Master of Education i specialundervisningen - koncentrationen i lav forekomst
UMaineOnline (University of Maine)
Nøgleinformation
Campus placering
Orono, Maine, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 15.048 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
* $ 418 / cr. i-state og $ 523 / cr. out-of-state
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Generel oversigt M.Ed. i specialundervisning - Koncentration i lav forekomst
Dette program, der kræver et minimum af 36 kredit timer, fører til staten certificering som et Educational Specialist for svært handicappede studerende (286). Programmet forbereder masters niveau særlige undervisere til at tjene elever med autisme spektrum forstyrrelse, væsentlige intellektuelle handicap og studerende med flere handicap. Ud over anvendelsen kriterier UMaine Graduate School, skal ansøgerne dokumentere tilfredsstillende score på de Praxis Core Akademiske færdigheder for Undervisere og vellykket gennemførelse af et indledende kursus i specialundervisning eller tilpasse undervisning for elever med handicap. Alle kurser kræver feltarbejde så kandidaterne skal arbejde eller frivilligt arbejde i K-12 skoler.
programfordele
- Tjen en NCATE-akkrediteret grad fra University of Maine
- Lær af erfarne fakulteter, som er førende på området
- Øv samarbejder effektivt med co-lærere, familie og andre tjenesteudbydere
- Oplev flere perspektiver gennem casestudier, simuleringer og reflekterende øvelser
- Udfyld din kursusaktiviteter overalt gennem vores innovative online format
En kandidatuddannelse i specialundervisning giver kandidater med en forståelse af anvendelsen af de nuværende evidensbaseret praksis i K-12 klasseværelser til børn med særlige behov. Forståelse en barnets behov er afgørende for at sikre, at han / hun modtager den rette opmærksomhed, hjælp og indgriben for at lykkes i skolen. Vores kandidater anvende deres forståelse af børns behov og bedste praksis for at imødekomme behovene hos deres elever i inkluderende almen uddannelse læringsmiljøer.
Graduate programmer er designet til at berige og udvide teori, praksis og lederskab. Kendetegnet for graduate arbejde i kollegiet er mentorordninger-arbejde tæt sammen med et fakultet rådgiver, hvis mål er at sikre, at en studerendes programmer opfylder hans / hendes unikke behov. Små klasser, ledet af bredt anerkendt fakultet, skabe debat, undersøgelse og diskussion baseret på reelle erfaringer og aktuelle emner. Fleksibilitet er indbygget i de enkelte programmer for at tillade den største effekt i bestemte områder af behov. Denne samme forpligtelse til individuel vækst og undersøgelse er rodfæstet i opsøgende og fjernundervisning.
Program Krav (36 point)
Denne 36-kredit timers program fører til staten certificering som et Educational Specialist for svært handicappede studerende (286). Den er designet til kandidater, der har en interesse i at arbejde med elever med autisme spektrum forstyrrelser og andre lav forekomst handicap, og som har en baggrund i elementær eller sekundær uddannelse; dog, kan det være hensigtsmæssigt for studerende med bachelor store i beslægtede områder såsom børns udvikling, psykologi, kommunikation lidelser, erhvervsmæssige og fysisk terapi, og sygepleje. Kurser leveres via fjernundervisning teknologi.
Forudsætninger
- Grad af B eller højere i SED 302, 402, SED 500, eller tilsvarende
- Tilfredsstillende resultat på Praxis Core Akademiske kvalifikationer til undervisere og på MAT eller GRE
- Tilfredsstillende bachelor GPA (3,0 for regelmæssig optagelse)
- Anbefalinger indikerer potentiale for succes som en ph.d.-studerende og specialundervisning lærer (akademisk baggrund og positive dispositioner)
- Indlæggelser essay demonstrerer tilstrækkelige skrivefærdigheder, evne til refleksion og engagement inden for specialundervisning
- Bevis for afslutning af fingeraftryk og baggrund check (Maine Dept. of Education)
- Erfaring med at arbejde i nogle kapacitet med studerende med handicap. Kandidater uden forudgående erfaring kan blive optaget, men de kan være forpligtet til at udfylde yderligere kredit timers praktiske erfaringer sideløbende med kursus arbejde.
Core Kurser
- EHD 510: Introduktion til Educational Research
- SED 501: Mangfoldighed i udvikling
- SED 520: Specialuddannelse Regulations, Procedurer og sagsstyring
- SED 528: Undervisningssteder Metoder til Studerende med autisme
- SED 536: Instructional Strategies for svært handicappede studerende
- SED 543: Program Planning and Management
- SED 556: Vurdering af elever med autismespektrumforstyrrelser og alvorlige handicap
- SED 563: Positiv Behavior Støtte til elever med autismespektrumforstyrrelser
- SED 564: Universal Design for Læring i PK12 Klasseværelser
- Valgfag - 6 point: udvalgt med godkendelse af rådgiver; mindst 3 point skal være i læsefærdigheder, SED eller ERL
Capstone (3 point)
- Mulighed A - SED 610: Praktik i specialundervisning, K-8 eller 7-12 (6 point)
- Mulighed B - SED 6xx: Graduate Project i specialundervisning
ANSØGNING INFORMATION
For optagelse på en kandidatuddannelse i specialundervisning, skal de studerende opfylde grundlæggende normer for Graduate School og særlige krav i programmet støtteberettigelse. Ansøgere kan tage enten GRE (ingen avancerede test kræves) eller Miller Analogier Test. For studerende med en bachelor GPA på 3,0 eller derover, er dette krav test frafaldes. Ansøgere, der søger optagelse på programmer, der fører til certificering, skal indsende scores på Praxis Core Akademiske kvalifikationer til Educators med deres ansøgninger (https://www.ets.org/praxis/about/core/). Kandidater, der allerede er certificeret i Maine og har taget Praxis tidligere kan indsende en kopi af deres certifikater til at dokumentere, at de har mødt statslige standarder på testen. Ansøgere kan blive indkaldt til en personlig samtale med specialundervisning fakultet. Eleverne skal anmode om oplysninger finansiel støtte fra universitetets Student finansielle støtte kontor. Specialuddannelse stipendier er nogle gange til rådighed for kandidater med dokumenterede finansielle behov. For at være støtteberettigede skal ansøgere har søgt om økonomisk støtte gennem universitetets Office of Student Financial Aid. Når du er klar til at anvende, skal du først gennemgå de påføringsvejledning. Derefter fuldføre din online ansøgning.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad kan jeg gøre med en M.Ed. i specialundervisning - Koncentration i lav forekomst?
Den amerikanske Bureau of Labor Statistics (BLS) forudsiger, at beskæftigelsen af specialundervisning forventes at vokse med 6% i 2012-2022. Efterspørgslen vil være drevet af særlige behov stigende indskrivning og behovet for ydelser. Som screening kapaciteter stigning, så gør behovet for de tjenester, som Special Education lærere i K-12 indstillinger klasseværelse.
Lærere i specialundervisning kan også forfølge beskæftigelsesmuligheder i den private sektor og som vejledere og administratorer.
Hvordan får jeg oplysninger om Graduate Record Exam eller Miller analogier Test, og Praxis jeg?
Ansøgere skal tage enten GRE (ingen avancerede test kræves) eller MAT. Som et fakultet, har vi ingen særlig præference. Dog kan arrangement til at tage MAT ved at tage kontakt Office of Student Records (207-581-1317) og normalt kan gøres på relativt kort varsel, og resultaterne er hurtigt tilgængelige. Studerende, der vælger at tilmelde sig en afhandling program skal tage GRE. Du kan registrere på Educational Testing Service hjemmeside. Information om Praxis I er tilgængelig på Educational Testing Service hjemmeside.
Er M.Ed. program i specialundervisning kræver en afhandling?
Nej.
Hvad med certificering?
Lærer certificering ydes af Maine Department of Education, ikke ved universitetet i Maine. Studerende, der fuldføre alle krav i vores NCATE-godkendte, professionelle forberedelse programmer (Lærer af studerende med høj forekomst handicap, Educational Specialist for studerende med lav forekomst handicap), herunder dokumentation af passerer score på Praxis II i specialundervisning vil være berettiget til certificering . Specifikke oplysninger om certificering er tilgængelig fra Maine Department of Education, Certification Services, State House Station 23, Augusta, ME 04333.
Hvis jeg har taget graduate kurser på et andet universitet, kan de overføres til mit program på UMaine?
Højst 6 kredit timer tidligere kandidat kurser fra en anden institution kan overføres til den studerendes program på tidspunktet for optagelsen, eller en 12 kreditter fra University of Maine. For at blive overført, skal kurserne godkendes af specialundervisning fakultet. Bestemmelse af overførsel accept afhænger af faktorer såsom hvor nylig kurset blev taget, og om det vurderes svarende til en etableret kursus i programmet. Beslutninger om overførsel af kurser er lavet under programmet / interview proces. Graduate kurser taget som en del af ens bacheloruddannelse kan ikke overføres til M.Ed. program.
Hvordan får jeg et fakultet rådgiver?
En Specialundervisning fakultet medlem er tildelt til at tjene som en studerende rådgiver i de afsluttende faser af ansøgningsprocessen. Den rådgiver navn vil indgå i Graduate School tilsagn om accept til den studerende.
Hvis du er klar til at tage det næste skridt, kan dette online indlæggelser område hjælpe dig med ansøgningsprocessen. Til at begynde, skal du følge vores nyttige ansøgning guide her. Mest almindelige spørgsmål er besvaret i dette afsnit, men du kontakte en af vores Graduate Admissions fagfolk til yderligere vejledning. Når du er fortrolig med processen, kan du begynde din online-ansøgning til University of Maine Graduate School!