Læs den officielle beskrivelse

præsentation

Virksomheder kræver mere og mere specialiserede digitale marketingfolk, der effektivt kan administrere SEO, SEM, Web Analytics, Social Media eller Indgående Marketing eller endda dominere en sektor som turisme.

Master i Digital Marketing er designet til at uddanne fagfolk med solid viden om digital markedsføring, der er i stand til at udføre specifikke stillinger inden for sektoren i hænderne på de bedste fagfolk inden for hvert fag.

I slutningen af kandidatuddannelsen i Digital Marketing har du en dyb videnbase, der kan vælge din specialitet i Web Analytics; SEO; Sociale medier; e-handel; Indgående Marketing og Digital Turisme.

Hvad skal jeg lære?

Efter færdiggørelse af kandidat i Digital Marketing Specialitet vil du være i stand til at:
  • Bestem, administrer og spore online rekrutteringskampagner på den mest effektive måde.
  • Udvikle en optimal planlægning af online medier.
  • Få mest ud af onlinemediet til at tiltrække kunder.
  • Brug webanalyse for at optimere taktikken og den online strategi, der forfølges.
  • Detaljer, udfør og udnyt et digitalt analysesystem effektivt.
  • Definer nøglefaktorer (KPI'er) og udfør kommandostabeller.
  • Specialiser som professionel at have flere jobmuligheder inden for et af de vigtigste specifikke områder at vælge imellem: Web Analytics, SEO, e-handel, sociale medier, indgående markedsføring og digital turisme

Hvem er det til?

Master i Digital Marketing og specialiseringer giver træning specifikt orienteret til følgende profiler:
  • Interesseret i at lære alle de strategier og værktøjer, organisk positionering i søgemaskiner, SEO.
  • Ledere og Marketing ledere, der ønsker at udvide deres investering i onlinemedier og udføre en online medieplanlægning så effektivt som muligt.
  • Iværksættere, der ønsker deres forretning eller ide at være til stede på internettet på en helt effektiv måde.
  • Community Managers og Social Media Professionals, der søger at forbedre deres træning og evne til at styre og udføre trafikstyring teknikker og web analytics.
  • Professionelle, der er dedikeret til kommunikation og ønsker at være up-to-date med alle web-promoveringsteknikker på internettet.
  • Ledere og direktører for SMV'er, der ønsker at forbedre deres online-strategi for at supplere den med konventionelle kommercielle strategier.
  • Webindhold skabere og udviklere, der ønsker at udvide deres viden om SEO.
  • Unge, der netop har aflagt eksamen og ønsker at forbedre deres professionelle karriere i verden af digital markedsføring og internettet.

Curriculum

Strukturen og emnerne af Master i Digital Marketing Specialitet er organiseret som følger:

[Gruppen af fælles emner: DIGITAL MARKEDSFØRING]

Modul 1. Introduktion til digital markedsføring

  • Introduktion til digital markedsføring, søgemaskiner, PULL og PUSH
  • Marketing strategier for digital, køber person og AIDAS
  • Internet forretningsmodeller og deres strategiske egenskaber
  • Masterclass: Det digitale marketing jobmarked
  • Masterclass: Juridiske aspekter og privatlivets fred

Modul 2. PPC / SEM: Søgenetværket

  • Introduktion til SEM
  • Strategi og struktur i søgenetværket
  • Typer og metoder til optimering af SEM i søgenetværket
  • Masterclass: Adwords-grænseflade vs Adwords Editor
  • Masterclass: Investeringsplanlægning i PPC (Gennemsnitlige markedsmålinger)

Modul 3. PPC / SEM: Display, Programmering og Remarketing

  • Displayannoncering PPC / SEM
  • Programmatisk reklame
  • Andre funktioner: Remarketing, Video, Shopping, ...
  • Masterclass: Displayannoncer
  • Masterclass: Sager om succes i displayet

Modul 4. Sociale medier

  • Social Media Strategies
  • Social Media Branding
  • SM Audit og Social Media Plan
  • Masterclass: Social Media Management Tools
  • Masterclass: Succeshistorier i Social Media

Modul 5. SEO

  • SEO Introduktion og strategi (Kw Research Structures)
  • Intern og teknisk SEO
  • Ekstern SEO og linkbuilding
  • Masterclass: SEO for Wordpress (Basic og operative plugins)
  • Masterclass: SEO værktøjer (Moz, hrefs, etc.)

Modul 6. Indgående Marketing

  • Indgående markedsføring
  • Content Marketing Indholdsplan for indgående
  • Marketing Advertising. Kunsten at tiltrække kunder
  • Masterclass: Indgående værktøjer
  • Masterclass: Succeshistorier i indgående

Modul 7. Email marketing og CRM

  • Email Marketing
  • Email Marketing og CRM
  • Acquisition Marketing
  • Masterclass: Email Marketing Tools
  • Masterclass: Succeshistorie

Modul 8. Partnerskabs- og tilknytningskanaler

  • Introduktion til partnerskab og tilknytning
  • Strategier og typer af partnerskab og tilknytning
  • Lancering og overvågning af partnerskab
  • Masterclass: Værktøjer og tilknytningsplatforme
  • Masterclass: Succeshistorier om partnerskab og tilknytning

[GRUPPE AF SPECIFIKKE SAGER]

Den studerende skal vælge mellem en af følgende specialiseringer:

  • SEO
    Kvalifikation: Master i Digital Marketing specialiseret i SEO
  • Sociale medier
    Grad: Master i Digital Marketing og Social Media
  • Web Analytics
    Grad: Master i Digital Marketing og Web Analytics
  • Indgående markedsføring
    Kvalifikation: Master i Digital
  • e-handel
    Kvalifikation : Master i digital markedsføring og e-handel
  • Digital turisme
    Grad: Master i turisme og digital markedsføring

Afslutning af masterprojekt

* Pensum og masterclasses kan lide ændringer, der er motiveret af opdateringen og forbedringen heraf.

Program undervist i:
Spansk

Se 13 flere kurser fra IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Senest opdateret January 7, 2019
This course is Online
Start Date
Maj 2, 2019
Duration
750 timer
Price
5,750 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Maj 2, 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Maj 2, 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date