Master of Education i instruktions-teknologi
UMaineOnline (University of Maine)
Nøgleinformation
Campus placering
Orono, Maine, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 13.794 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
* $ 418 / cr. i-state og $ 523 / cr. out-of-state
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Generelt Oversigt over M.Ed. i Instructional Technology
Et samarbejde grad mellem University of Maine, University of Maine Farmington, og University of Southern Maine
The University of Maine Kandidatuddannelsen i Instructional Technology er designet til at hjælpe vores masterstuderende blive ledere i effektive og innovativ brug af eksisterende og ny teknologi. Den nødvendige kurser, forskning og kliniske erfaringer er designet til undervisere, der arbejder i en række forskellige sammenhænge. Studerende vil engagere sig i inquiry-baseret pensum og opbygge kapacitet til løbende vurdere deres lokale kontekst; implementere teknologi til at forbedre undervisningen, læring og evaluering; opbygge faglige netværk læring til at understøtte løbende faglig udvikling; og udvikle ekspertise i nuværende og kommende instruktions teknologier. Afgørende for dette program er en forpligtelse til lokalsamfundet, fortalervirksomhed for tilgængelighed, og social retfærdighed, især i forbindelse med potentialet for ny teknologi til at påvirke undervisningsmiljøer.
Kandidatuddannelsen i Instructional Technology er designet til at undersøge følgende centrale spørgsmål:
- Læringsmiljøer: Hvordan pædagoger løftestang teknologi til at skabe miljøer, der støtter udviklingen af forskellige færdigheder, og understrege udfordrende læring erfaringer?
- Undervisning og læring: Hvordan kan teknologi forbedre undervisning og læring partnerskaber, der understøtter og fremmer innovative modeller af dybere læring?
- Digital Citizenship: Hvordan kan pædagoger fremme en forståelse af de sociale, etiske og juridiske spørgsmål og ansvar i forbindelse med et globalt forbundet samfund?
- Professionel Praksis: Hvordan kan pædagoger udvikler og model pædagogiske og andragogical principper for at lære at fremme faglig udvikling og praksis i et globalt forbundet samfund?
- Ledelse: Hvordan kan pædagoger justere vision, implementering, og praksis at fremme læring forstærkes af teknologi?
Program Krav (33 point)
<strong>Godkendelse:</strong> Efter tilfredsstillende gennemført specificerede kurser, kan de studerende tjene Maine Department of Education 680 (Computer Lærer) godkendelse. <strong>Planlægning:</strong> Det er muligt at gennemføre programmet i seks semestre. udbydes Alle kurser i en fuldt online format. <strong>Pensum:</strong> Vi har ikke en streng sekvens af klasser, men de studerende tage typisk Digital Age undervisnings- og læringsmetoder først. Efterfølgende kurser bestemmes i forbindelse med studerendes vejleder.
Instructional Technology Core (21 point):
- Digital Age undervisnings- og læringsmetoder
- Studio i Computing for Learning
- Instructional Design og Projektledelse
- Universal Design for Learning og Hjælpemidler
- Essentials for Educational Technology Leaders
- Introduktion til Educational Research
- Pædagogisk Practicum eller Educational Praktik
Instructional Technology Valgfag (12 Credits)
Valgfag kan omfatte:
Innovation Pædagog Series
- Informationssikkerhed i Undervisningsmiljø
- Teknologi Understøttet Inquiry-Based Teaching and Learning
- Teknologi og Evaluering
- Design Networks Optimer Læring
- Udnyttelse Crowd-viden i K-12 Klasseværelser
- Støtte K-12 Math og videnskab med teknologi
- Summer Technology Institute
- Teknologi til unge elever
- Introduktion til Flipped, Blend, og Online Learning
Instructional Design Series
- Avanceret Instructional Design
- Professionel udvikling og coaching
- Practicum i Instructional Design
Valgfag planlægges i samtale med programmet rådgiver. Det kan være muligt at tage valgfag fra uden for M.Ed. i IT med forhåndsgodkendelse til plan for undersøgelse. Semester timer for dette program kan omfatte op til 6 timers godkendt overførsel kurser fra en fuldt akkrediteret kollegium eller universitet, der ville være acceptable i denne institution i en delvis opfyldelse af sine krav til en kandidatgrad, eller op til 12 timers godkendt overførsel kursusaktiviteter fra University of Maine. Alt arbejde for M.Ed. Uddannelsen skal være afsluttet inden seks år efter studentereksamen.
ANSØGNING INFORMATION
Når du er klar til at anvende, skal du først gennemgå de påføringsvejledning. Derefter fuldføre din online ansøgning.
Hvad kan jeg gøre med en M.Ed. i Instructional Technology?
Instruktions-teknologi er hurtigt ved at blive en udfordrende og givende karriere træk for undervisere på alle niveauer. Uddannelse teknologi er ved at blive en grundpille for uddannelsesprogrammer på tværs aldre og indstillinger klasseværelset. Optjening en M.Ed. i Instructional Technology placerer dig i centrum af dette nye område.
Studerende, der afslutter dette program vil blive forberedt til en karriere som
- Facilitatorer eller direktører i uddannelsesmiljøer som ressourcer til gennemførelse teknologi i klasseværelset
- Instruktions-designere i eller uden for klasseværelset
- Udviklere af undervisningsmaterialer på tværs af en lang række medier
- Curriculum udvikling designere, der udnytter uddannelse teknologi
- Uddannelse rådgivning
Den Bureau of Labor Statistics projekter en stigning på 13% for instruktions teknologer i uddannelse mellem 2012 og 2022.