Master Of Education (M.Ed.)

William Howard Taft University

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Master Of Education (M.Ed.)

William Howard Taft University

Master of Education (M.Ed.)

Oversigt

Den online Master of Education (M.Ed.) Program fremhæver kursusaktiviteter i ledelse, ledelse og instruktion i en række forskellige undervisnings- og tjenesteindstillinger. Den M.Ed. Program er af særlig interesse for personer med offentlig eller privat skole undervisningserfaring, der ønsker at forbedre deres klasseværelse instruktions færdigheder, øge deres viden om pædagogisk administration og forskud på deres distriktets kompensation tidsplaner.

Derudover Master of Education Program har en fokuseret elektiv spor designet specielt til Montessori pædagoger.

Formålet med programmet er:

  1. At tilbyde et program af kurser og praktiske øvelser i ledelse, ledelse og instruktion, der vil øge den faglige og personlige liv sine studerende.
  2. For at forbedre de generelle uddannelsesmæssige færdigheder giver eleverne mulighed for at gå videre på skolens distrikt kompensation tidsplaner.
  3. For at forberede professionelle undervisere at tjene behovene hos både offentlige og private institutioner fra det elementære til postsecondary niveau i deres samfund og videre.
  4. At ansætte fakulteter, som er gennemført i deres respektive områder fra både en akademisk og praktisk perspektiv.

Succesfulde kandidater af programmet vil demonstrere:

  • En praktisk kendskab til de begreber, afhængigheder og relationer i de sociale og filosofiske fundament for uddannelse.
  • Hvordan laver passende henstillinger baseret på sund fornuft og analyse.
  • Effektive og passende undervisningsteknikker og lederskab teknikker, der understøtter pædagogiske og administrative målsætninger.
  • Anvendelse af teoretisk viden og moderne forskning for evidensbaseret beslutningstagning.
  • Professionel ekspertise inden for en række områder, der understøttes af de valgfrie kursus indstillinger af programmet.

Studerende der vælger Montessori Educator track vil demonstrere en omfattende forståelse af de Montessori pædagogiske teorier og applikationer.

Universitetet virker til at opfylde med henblik på Master of Education Program gennem passende kurser, kombineret med fortsat retning, evaluering af de studerendes fremskridt, og regelmæssig vurdering af studerendes læringsresultater, overvåget og administreres af kvalificeret fakultet.

Master of Education Program er designet til at servicere et nationalt marked og foregiver ikke at give licensure eller legitimationsoplysninger certificering i en bestemt tilstand og / eller skoledistrikt. Ansøgere interesseret i licensure, legitimationsoplysninger certificering, og / eller løn avancement opfordres til at kontakte den relevante licensudstedende organ (er) og deres afdeling respektive menneskelige ressourcer inden indskrivning.

Master of Education Program præsenteres på grundlag en semester. Studerende er generelt indskrevet på 10 enheder pr semester. Hvert semester består af en periode på 16 uger regnet fra datoen studiet påbegyndes. Studerende ikke fuldfører alle Semester kursusaktiviteter i perioden 16.-uge vil blive tildelt en automatisk forlængelse af tid til at færdiggøre semester to måneder. Studerende kan tage en leave-of-fravær mellem semestre. Men bortset fra under særlige omstændigheder hele uddannelsen (3 semestre) skal være afsluttet inden for 5 år.

Præsentation

Universitetets Directed Independent Study modalitet anerkender, at uddannelse er en individuel proces, hvor personer med forskellige læringsbehov og studie tidsplaner kan imødekommes. Det understreger at lære der er meningsfuld, hvor enkeltpersoner nyder læringsprocessen, og tilegne sig viden til bedre at forstå og håndtere deres egne karrierer.

Programmets fakultet medlemmer støtter den studerendes selvstændige-undersøgelse learning rolle ved at vejlede og stimulere læringsprocessen i én-til-en interaktion. Vores fakultet medlemmer anerkender individuelle læringsstile og behov, og understreger relevansen af ​​materialet til den enkeltes situation.

Hvert kursus i Programmet indeholder en række lektion opgaver generelt består af læsning krav og forskningsprojekter. Eleverne evalueres gennem undersøgelser og / eller forskningsopgaver, som er indsendt til fakultetet evaluering.

Alle opgaver indsendes elektronisk. Som anført i universitetets General Catalog, er internetadgang og minimumskrav til computer og færdigheder, der kræves som en betingelse for optagelse.

finansielle oplysninger

Undervisningen for programmet er $ 275,00 pr semester. Undervisning satser "låst" i to år på tidspunktet for studentereksamen. En indskrevet studerende vil blive beskyttet mod fremtidige studieafgift stiger i løbet af denne periode.

Udgifterne til bøger og materialer, bortset hvert kursus pensum, indgår ikke i undervisningen. Universitetet sælger ikke bøger eller materialer. De fleste bøger og materialer kan købes på lokale gymnasier, detail boghandlere, direkte fra forlag eller over internettet. Omkostningerne skønnes at gennemsnit ca $ 150,00 per kursus. Studerende er altid forsynet med en mail eller Internet kilde til at erhverve alle nødvendige materialer.

Adgangskrav Politikker og Krav

Ansøgere, der har tjent en bachelorgrad fra et universitet eller akkrediteret af et akkreditering agentur anerkendt af USA Department of Education og er i øjeblikket ansat i offentlig eller privat undervisning på det elementære, gymnasial eller videregående uddannelse plan, kan anvende til Programmet. De fleste ansøgere til dette program er modne voksne, der arbejder i en række faglige indstillinger. Mange har ikke gik på college i flere år. Derfor forudgående klasse rang og karaktergennemsnit er ikke væsentlige faktorer i optagelsesprocessen.

En ansøger kan betinget optaget i Programmet er baseret på en udfyldt Ansøgning om optagelse, modtagelse af $ 75,00 ansøgningsgebyr, studerende kopier af udskrifter afspejler ansøgerens højeste relevant grad, og dokumentation af ansøgerens professionelle arbejde erfaring. Det er ikke nødvendigt at indsende officielle udskrifter på tidspunktet for ansøgningen. (Dog skal officielle udskrifter være modtaget af universitetet inden for 60 dage efter tilmelding. Universitetet giver de studerende med en form, der kan anvendes til dette formål.) Bør der kræves yderligere oplysninger ansøgeren vil blive kontaktet.

Alle betalinger skal betales i amerikanske dollars. Betaling kan foretages af MasterCard, Visa®, American Express® eller personlige / business check.

Udenlandske ansøgere og ansøgere med internationale legitimationsoplysninger

Det kan være nødvendigt for ansøgere, der har deltaget colleges eller universiteter uden for USA at få en vurdering af deres uddannelse fra en legitimationsoplysninger evaluering tjeneste er godkendt af universitetet. Efter anmodning, vil Admissions Office giver en liste over godkendte evaluatorer. Desuden ansøgere, hvis modersmål ikke er engelsk, og som ikke har tjent en grad fra en passende akkrediteret institution, hvor engelsk er det vigtigste undervisningssprog skal have et minimum score på 530 på den papirbaserede Test af engelsk som fremmedsprog ( TOEFL), eller 71 på iBT, eller tilsvarende.

Transfer Kredit og portefølje Kredit

Accepten af ​​merit mellem akademiske institutioner ligger inden skøn modtagende skole eller universitet. Optjent hos William Howard Taft University måske eller måske ikke blive accepteret af en anden institution afhængig af sine egne programmer, politikker og regler.

Universitetet er forpligtet til at give de studerende den største mulighed for at anvende tidligere optjent kredit mod deres valgte uddannelse. Med forbehold for de begrænsninger af statslige og akkreditering regler og akademisk sammenlignelighed, kan eleverne søge om at få kredit ydes gennem færdiggørelse af:

  • Transfer Credit: Transfer kredit mod en grad kan tildeles for postsecondary kurser afsluttet af den studerende på andre institutioner, hvis sådanne kurser blev afsluttet inden for de sidste syv år, og er fundet at opfylde de standarder og læring mål for den bestemt kursus, der søges kredit . Kurserne i betragtning til overførsel skal svare i både indhold og grad niveau. Transfer kredit skal være fra en akkrediteret institution.
  • Portefølje Credit: Akademisk kredit kan gives for tilstrækkeligt dokumenteret og valideret erfaringsbaseret tilsvarende indlæring af en postsecondary natur. Eksempler omfatter kredit for læring erhvervet gennem opnåelse af udvalgte certificeringer, kollegium niveau tilsvarende prøvninger eller andre postsecondary niveau tilsvarende dokumenteret lærerig oplevelse. Studerende med forudgående militær erfaring kan også søge om at få militær kursusaktiviteter evalueret for mulig tilsvarende kollegium kredit.

M.Ed. studerende kan ansøge om at overføre op til i alt 15 enheder af Transfer Credit (eller en kombination af pengeoverførsler og erfaringsmæssige eller tilsvarende kredit). Maksimalt 7 enheder kan tildeles for tilstrækkeligt dokumenteret og valideret Experiential eller Equivalent kredit.

Sådan Tilmeld

Hvis ansøgeren er godkendt til optagelse til Programmet, vil en aftale formel indskrivning, som fremsendes til ansøgeren til gennemsyn og underskrift. Studerende kan vælge at begynde Programmet på den 15. i en måned. Alle betalinger forelægges til undervisning og gebyrer skal betales i amerikanske dollars. Betaling kan foretages af MasterCard / Visa® / American Express® eller personlige / business check.

Ansøgere opfordres til at ringe til Admissions Office, hvis der er spørgsmål angående tilmelding procedurer.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Sep. 2018
Duration
Varighed
Deltid
Fuldtid
Price
Pris
275 USD
per semester enhed
Information
Deadline
Locations
USA - Denver, Colorado
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - USA Online
Startdato : Sep. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Sep. 2018
USA - Denver, Colorado
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
USA - USA Online
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen