baseret på den traditionelle samfundsmodel: standardiseret og med lidt ændringer.
  • IEBS læringsmodel er moderne, fleksibel og tilpasningsdygtig, da den er designet til at imødekomme behovene i dagens verden og konstant forandring.
  • Vi tilbyder læring, der integrerer teknologi og innovation som en del af studiefaget, der altid leverer den mest aktuelle viden.
  • Vi tænker på en 2,0 indlæringsmodel, der prioriterer evnen til at ”lære ved at gøre” ved at udvikle de færdigheder, der er nødvendige for at klare udfordringerne i det daglige arbejde.
  • Vi integrerer traditionelle modeller, såsom casestudier, med de mest aktuelle læringsstrømme takket være Web 2.0.

Når alt kommer til alt garanterer en bog ikke længere, at vi lærer alt, hvad vi har brug for at vide i livet om et bestemt emne.

Med IEBS er studerende parate til at blive en førende professionel, der kan innovere, gå i gang og tilføje værdi til deres virksomheder gennem nye måder at drive forretning på.

Carlos Muza / Unsplash

Hvad leverer vi?

  • Reel læring: Det løser praktiske sager, hvor du anvender det lærte emne direkte, og som giver dig mulighed for at møde reelle situationer i dit daglige arbejde. Gennem simulering og rollespil lærer du, hvordan du løser problemer og træffer forretningsbeslutninger for dig selv.
  • Undervisning 2.0 og samarbejdsindlæring: Øvelser og casestudier finder sted på vores virtuelle campus, hvor vi sammen skaber debatter og bygger viden ud over klasseværelsets temaer. Derudover lærer IEBS sine studerende, hvordan man administrerer Web 2.0-ressourcer, hvilket er vigtigt for smidighed i online-miljøer.
  • Lærere, der er succesrige iværksættere: Vores lærere er aktive fagfolk. Her lærer du af iværksættere, der kender alle hemmelighederne ved at skabe en succesrig virksomhed, fagfolk, der specialiserer sig i deres felter, der kender erhvervets virkelighed og overfører denne oplevelse til deres studerende.
  • Kontinuerligt opdaterede programmer: I et samfund, hvor viden udvikler sig hurtigt, skal undervisningen holde trit. Derfor opdaterer vi vores programmer med hvert opkald, så den studerende har adgang til den mest innovative, opdaterede og professionelt genvundne viden.
  • Støtte iværksættere: IEBS støtter sine studerendes innovative initiativer fra start til slut. Takket være alliancen med SeedRocket Entrepreneurs platform og andre institutioner som AJE eller Madrid Emprende, tilbyder skolen professionel rådgivning til de studerende, der ønsker at omsætte deres ideer til praksis.
  • Uafhængighed og top kvalitet: IEBS har et uafhængigt organ, der tager sig af de studerendes interesser og fører tilsyn med kvaliteten af uddannelse i alle aspekter. Vores mål er at fortsætte med at vokse og forbedre og altid tilbyde træning af højeste kvalitet tilpasset den virkelige verden.

målsætninger

Virksomheder har brug for specialister inden for digital marketing, der mestrer både trafikfangstmetoder og måle- og analyseværktøjer, der sætter dem i stand til at forbedre definitionen af målgrupper, kommunikationskanaler, indhold, kampagner og konkurrence for at opnå højere afkast af investeringen.

Der er meget få profiler, der kan dække hele cyklussen, og mange virksomheder har ikke råd til at have en profil til hvert job. Af denne grund er denne kombination af færdigheder hos en enkelt digital professionel i dag meget efterspurgt af virksomheder.

Master i Marketing og Web Analytics er et program designet og udviklet til at imødekomme behovet for at uddanne fangst- og analysespecialister, så den studerende lærer at definere og planlægge online capture-kampagner og lære at bruge webanalyse som et middel til at drive ændring i forretning og resultater.

Efter afslutningen af Master i Marketing og Web Analytics vil du være perfekt i stand til:

  • Planlæg med en strategisk vision, definere og kontrollere enhver digital marketingkampagne.
  • Generer maksimal trafik til en web eller app gennem SEO, SEM, Display og sociale medier .
  • Optimer, analysere og fortolke resultater og brugeroplevelse (UX) af en webside.
  • Lær fra casestudier, hvordan du bruger Web Analytics til at drive ændringer og forbedringer på en e-handel eller online platform .
  • Definer mål (KPI'er) og ved, hvordan man fortolker dem.
  • Forberede og udføre Ables Q-kommandoen.

Læring moduler

Master i marketing og webanalyse er organiseret som følger:

Modul 1. Digital strategi

  • Digital mediestrategi, evolution og tendenser
  • Strategien for markedsføring af sociale medier og dens forbindelse til den globale strategi
  • Marketing og sociale medier Audit og oprettelse af markedsplanen for digitale og sociale medier
  • Praktisk sag

Modul 2. Introduktion til Web Analytics

  • Historie, udvikling og tendenser for Web Analytics
  • Webanalyse som arbejdsmetode
  • Metrics og deres forhold til marketinghandlinger
  • Praktisk sag

Modul 3. Søgere

  • Introduktion til Search Marketing og Keyword Research
  • Seo på side
  • Seo Fra side
  • Praktisk sag

Modul 4. Analyse af brugeroplevelse

  • Introduktion til brugeroplevelsen
  • Tegningsanalyse og UX
  • Brugeroplevelsesanalyse og dashboard
  • Praktisk sag

Modul 5. Trafic og Analytics

  • Planlægning og metrics
  • E-mail-marketing
  • Introduktion til webanalyse
  • Praktisk sag

Modul 6. Grundlæggende om Google Analytics

  • Start og administration af Google Analytics
  • Måloprettelse og konverteringstragte
  • Begivenheder med Google Tag Manager og Google Analytics
  • Praktisk sag

Modul 7. Sociale netværk (også billede)

  • Andre funktioner: Netværksplatforme, Wikis, Blogging og Microblogging
  • Facebook, Twitter, Linkedin
  • Youtube, Instagram
  • Praktisk sag

MODUL 8. Google Analytics Advanced I

  • Segmentoprettelse og kampagnesporing
  • Transaktionssporing og e-handelsanalyse
  • Adwords og Search Console Integration
  • Praktisk sag

Modul 9. Sociale annoncer og indhold

  • Sælg på sociale netværk: Sociale annoncer
  • Byg beskeder, der transformerer
  • historiefortælling
  • Indgående markedsføring
  • Praktisk sag

Modul 10. Google Analytics Advanced II

  • Tilpassede alarmer og rapporter
  • Sidemærkning og avancerede filtre
  • Regelmæssige udtryk
  • Praktisk sag

Modul 11. Omdømme

  • Corporate Online Omdømme
  • Community Manager
  • Positionering og deltagelse
  • Praktisk sag

Modul 12. Analyse af sociale medier

  • Metrics og Social Media KPI
  • Analyse af sociale medier
  • Kontrol og rapporter
  • Praktisk sag

Modul 13. Kreativitet

  • Brugervenlighed og overtalelighed
  • Kreativ strategi I
  • Kreativ strategi II
  • Praktisk sag

Modul 14. SEO / SEM-analyse

  • SEO / SEM Metrics og KPI
  • SEO / SEM-analyse
  • SEO / SEM-tavler
  • Praktisk sag

Modul 15. IoT / eCommerce

  • Grundlæggende e-handel og typologier
  • Mobil markedsføring
  • Internet af ting
  • Praktisk sag

Modul 16. Markerting-analyse

  • E-handelsanalyse
  • Marketingkampagneanalyse
  • Kommandobord for marketingkampagner
  • Praktisk sag

Modul 17. Afsluttende projekt

  • Endelig projektlevering
  • Endelig projekt korrektion

Adgangskrav

Hold et universitet eller lignende grad (eller er i dit seniorår) og / eller tilsvarende arbejdserfaring.

  • Med universitetsgrad: Det vil være nødvendigt at præsentere titlen og den akademiske udskrift. Hvis du deltager i dit seniorår, er det kun dit udskrift, der kræves.
  • Ingen universitetsgrad: Tidligere arbejdserfaring er ikke et uundværligt krav, men bevist erhvervserfaring er et meget vigtigt element i udvælgelsesprocessen. Hvis du ikke har en universitetsgrad, kan du validere den med påviselig erhvervserfaring. De krævede års erfaring varierer afhængigt af dets relevans.
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Minimer