Introduktion
Master i virksomhedskommunikation giver dig mulighed for at kende og implementere de vigtigste koncepter og eksisterende arbejdsværktøjer på digitale platforme såsom blogs, mikroblogging, sociale netværk.
Vi står over for ægte ændringer i global rækkevidde på det sociale, økonomiske og forretningsmæssige område. Dette berettiger behovet for at kende og mestre de nye digitale platforme, udnytte dem korrekt og således fremme ny kommunikationsdynamik mellem organisationer og deres klienter.
Med alt dette kan du overtage positionen som kommunikationsdirektør, garantere en tovejskommunikation, der er gennemsigtig og sikre, at virksomhedens omdømme, image og troværdighed er uovertruffen
Ved at studere på ISEB modtager du råd fra eksperter og vejledere, der sammen med studiemetoden sikrer din faglige succes.Hvem er det til?Master i virksomhedskommunikation er rettet mod de fagfolk, der ønsker at forbedre deres viden og færdigheder inden for erhvervskommunikation og public relations.målsætningerForstå det nye miljø, hvor kommunikationsstrategien udfolder sig.
Konsolider placering af mærker og produkter og tilbyder support til markedsføringsmål.
Administrer og opret en virksomhedsreputation og et image i overensstemmelse med organisationens eller virksomhedens overordnede mål.
Tilpas kommunikationen med kendskab til de forskellige organisatoriske modeller.
Har en praktisk og teoretisk viden om værktøjer og teknikker til korrekt styring af kommunikation og interessenter.
Implementere tekniske og ledelsesmæssige færdigheder til at styre krisesituationer gennem PR og dermed opnå tillid og troværdighed i forskellige målgrupper.
Har evnen til at udvikle og oprette omfattende kommunikationsplaner.
Lær PR-direktører de nødvendige færdigheder for at opnå succes i virksomheden gennem proaktive og reaktive kampagner.
Forbered den studerende til at påvirke holdningerne og meningerne hos organisationen.
Dyk ned i korrekt styring af reklame, image og virksomhedsidentitet.karrieremulighederMaster i virksomhedskommunikation giver dig den viden og de færdigheder, der er nødvendige for at udvikle din karriere som:Kommunikationsdirektør for store virksomheder og SMV'er.
Kommunikationsspecialist i reklamebureauer eller kommunikationsbureauer.
Direktør for marketingafdelinger.
Direktør for kommunikationskonsulenter.
PR-direktør for store virksomheder, blandt andre.CurriculumMaster i virksomhedskommunikation er sammensat af følgende dagsorden:
Modul 1. Planlægning og strategisk retningGrundlaget for strategien
Strategiske mål
Den strategiske proces
Strategisk formulering
Strategisk analyse (i virksomhedsledelsens dynamik)
Udvikling af strategien
Uddannelse og gennemførelse af strategien
Det Balanced Scorecard (CMI)
Case StudyModul 2. VirksomhedskommunikationCorporate Identity
Intern kommunikation
Ledelse og kommunikation
Brand og dets værdi
Virksomhedernes sociale ansvar
Krisekommunikation
medier
Nye teknologier og online kommunikation
Case StudyModul 3. AnnonceringIntroduktion til reklame
Grundlag for reklame
Kampagneudvikling
Forbrugere og Reklame Psykologi
Den nye annoncering
Case StudyModul 4. MarketingStrategisk Marketing
markedsføring
Integreret Kommunikationsmarkedsføring
Salgsfremmende foranstaltninger
Kvantitativ analyse i kommercielle beslutninger
priser
Case StudyModul 5. PRIntroduktion til PR
PR som en strategisk proces
Interne Public Relations
Eksterne Public Relations (Presse)
Arrangement af arrangementer
Case StudyModul 6. Udøver i NLPIntroduktion til NLP
Forudsætninger af NLP, Feedback og Mål
Repræsentative systemer, øjenadgang, empati, rapport og sensoriske nøgler
Metamodel af sprog, kalibrering, associeret / dissocieret stat og ankre
Submodaliteter, hypnose og følelsesmæssig intelligens
Konfliktløsning, Metaforer, Avanceret POPS Model og Tro
Case StudyModul 7. CoachingCoaching: Baser og Fundamentals
Typer af coaching og coaching i organisationer
Coaching Proces og Metoder
Teoretisk ramme og andre værktøjer til coaching
Case StudyModul 8. FællesskabsforvaltningIntroduktion til fællesskabschefen
Den sociale web og sociale medier
Sociale netværk
Sociale multimedier og andre platforme
Social Media Plan
Case StudyModul 9. Elektronisk handelIntroduktion til e-handel
Nye teknologier og værdikæde
Virksomhedsledelse
Reklame og markedsføring
Kundeservice, Logistik og Betalingssystemer
Sikkerhedssystemer og juridiske aspekter
Nutid og fremtid for e-handel
Case StudyModul 10. Social media og web positionering SEM, SEO og AdwordsFundamentals of Web Positioning
Optimering og værktøjer
SEO til mobil
Indhold og markedsføring
SEO og målkampagne
Case StudyModul 11. SamfundsansvarIntroduktion til virksomhedernes sociale ansvar
Interessenter eller interessenter
Kommunikation og gennemsigtighed
Handlingsområder
Komponenter af CSR Management
Måling af CSR
Case StudymetodologiISEBs studiemetode er designet således, at den studerende kan kombinere det personlige og faglige liv. Alle masteruddannelser, postgraduate, PDD og Higher Education uddannelsesprogrammer læres helt online. På den måde kan den studerende få adgang til alt træningsindhold gennem vores online-campus. Dette er den vigtigste platform for deres træning, så de kan studere fra hvor som helst i verden til enhver tid.
For at studere i sit eget tempo, hvor og hvor han vil, med vores metode 24/365 garanterer vi alle vores elever en løbende vurdering på en hvilken som helst dag af året til enhver tid gennem vores team af vejledere.
Når de er indskrevet, kan de få adgang til Virtual Campus med alle de faglige ressourcer, de har brug for, gennem hvilke de vil opnå permanent kommunikation blandt andre studerende og lærere: studiemateriale, fora, chat, netværk med resten af eleverne, personlig vejledning , videotutorials, masterclass og nyheder.
Til evalueringen kan den studerende vælge en af følgende tre metoder:Afsluttende arbejde: Præsentation af et værk / afhandling ved afslutningen af alle fag.
Kontinuerlig evalueringsarbejder: Præsentation af et værk i slutningen af hvert af fagene.
Afsluttende eksamen: Præsentation af en prøveeksamenstest ved udgangen af alle fag.Gennem disse metoder vurderes det, at den studerende har erhvervet alle nødvendige kompetencer i de forskellige studieblokke. Alle evalueringsmetoderne vil blive gennemført helt online, hvilket letter fjernstudiet af den studerende.
finansieringDet Europæiske Højre Institut for Barcelona ønsker at tiltrække det bedste talent. Vi ved, at finansiering af din uddannelse i et højtydende uddannelsescenter kan være en udfordring. Beslutningen om at studere en Master, Postgraduate eller PDD er en vigtig investering, så ISEB tilbyder forskellige betalingsmetoder til sine studerende, der hjælper med at finansiere studierne:Kontant med debet / kreditkort.
Bankoverførsel
Betaling i trancher, vi finansierer dine studier uden indrejse eller interesse.Hvis du er en virksomhed, har vi specielle finansieringsbetingelser.