præsentation

Virksomheder kræver mere og mere specialiserede digitale marketingfolk, der effektivt kan administrere SEO, SEM, Web Analytics, Social Media eller Indgående Marketing eller endda dominere en sektor som turisme.

Master i Digital Marketing er designet til at uddanne fagfolk med solid viden om digital markedsføring, der er i stand til at udføre specifikke stillinger inden for sektoren i hænderne på de bedste fagfolk inden for hvert fag.

I slutningen af kandidatuddannelsen i Digital Marketing har du en dyb videnbase, der kan vælge din specialitet i Web Analytics; SEO; Sociale medier; e-handel; Indgående Marketing og Digital Turisme.

Hvad skal jeg lære?

Efter færdiggørelse af kandidat i Digital Marketing Specialitet vil du være i stand til at:
  • Bestem, administrer og spore online rekrutteringskampagner på den mest effektive måde.
  • Udvikle en optimal planlægning af online medier.
  • Få mest ud af onlinemediet til at tiltrække kunder.
  • Brug webanalyse for at optimere taktikken og den online strategi, der forfølges.
  • Detaljer, udfør og udnyt et digitalt analysesystem effektivt.
  • Definer nøglefaktorer (KPI'er) og udfør kommandostabeller.
  • Specialiser som professionel at have flere jobmuligheder inden for et af de vigtigste specifikke områder at vælge imellem: Web Analytics, SEO, e-handel, sociale medier, indgående markedsføring og digital turisme

Hvem er det til?

Master i Digital Marketing og specialiseringer giver træning specifikt orienteret til følgende profiler:
  • Interesseret i at lære alle de strategier og værktøjer, organisk positionering i søgemaskiner, SEO.
  • Ledere og Marketing ledere, der ønsker at udvide deres investering i onlinemedier og udføre en online medieplanlægning så effektivt som muligt.
  • Iværksættere, der ønsker deres forretning eller ide at være til stede på internettet på en helt effektiv måde.
  • Community Managers og Social Media Professionals, der søger at forbedre deres træning og evne til at styre og udføre trafikstyring teknikker og web analytics.
  • Professionelle, der er dedikeret til kommunikation og ønsker at være up-to-date med alle web-promoveringsteknikker på internettet.
  • Ledere og direktører for SMV'er, der ønsker at forbedre deres online-strategi for at supplere den med konventionelle kommercielle strategier.
  • Webindhold skabere og udviklere, der ønsker at udvide deres viden om SEO.
  • Unge, der netop har aflagt eksamen og ønsker at forbedre deres professionelle karriere i verden af digital markedsføring og internettet.

Curriculum

Strukturen og emnerne af Master i Digital Marketing Specialitet er organiseret som følger:

[Gruppen af fælles emner: DIGITAL MARKEDSFØRING]

Modul 1. Introduktion til digital markedsføring

  • Introduktion til digital markedsføring, søgemaskiner, PULL og PUSH
  • Marketing strategier for digital, køber person og AIDAS
  • Internet forretningsmodeller og deres strategiske egenskaber
  • Masterclass: Det digitale marketing jobmarked
  • Masterclass: Juridiske aspekter og privatlivets fred

Modul 2. PPC / SEM: Søgenetværket

  • Introduktion til SEM
  • Strategi og struktur i søgenetværket
  • Typer og metoder til optimering af SEM i søgenetværket
  • Masterclass: Adwords-grænseflade vs Adwords Editor
  • Masterclass: Investeringsplanlægning i PPC (Gennemsnitlige markedsmålinger)

Modul 3. PPC / SEM: Display, Programmering og Remarketing

  • Displayannoncering PPC / SEM
  • Programmatisk reklame
  • Andre funktioner: Remarketing, Video, Shopping, ...
  • Masterclass: Displayannoncer
  • Masterclass: Sager om succes i displayet

Modul 4. Sociale medier

  • Social Media Strategies
  • Social Media Branding
  • SM Audit og Social Media Plan
  • Masterclass: Social Media Management Tools
  • Masterclass: Succeshistorier i Social Media

Modul 5. SEO

  • SEO Introduktion og strategi (Kw Research Structures)
  • Intern og teknisk SEO
  • Ekstern SEO og linkbuilding
  • Masterclass: SEO for Wordpress (Basic og operative plugins)
  • Masterclass: SEO værktøjer (Moz, hrefs, etc.)

Modul 6. Indgående Marketing

  • Indgående markedsføring
  • Content Marketing Indholdsplan for indgående
  • Marketing Advertising. Kunsten at tiltrække kunder
  • Masterclass: Indgående værktøjer
  • Masterclass: Succeshistorier i indgående

Modul 7. Email marketing og CRM

  • Email Marketing
  • Email Marketing og CRM
  • Acquisition Marketing
  • Masterclass: Email Marketing Tools
  • Masterclass: Succeshistorie

Modul 8. Partnerskabs- og tilknytningskanaler

  • Introduktion til partnerskab og tilknytning
  • Strategier og typer af partnerskab og tilknytning
  • Lancering og overvågning af partnerskab
  • Masterclass: Værktøjer og tilknytningsplatforme
  • Masterclass: Succeshistorier om partnerskab og tilknytning

[GRUPPE AF SPECIFIKKE SAGER]

Den studerende skal vælge mellem en af følgende specialiseringer:

  • SEO
    Kvalifikation: Master i Digital Marketing specialiseret i SEO
  • Sociale medier
    Grad: Master i Digital Marketing og Social Media
  • Web Analytics
    Grad: Master i Digital Marketing og Web Analytics
  • Indgående markedsføring
    Kvalifikation: Master i Digital
  • e-handel
    Kvalifikation : Master i digital markedsføring og e-handel
  • Digital turisme
    Grad: Master i turisme og digital markedsføring

Afslutning af masterprojekt

* Pensum og masterclasses kan lide ændringer, der er motiveret af opdateringen og forbedringen heraf.

Program undervist i:
  • Spansk

Se 13 flere kurser fra IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Senest opdateret Januar 7, 2019
Dette kursus er Online
Start Date
Duration
750 timer
Price
5,750 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist